The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@peter-osm-master_NL Echt niet.
-
@De-Boterbloemen_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Tja, ik ben zowiezo voor problemen nu oplossen en daarna GB het op laten lossen!
Waarom zou je niet een goede oplossing zoeken voor nu?Of is jullie crew wel echt actief?
Wij zijn actief; crewcompetitie - crewcup - intern forum. Niet elk lid is actief, maar toch zijn we actief.
-
Tja, ik ben zowiezo voor problemen nu oplossen en daarna GB het op laten lossen!
Waarom zou je niet een goede oplossing zoeken voor nu?Of is jullie crew wel echt actief?
Ze hebben recent 3 nieuwe leden, lijkt mij dat TOT 'nu' met een goede oplossing bezig zijn. Hoe is het nog met de Legendary Titans? Moest iedereen eens voor z'n eigen deur vegen, 't zou er al veel beter uitzien.
-
@Sir-Heyvaert_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ze hebben recent 3 nieuwe leden, lijkt mij dat TOT 'nu' met een goede oplossing bezig zijn. Hoe is het nog met de Legendary Titans? Moest iedereen eens voor z'n eigen deur vegen, 't zou er al veel beter uitzien.
Hoho, jij denk meteen dat ik kritiek heb, maar stel gewoon een vraag uit intresse omdat het bij TLT inderdaad minder is op dit moment.
-
@Sir-Heyvaert_NL Onze deur is al jaren gesloopt.
-
@De-Boterbloemen_NL
Ja sorry dan
Maar 't ging nu weer over dat samenvoegen van crews en het lijkt mij wel duidelijk dat hier geen draagvlak voor is.
Wou dan ook gewoon zeggen dat ik denk dat de manier waarop TOT het aanpakt, positief reageren op nieuwe geïnteresseerden en hun crew uitbreiden de juiste manier is. -
Ons forum is al tijden niet zo actief geweest, vooralsnog goede keuze geweest om 3 nieuwkomers te verwelkomen!
-
Zeker, plus krijg nu dagelijks aanvragen van managers. Dus schiet op zo
-
Zijn we al trending op twitter?
-
#TigersMatter staat erin ja
-
Nee, dit is maar onzin
-
Misschien wel leuk om een fb pagina op te zetten?
-
Nou ik zie er de meerwaarde niet van in Peter, als ik heel eerlijk ben Kost je alleen meer werk, en wat gaat het opleveren?
-
@Sjinne_4_ever_NL enige websites die respons binnen halen is facebook.... Twitter is dood en websites kijkt echt NIEMAND meer.
-
Nu gaat zo heten worden in deze Jungle dat men bijna gaat stikken....
Heren, Heren en Heren..
Veroordeel u tot uw fapbunkerHier is Marisa Papen de mooiste vrouw uit Belgie en een van mooiste op deze wereld
-
-
-
Mooiste vrouw uit België? Nee.
-
@Furrax_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Mooiste vrouw uit België? Nee.
Van mijn vriendin kan ze nog net niet winnen, maar ze komt aardig in de buurt!