The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
TOT Nieuwsflash
Wijziging ledenbestand
Na, pfff ik weet niet eens meer hoelang, f*cking veel jaren heb ik Jonas @vigor-hamme_NL moeten kicken. Oud modje van VF en eigenlijk al een tijd vergane glorie xD Echter in de Belgische ranking heeft die lang in de top van OSM gestaan. Echt, erelid is eigenlijk te kort gedaan. Onderdeel van de leukste, beste en actiefste tijd van TOT! Echter aan alles komt een eind. Kerel, succes in je leventje. Maak er wat van! Jammer dat jouw plannen voor een meeting nooit van de grond kwamen haha! Succes met allesNaast Jonas is David @Dhr-Marsman_NL ook gekickt. Jammer, het blijkt maar weer eens dat goede leden werven eigenlijk meer tijd zou moeten kosten. Dat op korte termijn het gokgehalte toeneemt. Geen enkel woord uit z'n mond is helaas uitgekomen. Dit neem ik maar op de koop toe. De andere versterkingen zijn tot op heden wel goed uitgepakt!
TOT EL-line up
@Sjinne_4_ever_NL @peter-osm-master_NL @Pelzeri_NL @RCJDR_NL165
Eerste keer in het nieuwe concept dat we uitkomen op dit niveau. Voor Bas is het zelfs zijn eerste CrewCup ooit. Binnen onze grenzen zullen wij er alles aan doen om een zo mooi mogelijk resultaat te boeken. Succes aan de andere crews.TOT vs ...?
Onze "rookies" willen wij graag kennis laten maken met de Crews. Dit d.m.v. battles. Heeft jullie crew dezelfde ambitie voor jullie nieuwe leden? Laat het ons dan weten!Ledenwerving
Wij zoeken nog steeds leden. De eisen & wensen staan in het ledenzoektopicยป Ruud (The OSM Tigers)
-
Ik wil!!!
-
Daar moeten we even een aantal weekjes over nadenken Gianni
-
@Sjinne_4_ever_NL Kut!
-
Daar hoeven we minder lang over na te denken
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Daar hoeven we minder lang over na te denken
Dat klopt
-
@Sjinne_4_ever_NL Beetje laat maarja dat je daar dan nog over na moet denken xd
-
Pfff, laatste vrije dagen. Dan mag ik weer werken
-
@Sjinne_4_ever_NL en niet eens mooi weer gehad daar gaat je vakantie
-
Ey, waar is Nik?
-
@SIRclitjeslikker_NL Wie?
Die zit te spelen met zijn ...... -
pennenblik?
-
@SIRclitjeslikker_NL inderdaad
-
Nik werd opzijgeschoven.
-
@SIRclitjeslikker_NL Inactief, logde nooit meer in. Volgens mij waren die Groningse studentjes veel interessanter
-
Een oude bekende van OSM is toegetreden tot The OSM Tigers Welkom Falko @advovaat_NL !
-
Thanks! Na een klein jaartje afwezigheid weer terug. Er is veel veranderd heb ik al gemerkt maar daar ga ik mijn weg wel weer in vinden. Mochten er op voorhand als vragen zijn stel ze gerust. Ik zal me later vandaag ook even officieel voorstellen
-
Mooi dat je ons komt versterken. Veel veranderd, maar het komt vanzelf goed.
-
Er is inderdaad veel veranderd, maar dat maakt de uitdaging ook weer groter nogmaals welkom Falko en have fun
-
Waarom trekt Ruud wel leden aan?