The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Een gefrustreerd team zonder vastigheden en een coach die zichzelf volgens mij ook erg overschat!
-
@sjinne_4_ever_nl als je bij cambuur weg gaat en bij Ajax 1 komt dan overschat je jezelf inderdaad. Ze hebben zat geld om wat beters aan te trekken
-
Noujah de gedachte snap ik wel hoor. Ik zou ook voor Keizer hebben gekozen, wat ik zo lees was iedereen positief. Dus waarom niet? Kijk, die Keizer kan er niets aan doen dat hij deze selectie voor handen heeft. Vind wel dat hij de situatie Dolberg - KJH niet goed aanpakt.
-
Bij ons zette hij Barto in de spits terwijl er een veel betere op de bank zat, dus werd hem niet zo in dank afgenomen. Zelf na de wissel dat die jongen erin kwam en 2x scoorde en Barto niks, zette hij de week erna gewoon weer die clown in het veld. Dus tja dat is Keizer
-
Goedemiddag Hoe is het hier?
-
@fczwolle99_nl hey jur prima en met jou dan
-
Gaat ook prima hier. Zie dat ik inmiddels uit de crew ben?
Sinds de laatste keer dat inlogde ziet het er nog net zo dramatisch uit... -
@fczwolle99_nl De crew is vernieuwd idd, niet actieve leden zijn eruit gehaald, en nieuwe leden toegevoegd, maar als je weer denkt actief te gaan worden als voorheen, neem ik aan dat je van harte welkom bent
-
@peter-osm-master_nl Ik stem tegen!
-
Ga er niet vanuit dat ik weer actief word.
-
@fczwolle99_nl Waar kun je met de nieuwe lay out zien in welke crew je zit? Volgens mij zit ik ook in een crew.
-
@sirclitjeslikker_nl Linksboven als je op het managergedeelte bent.
-
@fczwolle99_nl Jammer maar dan weet je het in ieder geval
-
@furrax_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@peter-osm-master_nl Ik stem tegen!
Sjan doe eens lief
-
@fczwolle99_nl Hey kerel! En, hoe gaat-ie? Tja... zo gaat dat hè haha
-
Waarom smelten we JR & TOT niet samen?
-
Dan krijgt De Boterbloemen of wie dat ook voorstelde gelijk, is toch het laatste wat we willen... die gozer gelijk geven!
Echt wat 'n bullshit. Een serieus topic over crewleveleisen wordt simpelweg verwijderd en een popie-jopie topic over OFM (Niet eens OSM) wordt doodleuk aangemaakt. Manmanman, vreselijke mannetjes
-
@sjinne_4_ever_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Dan krijgt De Boterbloemen of wie dat ook voorstelde gelijk, is toch het laatste wat we willen... die gozer gelijk geven!
Laat het maar weten als het zo ver is, een keer de minste zijn kan geen kwaad hoor
-
@furrax_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Waarom smelten we JR & TOT niet samen?
Jullie spelen geen champions league maar we kunnen van jr wel weer TOT welpjes maken. Wat zeg jij @Sjinne_4_ever_NL
-
Maar Robin nemen we daarentegen graag mee. Is daar over te praten @Furrax_NL