The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@sjinne_4_ever_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@gna-gna-gna_nl Snap ik, maar wij weten allemaal dat het zomaar kan zijn dat deze update met Kerst 2018 pas live kan gaan. Dan vind ik wel dat dit gewoon door moet gaan tot die tijd. Er moet niet gedaan worden alsof die criteria aanpassen zoveel tijd kost hè.
sowieso hoeft die hele crewupdate niet zoveel tijd in beslag te nemen.. Tenzij ze dingen gaan toevoegen waarbij met crewcompetities er extra instellingen komen voor de competities (oefenwedstrijden uitzetten etc) dan wil ik wel wat langer wachten.
-
@vertrigo_nl wat heeft crewcompetitie instellingen met crewupdate levels te maken? En wat sjinne zegt je neemt gewoon over van OFM qua crewlevel eisen. Want er zijn nog veel crews die niks bijhouden zoals website of crewpage en gewoon levels erbij krijgen.
-
@triple-444_nl omdat de aangekondigde crewupdate ook is benoemd in een post..
-
Noujah als een crewcompetitie extra instellingen krijgt kan dat misschien wel gunstig zijn. Maar ik vind wel dat als de levels ook op de schop gaan, de crew community ook wat mag inbrengen als het om de criteria.
Ik kan niet de enige zijn die het scheef vind dat een crew een level niet krijgt toegekend, op basis van zaken die NIET eens in die criteria staan opgesomd.
-
Een crewcompetitie is gewoon een competitie zoals elk ander en heeft dus verder niets met crews in het algemeen te maken. Je hoeft dus niet te verwachten dat er extra instellingen voor een crewcompetitie komen via de crewupdate. Die zouden dan namelijk ook voor alle andere competities gelden.
-
Noujah in de toekomstige updates weet je dat niet. Je kunt immers selecteren voor op je crewpage wat de crewcompetitie is.
-
@triple-444_nl Website is altijd al overbodig geweest.
-
@furrax_nl dan moet je die ook niet in eisen pakket van een crewlevel hebben staan. En dus heel veel crews kunnen teruggezet worden naar level 0
-
@triple-444_nl Staat dat er nogsteeds in? Godverdomme.
-
Ik post het hier maar even in. Het lijkt erop dat openbare crewforums niet meer bestaan en dit een beetje de vervanging ervan is. Kan iemand dit bevestigen of uitleggen hoe het wel zit.
-
@triple-444_nl Dat boeit me nog niet eens zoveel. Dat vind ik ook geen toegevoegde waarde hebben, die website. Kost alleen tijd en energie, en het levert niets op!
Wat mijn stoort is dat blijkbaar CrewCup overwinningen vereist zijn voor het behalen van crewlevels. Dat staat dus helemaal NIET in de criteria. Is ook niet af te leiden aan de huidige criteria. Kortom, verzinsels van de Staff & Jury. Gewoon vriendjespolitiek ook. Dat zou betekenen dat geen enkele crew, mits ze 10 Staffleden hebben gehad, een hoog level kunnen bereiken. Al bestaan ze 20 jaar.
Het feit dat er dus gewoon niet op werd gereageerd zegt ook al genoeg.
-
Een aantal crews, waaronder TOT dus, mag een openbaar crewcafé topic hebben. Voor de rest is er alleen nog een intern crew forum. Die is dus alleen nog maar beschikbaar voor de leden van de crew.
-
@ajax-natuurlijk_nl Het algemene crewforum is omgetoverd tot deze creatie. Zie het als het Algemene Crewforum waar iedere crew één café mag hebben incl. een crewcompetitie topic. Daar zijn wel voorwaarden aan verboden (leveleisen status vriendjepolitiek blabla)
Het interne forum voor iedere crew is er wel weer.
edit
Tssj het forum laat de berichten niet op tijd zien -.- -
Dank jullie wel! Is dat me ook weer duidelijk.
-
@sjinne_4_ever_nl Ik weet dat dat niet boeit zo'n website maar het staat wel in de criteria. Pas gewoon alles aan qua eisen van OFM dan zijn we klaar. Heb crews gezien die binnen een jaar 2 levels omhoog zijn gegaan. Terwijl die qua website/ crewpage al jaren er niks meer aan hebben gedaan. En ze presteren wel in enkel de CC. Als dat het criteria word presteren in CC dan moeten we allemaal 451 spelen.
-
@triple-444_nl Waarom maak jij je zo druk om een website? Niemand kijkt hier naar... De Staff zelf ook niet dus niemand neemt het serieus. Laat lekker lopen, totaal niet erg.
-
@sjinne_4_ever_nl ik zei ook dat het niet boeit zo'n website! Maar wat is criteria om uberhaupt naar lever 3 te gaan? Maar nu is het oh dit is een crew met veel Event managers of medal of nog wat managers en plop we gaan een level omhoog. Niet dat uberhaupt een level omhoog of omlaag iets uit maakt. Want zit je met je crew in CL of EL van de CC dan mag je met 4 managers spelen en alles wat daaronder zit met 3 managers ongeacht level en dit was voorheen ook anders. Dus wat is nu nog de waarde van level 10 met level 2? Totaal niks meer. Dus wat zou jij dan willen in de nieuwe opzet?
-
@triple-444_nl Status, geeft net iets meer waarde aan de crew.
Ik vind wel dat er gekeken moet worden naar meer extra's wanneer je een level omhoog gaat. Zo zou ik liever zien dat crews een jury vormen ipv een ex-stafferd die niet meer actief is op OSM. Heb je als crew een hoog level, dan mag jij je daarin je mening ventileren. Zo'n constructie bijvoorbeeld.
Zijn vast nog andere dingen te bedenken.
-
Tussenstand CC 58: Europa League (43 / 43)
OSM Striker Pro Squad 12936
:blue_circle: The OSM Tigers 9738
:blue_circle: Just Relax 7572
Online Football Federation 7518
BeNeCrew 5592 -
Gefeliciteerd met de promo, tijgers! Wij mogen blij zijn dat we net niet gedegradeerd zijn na een zeer zwakke tweede seizoenshelft..