Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
Thuis of uit eten? Dat doen jullie trouwens wel regelmatig hè  
- 
Thuis of uit eten? Dat doen jullie trouwens wel regelmatig hè  @rubber890_nl uit eten  Ik kreeg deze nog voor m'n verjaardag. Ik kreeg deze nog voor m'n verjaardag.
- 
 proost heren. Dat het LFS bier mag smaken. proost heren. Dat het LFS bier mag smaken.
 Leuk ook om jou hier vaker te zien Tom@maricja_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:  proost heren. Dat het LFS bier mag smaken. proost heren. Dat het LFS bier mag smaken.
 Leuk ook om jou hier vaker te zien TomTuurlijk. Ik wil weer terug bij LFS. Even respect winnen. 
- 
Schultenbrau, gatverdamme @meneer-speksnijder_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel: Schultenbrau, gatverdamme Dat is echt smerig. Dit is tenminste wel lekker. 

- 
@maricja_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:  proost heren. Dat het LFS bier mag smaken. proost heren. Dat het LFS bier mag smaken.
 Leuk ook om jou hier vaker te zien TomTuurlijk. Ik wil weer terug bij LFS. Even respect winnen. @tomruitenbeek_nl doe je al goed met je onderschrift hihi :3 
- 
Heeft LFS een eigen competitie waarin ik rein en chris kan vernederen? 
- 
- 
@tomruitenbeek_nl Ze hebben al teveel LFSchultenbrau op  
- 
Rondje van het huis vanavond op de terugkeer van Justin    
- 
Wie is Justin!? :S 
- 
Justin en Tom welkom terug op het oude nest mannen!! 
- 
De finale tussen LFS en OSP overigens vandaag gestart, hopelijk winnen we het CK! 
- 
ZIN IN!!! 
- 
En ja we winnen het CK!!  
- 
Rondje van het huis dan maar  
- 
We boffen maar met een barvrouw als jou Maris  
- 
We boffen maar met een barvrouw als jou Maris  @christiano-mengelaldo_nl Moeten wel een beetje bezoekers trekken hihi 
- 
Kan je lang wachten. 
- 
Kan je lang wachten. @furrax_nl Jij bent er toch... 
- 
Ik moest komen van Chris.