Overtredingen CC80
-
Oefenwedstrijd tegen manager van andere Crew
Tito R van Azurri vs. Doarhakoetepakkuh van Goal Diggers -
@maricja_NL en @wooper_NL Bedankt voor de uitleg en deze accepteren wij natuurlijk ook.
Bij deze mijn excuses voor de verkeerde aanname. Doordat pauldiola er als enige om 21h50 in zat had het de (valse) schijn dat ie eerder uitgenodigd was door z'n crewgenoot. Dit is blijkbaar niet het geval geweest, maar dat hij er eerder in kon kwam dus voort uit een vertraging door de server bij het versturen en ontvangen van uitnodigingen zoals ik had begrepen.
Met deze verklaring had er geen herstart plaats hoeven vinden. Het spijt me richting de andere managers dat hier wel toe is besloten naar aanleiding van mijn eerste melding.
Neemt niet weg dat het niet heel cool is dat er door een lag in de server een gat kan ontstaan van ca. 1 minuut of zelfs meer. Daar kan de organisatie niets aan doen natuurlijk, maar wellicht kan dit bij GameBasics aangekaart worden? Kan er bijvoorbeeld een systeem komen als in het duel waar iedereen op hetzelfde moment een seintje krijgt dat de competitie gestart is? Wellicht onmogelijk, maar vragen mag, toch?
-
Je kan natuurlijk ook gewoon niet moeilijk doen over een minuut in een spelletje. Maar zal wel aan mij liggen hoor
-
Nou dat is dan niet helemaal waar anders zouden er niet zoveel managers klaar zitten om als eerste in de nieuwe competitie te zitten met scouten.
-
Men zal er ongetwijfeld klaar voor zitten, maar het neemt niet weg dat er altijd iets van tijd tussen kan zitten door bijv internetsnelheid, vertraging, pushmeldingen, net de verkeerde sub aantikken, afleidingen etc.
Verder stel ik voor dat we dit topic verder voor overtredingen laten.
Discussies kunnen uiteraard gewoon gevoerd worden in het CC Discussietopic -
This post is deleted!
-
Verkoop gelijk aan de transferwaarde speler Nzonzi door manager Michael713 aan manager JTwilhaar van crew: Just Legendz Elite (JL2)
-
Verkoop gelijk aan de transferwaarde speler Hanin door manager Sir de clerq aan manager JTwilhaar van crew: Just Legendz Elite (JL2)
-
This post is deleted!
-
https://media.discordapp.net/attachments/638269736760639498/779980098241429515/image0.jpg
Lirola verkocht voor de waarde (4,5 miljoen) door Benfica (sir Heyvaert) aan Luton Town (Bas van Aerts).
Gaat om de Eerste Divisie, crew Just Relax.
-
Spelen van een oefenwedstrijd tegen niet-crew genoot door Marsupilami van SVO (tegen gabberjoch / WAH).
-
Royal Loyalties uit de 1e divisie heeft in een onderling duel niet de juiste spelers opgesteld.
Excel Moeskoen Speelde een 343 terwijl het 4 verdedigers in de basis had staan.
-
Oefenwedstrijd van shadychrist7 (Rangers) van de crew Gio Tribute tegen mij (paashaas en konijn) van Never Ending Glory in de Eerste klasse
-
Transfer aan de waarde tussen Real Betis en Brugge (Naske), Eredivisie
-
Bij de derde klasse fc moeskroen-watford heeft moeskroen watford opzettelijk laten winnen, door speler verkeerd/niet op te stellen.
In de derde klasse bij fc spoj
Het lukt mij niet hier foto's te plaatsen, waar kan ik het !(https://linksharing.samsungcloud.com/0LYzSw1cutIN) -
Oefenwedstrijd in Europa League, espanyol is van andere crew
ontslag genomen.
-
In de tweede klasse heeft Scarfacenl88 van O.s.c. Red Star ontslag genomen van Troyes
-
Oefenwedstrijd tegen andere Crew in Tweede Divisie
Tito R van Azzurri tegen Huggie Bear van Goal Diggers
-
VanDerBuurt vierde klasse
Spelen van 4 oefenwedstrijden