The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Gefeliciteerd met de promo, tijgers! Wij mogen blij zijn dat we net niet gedegradeerd zijn na een zeer zwakke tweede seizoenshelft..
-
@vjenne-rulezz_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Gefeliciteerd met de promo, tijgers! Wij mogen blij zijn dat we net niet gedegradeerd zijn na een zeer zwakke tweede seizoenshelft..
Thx! Tja, wordt komend seizoen wel een zware kluif haha. Als we niet de CL hadden gespeeld had ik denk ik een seizoen pauze gehouden. Nu maar gewoon nog een seizoen CC knallen
-
Goed weekend mensen Cheers
-
Duur weekend buhhhhhh. Auto gekocht, kleding gekocht, boodschapjes gedaan weet ik veel waar ik allemaal voor betaal :rolling_eyes: Maarjah blij dat ik het kan
-
Ziggo sport zend vanavond gratis Ajax-Rosenborg uit.
Veel plezier -
Gelukkig dat ik niet had gekeken
-
Zeg vanwaar opeens al die animo voor het NK? Kan haast bijna niet, toch? Wat mis ik...
-
@sjinne_4_ever_nl een of ander nieuwsbericht die je kreeg na het inloggen.. Vandaar al die aanmeldingen opeens
-
De gekte is toegeslagen
-
@vertrigo_nl Aaah vandaar! Volgens mij heb ik die dan gemist?
-
Vanavond weer gratis rosenborg - Ajax op Ziggo sport
-
Ziggo weet wel wat 't gratis weggeeft hè haha
Dramaaa, achjah dan maar weer net geen kampioen worden, plus knullig de beker verspelen, onze toekomst op de bank zetten en wegjagen,.. zoiets?
Wat betreft scouting hebben ze het de laatste jaren wel wat beter gedaan MITS het niet op oude ervaren rotten aankomt! Dus ik ben wel benieuwd naar onze nieuwe Colombiaan en Oostenrijker (?).
-
@sjinne_4_ever_nl Dikke drama inderdaad, ben benieuwd wat het seizoen gaat brengen
-
Een gefrustreerd team zonder vastigheden en een coach die zichzelf volgens mij ook erg overschat!
-
@sjinne_4_ever_nl als je bij cambuur weg gaat en bij Ajax 1 komt dan overschat je jezelf inderdaad. Ze hebben zat geld om wat beters aan te trekken
-
Noujah de gedachte snap ik wel hoor. Ik zou ook voor Keizer hebben gekozen, wat ik zo lees was iedereen positief. Dus waarom niet? Kijk, die Keizer kan er niets aan doen dat hij deze selectie voor handen heeft. Vind wel dat hij de situatie Dolberg - KJH niet goed aanpakt.
-
Bij ons zette hij Barto in de spits terwijl er een veel betere op de bank zat, dus werd hem niet zo in dank afgenomen. Zelf na de wissel dat die jongen erin kwam en 2x scoorde en Barto niks, zette hij de week erna gewoon weer die clown in het veld. Dus tja dat is Keizer
-
Goedemiddag Hoe is het hier?
-
@fczwolle99_nl hey jur prima en met jou dan
-
Gaat ook prima hier. Zie dat ik inmiddels uit de crew ben?
Sinds de laatste keer dat inlogde ziet het er nog net zo dramatisch uit...