The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
t kan ik je melden dat ik je al niet serieus nam. Beetje afgeven op situaties waarvan ik vermoed dat je er de ballen verstand van hebt óf helemaal niets mee te maken hebt. Dan mag ik me afvragen waar het allemaal op slaat.
Inhoudelijk: Ik beargumenteer het graag, je doet alsof je alles beter weet. Vandaar meneer de professor. Het feit dat andeAls jij mij niet serieus neemt, prima ik neem jou ook voor 0.01% serieus.
Jij vermoed dat ik er geen verstand van heb? Dat is volgens mij een aanname en daar zijn ze in deze wereld nog nooit heel veel verder mee gekomen.
Maar als jij zo zeker bent van je zaak, kom dan met bewijzen. Waar geef ik op af waar ik de ballen verstand van heb? Voorbeelden graag!Volgens mij loop je de boel alleen maar een beetje te provoceren om aandacht te krijgen.
-
Oh ik weet niet waar het precies staat, maar Gianni heeft een mooie quote van je er tussen uit geplukt. Je had ergens o.a. een stuk tekst waar je afgeeft op JR; waar je helemaal, maar ook helemaal niets van weet wat daar intern speelt + ook gewoon nul komma nul mee te maken hebt. Ga hier niet onschuldig lopen te doen, de jongens van JR zullen vast en zeker die posts weten te vinden.
Dus bespaar me die poging tot een standje en verdwijn uit ons Café als je toch hier ruzie komt zoeken. Je verpest de sfeer en uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat je dan tegen een ban aanloopt
In plaats daarvan post ik een plaatje van een lekker wijf zodat ze jou onzin niet hoeven te lezen:
-
Die mooie dame ben ik het helemaal mee eens, dat vinden we hier allemaal prima denk ik
Dat over de JR hebben ik via de chat besproken met Furrax volgens mij was toen duidelijk wat er bedoeld werd en was er geen probleem meer en de quote van furrax was satiren.
Volgens mij heeft OSM nog nooit een ban gegeven voor duidelijke beargumentatie. Volgens mij beledig ik je niet en scheld ik je ook niet uit maar geef ik op een nette manier aan wat ik er van vind. Daar is het forum voor toch?
Dus als jij mij dan voor professor uitmaakt en zegt dat ik onzin typ vind ik het heel normaal dat ik vraag waarom.
Maar het is inderdaad beter om er over op te houden, maar als jij er mee verder gaat zal ik me zeker verdedigen en om beargumentatie vragen.
-
@Sjinne_4_ever_NL Ik vind Jennifer Lopez knapper.
-
@Furrax_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Sjinne_4_ever_NL Ik vind Jennifer Lopez knapper.
Eens!
-
Ik heb veel mooiere vrouwen in aanbieding;
En:
Enjoy
-
J-Lo blijft de knapste.
-
Maar ook onhaalbaar
-
@spectraaaaa_NL Maar je mag toch zeggen welke vrouw het mooist is?
-
@Furrax_NL Ik zeg ook nergens dat het niet mag
-
@Glennevire_NL
Die tweede
-
Misschien kunnen we hier veel babes posten, dan hebben we waarschijnlijk nog meer bezoekers
-
Ik stem voor een nieuwe topic: The OSM Tigers: Afdeling Babes&Chickies #drool
-
Starten maar dan
-
-
Door mijn vrouw ontworpen
-
Fijne afsluiter van het weekend
-
Kan iemand van de mods even kijken voor mij welke zielige, levenloze & kansloos figuur mij meer dan 200 negatieve likes heeft gegeven?
-
@Sjinne_4_ever_NL Je staat op +270, of mis ik iets?
-
Boterbloemen heeft oude posts opgezocht van me en likes gegeven. Denk ook bij jou Ruud.