The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Ah lekker. Nee klopt, PSk's was inderdaad beter maar goed. Dankzij die omrekening van PSk's & Eigen vermogen naar Bosscoins kan ik nog even vooruit Het is allemaal even anders.
Wel prima! Druk dat wel, maar ik red me wel :slight_smile:
Yup, zolang ik hier rondhang zal die crew niet snel verdwijnen gok ik haha. Ik ben wel nog de enige die in de crew zit van jouw generatie zeg maar.
-
Hoi Reinier.
-
@furrax_nl Zeg heb jij nou zelf die banner verwijderd of een mod/stafferd?
-
@sjinne_4_ever_nl Zelf.
-
Ah... dus niet azo'n moderator die zonder enige uitleg jouw topic verwijderd?
Serieus waar wat een onzin man. Dan pleur ik het vanavond gewoon hier in dit topic
-
Veranderen v/d criteria omtrent Crewlevels
Aangezien ik geen enkele reden krijg waarom het topic verdwenen is plaats ik het hier, in ons café. Ik gok erop dat de CS zich op de teentjes voelt getrapt, kritiek accepteren is soms moeilijk . Maar dat hindert de community niet om een oplossing te vinden voor de gedateerde, incomplete & scheve criteria omtrent crewlevels. Met goedkeuring(!) plaats ik het dus hier in ons eigen topic :v_tone2:Een voorbeeld voor juiste criteria is zoals het op OFM wordt gehanteerd. Dit is hier te vinden: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/112/crews-crew-levels-criteria-requests-topic/20
Ik ben benieuwd wat anderen hier van vinden.
- Wat kan er beter aan de huidige criteria?
- Wat ontbreekt aan de huidige normen voor een nieuwe crewlevel?
- Worden de criteria ook als zodanig gehanteerd door de CS?
- Vul aan...
Een soort advies zal worden opgestuurd naar de leden v/d Crewstaff.
-
Ik het prima dat hier discussie over gevoerd word, alleen denk ik dat crewlevels in het nieuwe systeem anders bepaald gaan worden dan nu. Dus ik weet niet of het slim is nu nog even de criteria aan te passen en dat dan blijkt dat het niet meer nodig is. De echte details weet ik helaas ook nog niet.
-
@gna-gna-gna_nl Snap ik, maar wij weten allemaal dat het zomaar kan zijn dat deze update met Kerst 2018 pas live kan gaan. Dan vind ik wel dat dit gewoon door moet gaan tot die tijd. Er moet niet gedaan worden alsof die criteria aanpassen zoveel tijd kost hè.
-
@sjinne_4_ever_nl Dat zeg ik ook zeker niet.
-
@sjinne_4_ever_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@gna-gna-gna_nl Snap ik, maar wij weten allemaal dat het zomaar kan zijn dat deze update met Kerst 2018 pas live kan gaan. Dan vind ik wel dat dit gewoon door moet gaan tot die tijd. Er moet niet gedaan worden alsof die criteria aanpassen zoveel tijd kost hè.
sowieso hoeft die hele crewupdate niet zoveel tijd in beslag te nemen.. Tenzij ze dingen gaan toevoegen waarbij met crewcompetities er extra instellingen komen voor de competities (oefenwedstrijden uitzetten etc) dan wil ik wel wat langer wachten.
-
@vertrigo_nl wat heeft crewcompetitie instellingen met crewupdate levels te maken? En wat sjinne zegt je neemt gewoon over van OFM qua crewlevel eisen. Want er zijn nog veel crews die niks bijhouden zoals website of crewpage en gewoon levels erbij krijgen.
-
@triple-444_nl omdat de aangekondigde crewupdate ook is benoemd in een post..
-
Noujah als een crewcompetitie extra instellingen krijgt kan dat misschien wel gunstig zijn. Maar ik vind wel dat als de levels ook op de schop gaan, de crew community ook wat mag inbrengen als het om de criteria.
Ik kan niet de enige zijn die het scheef vind dat een crew een level niet krijgt toegekend, op basis van zaken die NIET eens in die criteria staan opgesomd.
-
Een crewcompetitie is gewoon een competitie zoals elk ander en heeft dus verder niets met crews in het algemeen te maken. Je hoeft dus niet te verwachten dat er extra instellingen voor een crewcompetitie komen via de crewupdate. Die zouden dan namelijk ook voor alle andere competities gelden.
-
Noujah in de toekomstige updates weet je dat niet. Je kunt immers selecteren voor op je crewpage wat de crewcompetitie is.
-
@triple-444_nl Website is altijd al overbodig geweest.
-
@furrax_nl dan moet je die ook niet in eisen pakket van een crewlevel hebben staan. En dus heel veel crews kunnen teruggezet worden naar level 0
-
@triple-444_nl Staat dat er nogsteeds in? Godverdomme.
-
Ik post het hier maar even in. Het lijkt erop dat openbare crewforums niet meer bestaan en dit een beetje de vervanging ervan is. Kan iemand dit bevestigen of uitleggen hoe het wel zit.
-
@triple-444_nl Dat boeit me nog niet eens zoveel. Dat vind ik ook geen toegevoegde waarde hebben, die website. Kost alleen tijd en energie, en het levert niets op!
Wat mijn stoort is dat blijkbaar CrewCup overwinningen vereist zijn voor het behalen van crewlevels. Dat staat dus helemaal NIET in de criteria. Is ook niet af te leiden aan de huidige criteria. Kortom, verzinsels van de Staff & Jury. Gewoon vriendjespolitiek ook. Dat zou betekenen dat geen enkele crew, mits ze 10 Staffleden hebben gehad, een hoog level kunnen bereiken. Al bestaan ze 20 jaar.
Het feit dat er dus gewoon niet op werd gereageerd zegt ook al genoeg.