Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@rubber890_nl wie zitten er nog in dan?
-
@glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@rubber890_nl wie zitten er nog in dan?
meneer Speksnijder
Bjornaldinho
strijdenenwinnen
Nicolas Joy
de2broertjes
jo92_ajax rullzzz -
@rubber890_nl ja dag. Nu neem je me in de maling. Niet grappig, lul
-
hoe durf je Remco een lul te noemen?!?!?!?!?!?!!??!
-
@glennevire_nl said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@rubber890_nl ja dag. Nu neem je me in de maling. Niet grappig, lul
Toch jammer dat je altijd moeite blijft houden me te geloven Kyrill. Zoek het maar na of het klopt! Lul
-
@rubber890_nl ik geloof je zeker wel.Maar je weet dat ik altijd opkeek naar DTC dus dit is niet grappig en nogal cruel. Ze spelen dan geen crewcup, geen ck, geen kl......En Nick mag ik al helemaal...Plus het feit als ze zoals jij zegt nog spelen waarom zie ik ze dan nooit meer ergens posten?
-
En hun afscheid was gewoon aangekondigd toen der tijd................... En zie ze iig niet tussen 150 beste crews..
-
Hey, je vraag was of DTC nog bestaat. En ja, die bestaat nog. Of ze actief zijn is het tweede.
-
@maricja_nl maar wat doen ze dan nog wel?
-
@glennevire_nl Niks. Btw, al de lijst me crews gezien? Meer dan 600 waarvan heel veel die niet eens 6 leden hebben. Sommigen staan zelfs top 50...
-
@glennevire_nl Actief zijn in de app van DTC en sommigen spelen nog wel es ene competitie, maar dat is alleen voor hun zelf.
Was toch ook destijds aangegeven dat het een museum crew zou worden.
-
@furrax_nl Het is eigg idd ook niet normaal meer wat voor crews er op die ranglijst staan. Was laatst nog aan het bladeren. Bij nummer 3xx ben ik gestopt.
-
@maricja_nl Weg ermee! Lijkt OSM World wel!
-
@maricja_nl daarom ben ik nu ook zo verbaasd juist omdat het een museum is
-
Het enige wat je vroeg is of DTC nog bestond Kyrill. Het antwoord daarop ik ja. Of DTC nog actief was is een andere vraag.
-
@glennevire_nl
ERROR
You do not have enough reputation to downvote this postDamn
-
@Rubber890_NL Die vraag kan je de volgende keer stellen.
-
@rubber890_nl je weet zelf ook wel dat ik bedoelde meespelen aan dingen op osm ipv onzichtbaar bezig zijn
-
Ik zal de heren maar eens van een pintje voorzien. Van al dat ouwehoeren krijg je dorst.
-
@glennevire_nl Nou, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik onzichtbaar ben...