The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
- 
@peter-osm-master_nl gadverdamme mosterd, liever mayo dan @Furrax_NL @frituurpannekes_nl Ik heb ook liever mayo dan Furrax, maarja. Soms moet je roeien met de riemen die je hebt... 
- 
Frietje Furrax, wat is dat dan?? 
- 
Saus onder en boven friet. 
- 
Ik wens geen Saudi taferelen in ons Café meneer 
- 
Helden 
- 
Helden @michael-vd-velde_nl Hey leef jij ook nog? 
 Waar was jij ineens
- 
@michael-vd-velde_nl Hey leef jij ook nog? 
 Waar was jij ineens@peter-osm-master_nl Gevangenis wegens drugshandel. 
- 
@peter-osm-master_nl Gevangenis wegens drugshandel. @furrax_nl      
- 
@michael-vd-velde_nl Hey leef jij ook nog? 
 Waar was jij ineens@peter-osm-master_nl in actief op fora. En nog steeds inactief op fora eigenlijk. 
- 
@peter-osm-master_nl in actief op fora. En nog steeds inactief op fora eigenlijk. @michael-vd-velde_nl Dat snap ik maar je was ineens weg zoals het spel als op de app en fora, in die tijd bij TOT, was een beetje apart haha 
- 
@michael-vd-velde_nl Dat snap ik maar je was ineens weg zoals het spel als op de app en fora, in die tijd bij TOT, was een beetje apart haha @peter-osm-master_nl ja weet niet meer hoezo. Was het zat. Pak het spelen nu laatste maanden weer op. Blijft leuk. Alleen fora blijft k*t. 
- 
@peter-osm-master_nl ja weet niet meer hoezo. Was het zat. Pak het spelen nu laatste maanden weer op. Blijft leuk. Alleen fora blijft k*t. @michael-vd-velde_nl Het is veel veranderd inderdaad, maar het is even wennen en dan gaat het wel, lukt het spelletje nog een beetje nu alles vernieuwd is? 
- 
@fczwolle99_nl Hey Jur alles goed? Ja vee updates geweest etc. 
- 
@fczwolle99_nl hele mooie veranderingen (mijn mening) haha. 
 Ja hier gaat alles zijn gangetje, onkruid vergaat niet toch? 
- 
@michael-vd-velde_nl Het is veel veranderd inderdaad, maar het is even wennen en dan gaat het wel, lukt het spelletje nog een beetje nu alles vernieuwd is? @peter-osm-master_nl wat zijn de vernieuwingen dan zo'n beetje? Gaat veder best goed. 
- 
@fczwolle99_nl hele mooie veranderingen (mijn mening) haha. 
 Ja hier gaat alles zijn gangetje, onkruid vergaat niet toch? @peter-osm-master_nl Heb ik wat gemist in de tijd dat ik onder mijn steen lag? 
- 
Nee. Je hebt niks gemist. 
- 
@michael-vd-velde_NL teveel om op te noemen, kijk maar eens rond haha  
 @Frituurpannekes_NL Je ligt nog onder je steen kom er onder vandaan 
 @Furrax_NL hij heeft jou gemist 
- 
Logisch. 
- 
Dit bestaat gewoon nog, ongelofelijk  Nostalgie - was ik nog maar 14 en zat ik te msn'en met de crewleden. Wat een tijd haha