Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@Furrax_NL Ik zeg niet expliciet dat ik het met je eens ben, ik geef slechts aan hoe ik jou interpreteer. En ja, je kan betwisten wat nu precies een topcrew is. In mijn ogen kan een inactieve crew onmogelijk een topcrew zijn.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@Glennevire_NL Lijkt me dat Sjan bedoelt op de "oude" generatie topcrews, dus een Kanarie, DSMA, LFS dus. Hij vergeet OSU voor het gemak wel even.
Met alle respect, maar zo'n palmares heeft Imperium natuurlijk nog lang niet, vandaar dat hij Imperium dan niet noemt. Al valt er natuurlijk te twisten over wat de definitie van een "topcrew" is.
Damn, lekker genederlandst was dit zeg. Bedoelen op... #manmanman
-
Heerlijke drieslag gemaakt met de transfers van Remco, Pepijn en Hans. Veel succes en plezier hier mannen!
-
Goedemorgen Gister gratis naar toneelvoorstelling van 2 uur geweest over Seks, vrouwen en alcohol wat ze heel veel dronken. Was echt hilarisch Belgen humor
-
Mooie aanwinsten voor jullie! Succes hier heren. :thumbsup_tone2:
Wel een beetje kort verhaal deze keer, Rein -
@Silvester-J_NL Valt mij ook behoorlijk tegen Sil. En die Rein maar flessen rode wijn drinken ter inspiratie..
-
@Christiano-Mengelaldo_NL wat zijn hun manager namen voor ik zeg dat het mooie aanwinsten zijn zomaar hahha
-
@Dave-Jansen_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@Christiano-Mengelaldo_NL wat zijn hun manager namen voor ik zeg dat het mooie aanwinsten zijn zomaar hahha
Rubber
Genious18
Pepcoachie -
@Silvester-J_NL Rein heeft de status van beste manager ter wereld nu wel lang genoeg gehad.
-
@Furrax_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@Silvester-J_NL Rein heeft de status van beste manager ter wereld nu wel lang genoeg gehad.
Neem jij het over :D?
-
@Silvester-J_NL Ik moest me inhouden van de sluwe vos
-
@Glennevire_NL Ik kom enkel in aanmerking voor de slechtste manager.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
@Silvester-J_NL Ik moest me inhouden van de sluwe vos
Heb hem live gezien vorige week de sluwe vos. Genieten
-
Waar is de #noway als je 'm nodig hebt...
-
:face_palm_tone1: :face_palm_tone3: :face_palm_tone4: :face_palm_tone5:
-
Weeeekend!
-
Bennik aan toe!
-
En toen was het weer maandag.
-
Is het al weekend?
-
Nee. Je komt maar morgenavond terug.