The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Goedeavond. Hoe gaat t hier? Jammer dat Ruud niet meespeelt in Luxemburg
Hij vind het te ver rijden
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Zeker! Gaat helemaal goed komen.
Nog even de presentatie van onze 3 aanwinsten in 2017:
- Bas @Pelzeri_NL
- David @Dhr-Marsman_NL
- Thomas @Thoadz_NL
Met deze 3 aanwinsten hoopt TOT zich verder te kunnen ontwikkelen en herpakken om een hogere activiteit te laten ontstaan. We zijn nog niet klaar! Er kan nog het een en ander gebeuren. Als crewbeheerder ben ik blij dat deze versterkingen voor TOT kiezen. Laten we samen er een leuke tijd van maken op OSM
Succes alle 3
Is er nog een crew die wel echt actief is net zo als vroeger?
-
Denk weinig.
-
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Goedeavond. Hoe gaat t hier? Jammer dat Ruud niet meespeelt in Luxemburg
Het moet wel spannend blijven hé * ahum
-
@Furrax_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Denk weinig.
Ik denk toch dat er meer crews het lef moeten hebben om dan een fusie te doen met de actieve leden zodat er weer wat leven in de brouwerij komt!
-
Daarmee betrek je alleen de mensen die er nu zijn. Werkt totaal niet voor de langere termijn denk ik. Er zal altijd een verloop zijn.. de aanwas moet er gewoon komen. Dat is het grote probleem. Laat dat nu in handen liggen van GB :thumbsup_tone2:
-
Tja, ik ben zowiezo voor problemen nu oplossen en daarna GB het op laten lossen!
Waarom zou je niet een goede oplossing zoeken voor nu?Of is jullie crew wel echt actief?
-
Naar mijn weten zijn wij zeker wel actief
-
"Nu is het bij TOT:
Het was een klein iets, het is nu niks en het wordt niks meer" - Furrax_NL -
"Nu is het bij TOT:
Het was een klein iets, het is nu niks en het wordt niks meer" - Furrax_NLJe bent een beetje in de war met een andere crew met de naam Just Relax :rofl:
-
"Nu is het bij TOT:
Het was een klein iets, het is nu niks en het wordt niks meer" - Furrax_NLFurrax hoopt ook dat hij voortaan bij elke post genoemd gaat worden, hij zet zijn naam er vast bij zodat je alleen hoeft te kopieren en plakken, hij is jaloers
-
@peter-osm-master_NL Echt niet.
-
@De-Boterbloemen_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Tja, ik ben zowiezo voor problemen nu oplossen en daarna GB het op laten lossen!
Waarom zou je niet een goede oplossing zoeken voor nu?Of is jullie crew wel echt actief?
Wij zijn actief; crewcompetitie - crewcup - intern forum. Niet elk lid is actief, maar toch zijn we actief.
-
Ze hebben recent 3 nieuwe leden, lijkt mij dat TOT 'nu' met een goede oplossing bezig zijn. Hoe is het nog met de Legendary Titans? Moest iedereen eens voor z'n eigen deur vegen, 't zou er al veel beter uitzien.
-
@Sir-Heyvaert_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ze hebben recent 3 nieuwe leden, lijkt mij dat TOT 'nu' met een goede oplossing bezig zijn. Hoe is het nog met de Legendary Titans? Moest iedereen eens voor z'n eigen deur vegen, 't zou er al veel beter uitzien.
Hoho, jij denk meteen dat ik kritiek heb, maar stel gewoon een vraag uit intresse omdat het bij TLT inderdaad minder is op dit moment.
-
@Sir-Heyvaert_NL Onze deur is al jaren gesloopt.
-
@De-Boterbloemen_NL
Ja sorry dan
Maar 't ging nu weer over dat samenvoegen van crews en het lijkt mij wel duidelijk dat hier geen draagvlak voor is.
Wou dan ook gewoon zeggen dat ik denk dat de manier waarop TOT het aanpakt, positief reageren op nieuwe geïnteresseerden en hun crew uitbreiden de juiste manier is. -
Ons forum is al tijden niet zo actief geweest, vooralsnog goede keuze geweest om 3 nieuwkomers te verwelkomen!
-
Zeker, plus krijg nu dagelijks aanvragen van managers. Dus schiet op zo
-
Zijn we al trending op twitter?