[iP] Transfer notificatie opent niet bijbehorend clubslot
-
Managernaam: Vertrigo
Clubslot: Clubslot 1, 2, 3, 4
Datum en Tijd van het optreden van de bug: Iedere keer bij transfer notificatie
Team: Allemaal.
Screenshot(s):
Welk apparaat: iOS app
Browser: nvt
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Bij ontvangen van een notificatie van een verkochte speler opent deze notificatie zich niet in het bijbehorende clubslot. Iets wat wel zo zou moeten zijn.
Overige opmerkingen: Heb hier zelf ooit eens een ander idee voor geplaatst, welke is meegenomen in de adminmail.Melding verkoop spelers
Bij de pushberichten op mijn telefoon (bij bijvoorbeeld de verkoop van een speler) weet ik vaak niet direct of dit plaats heeft gevonden op mijn hoofdaccount of één van de subaccountsMijn voorstel hierin is een kleine aanpassing, door het toevoegen van HA, S1, S2, S3 (of iets wat wellicht tegenwoordig gebruikt wordt).Hier is voor gekozen omdat de pushnotificatie meteen doorlinkt naar het juiste clubslot.
Is het naast het fixen van deze bug mogelijk om dit nogmaals te overwegen? Transfers in crewcup en battles gaan bij mij zo voor dat ik (en ongetwijfeld anderen) in één oogopslag willen zien of het de moeite waard is om daadwerkelijk de app te openen.
iOS versie: 10.2.1 (iPhone 6)
Applicatie versie: 4.1.12 -
Dank je voor de volledige melding! :thumbsup_tone1: Ik zal de bug doorgeven. Geen idee of je suggestie alsnog gehonoreerd gaat worden, maar zal het in ieder geval doorgeven.
-
De bug is gemeld bij de devs. Die gaan dit fixen zodat je weer op het juiste clubslot uitkomt.
Het vermelden van het clubslot in de notificatie zelf gaat niet gebeuren helaas.