Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
Mooie aanwinsten voor jullie! Succes hier heren. :thumbsup_tone2: 
 Wel een beetje kort verhaal deze keer, Rein 
- 
 Wel een beetje kort verhaal deze keer, Rein @Silvester-J_NL Valt mij ook behoorlijk tegen Sil. En die Rein maar flessen rode wijn drinken ter inspiratie.. 
- 
Heerlijke drieslag gemaakt met de transfers van Remco, Pepijn en Hans. Veel succes en plezier hier mannen!  @Christiano-Mengelaldo_NL wat zijn hun manager namen voor ik zeg dat het mooie aanwinsten zijn zomaar hahha  
- 
@Christiano-Mengelaldo_NL wat zijn hun manager namen voor ik zeg dat het mooie aanwinsten zijn zomaar hahha  @Dave-Jansen_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @Christiano-Mengelaldo_NL wat zijn hun manager namen voor ik zeg dat het mooie aanwinsten zijn zomaar hahha  Rubber 
 Genious18
 Pepcoachie
- 
 Wel een beetje kort verhaal deze keer, Rein @Silvester-J_NL Rein heeft de status van beste manager ter wereld nu wel lang genoeg gehad. 
- 
@Silvester-J_NL Rein heeft de status van beste manager ter wereld nu wel lang genoeg gehad. @Furrax_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @Silvester-J_NL Rein heeft de status van beste manager ter wereld nu wel lang genoeg gehad. Neem jij het over :D? 
- 
 Wel een beetje kort verhaal deze keer, Rein @Silvester-J_NL Ik moest me inhouden van de sluwe vos  
- 
@Furrax_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @Silvester-J_NL Rein heeft de status van beste manager ter wereld nu wel lang genoeg gehad. Neem jij het over :D? @Glennevire_NL Ik kom enkel in aanmerking voor de slechtste manager. 
- 
@Silvester-J_NL Ik moest me inhouden van de sluwe vos  @The-best-manager-in-the-world_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: @Silvester-J_NL Ik moest me inhouden van de sluwe vos  Heb hem live gezien vorige week de sluwe vos. Genieten    
- 
Waar is de #noway als je 'm nodig hebt... 
- 
Waar is de #noway als je 'm nodig hebt...  :face_palm_tone1: :face_palm_tone3: :face_palm_tone4: :face_palm_tone5: :face_palm_tone1: :face_palm_tone3: :face_palm_tone4: :face_palm_tone5:
- 
Weeeekend! 
- 
Bennik aan toe! 
- 
En toen was het weer maandag. 
- 
Is het al weekend? 
- 
Nee. Je komt maar morgenavond terug. 
- 
Nu wel weekend!! Nog wilde plannen? 
- 
Nu wel weekend!! Nog wilde plannen? @Christiano-Mengelaldo_NL Netflix & chill 
- 
Mogguhl. Fijne zondag iedereen  
- 
Chillings zondag, uitslapen en voetbal.  Komende weekenden zullen wat drukker zijn....