GoodFellas: Café
-
Ken ze niet. Ben dan ook op pensioen.
-
Gefeliciteerd met de crewcup, klasse gedaan luitjes.
-
@Pica88_NL said in GoodFellas: Café:
Gefeliciteerd met de crewcup, klasse gedaan luitjes.
bedankt man, was nog spannend op het einde maar gelukkig over de streep getrokken
-
We zijn super blij met onze nieuwe aanwinsten en denk dat we nu ook wel klaar zijn want we zitten aardig vol.
Maar hierbij kondigen wij met trots onze nieuwste members aan.Maxim aka @maxaldinho_NL en Mathias aka @Moeyii20_NL.
Mannen welkom en succes hier maar ik weet zeker dat dat helemaal goed gaat komen
-
@Dave-Jansen_NL Thx ! Het was een moeilijke keuze om Same Vision achter te laten.. en dan spreek ik vooral voor mezelf, na toch enkele jaren beheerder te zijn geweest.
Maar na bijna een jaar 'onderhandelen' was het eindelijk tijd om de knoop door te hakken ^^
We kijken er naar uit om met deze toffe groep telkens weer voor de prijzen te gaan spelen ! -
@Dave-Jansen_NL
-
@Furrax_NL Niet iedereen is zo monogaam als jij
-
Toevallig enkele dagen terug weer uit JR gestapt... Was reeds terug na mij eerder vertrek eind augustus.
-
@Furrax_NL Weg uit JR joh? Why? Ook al is de motivatie weg, je kan er toch wel in blijven zitten.
Of heb je je zinnen gezet op een nieuw avontuur? -
Heb enkele weken geleden de crew al eens verlaten in een woeste bui. Nu ook inderdaad maar niet in een woeste bui. Om maar met de deur in huis te vallen. Heb problemen met mijn beste vriendin. Toevallig gisteren goedgemaakt. Laten we zeggen dat drank en opdringerig zijn de oorzaak waren. Heb ook problemen met mijn gezondheid. Dan doe ik wel eens gekke dingen en betrek ik alles samen en verlaat ik JR. Beheerderschap had ik al tijd terug aan Bart overgedragen. Ik mis het niet echt. De deur staat open voor een terugkeer maar nu nog niet.
-
@Furrax_NL Pak de tijd die je nodig hebt, Sjan. Er is meer in het leven dan OSM hè
Probeer anders de biertjes te vervangen door een colaatje ofzo. Kan ook lekker zijn en je blijft iig helder nadenken over je acties -
@Furrax_NL sterkte met je beste vriendin. IK ben blij nu ik terug keer op OSM jij er iig nog eventjes bent
-
Rustig je tijd nemen @Furrax_NL dan komt het vast weer goed, het is maar een spelletje
-
@Furrax_NL Hou je vooral gezond en veel beterschap ook met die vriendin van je. En zoals anderen al zeiden. Neem idd gerust je tijd. We nemen je hier in de OSM wereld je weer met open armen binnen wnnr je er weer klaar voor bent! Het leven is idd meer dan enkel OSM.
-
@the-beast94_NL said in GoodFellas: Café:
Rustig je tijd nemen @Furrax_NL dan komt het vast weer goed, het is maar een spelletje
ik sluit mij hierbij aan, het is maar een spelletje, prive is belangrijker
-
Nou, je leest het @Furrax_NL
Allemaal goede toewensingen voor je en je blijft altijd welkom -
@Fc-Legend-Kyrill_NL Nu kan ik je wel herinneren. Welkom terug!
-
En thanks voor de lieve woorden. 2 weken terug heeft ze zelf initiatief genomen en een bericht gestuurd. Alles is terug goed! Afgelopen zaterdag zelfs al terug langsgeweest! Iets gedronken (geen alcohol) en ovenschotel gegeten. En hoe kon je het raden... Ik zit terug in JR... Zolang ik het spelletje speel kan ik evengoed terugkeren. Alhoewel ik eerlijk moet zijn dat ik het niet echt gemist heb.