Community Awards 🏆
-
This post is deleted!
-
@vundezz_nl haha, ik dacht dat we even gingen discussiëren maar iedereen begon hun lijstjes te maken. Daarom heb ik ook maar mijn officiële lijstje gemaakt vunzz
-
@wooper_nl Gelijk heb je!
-
Individueel:
Beste manager: Risingstar,Wooper, Maricja
Beste opkomende manager: Wilfie
Volgend jaar beter award: The Best Manager in the World, kom terug van je pensioen!
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory, knappe prestatie na het verlies van een aantal toppers
Duel-crew van het jaar: OnlineFootballFederation
Beste opkomende crew in 2020: Cosa Nostra
OSM:
Beste OSM-moment van 2020: Een effectieve boycot bij de duels! -
Individueel:
Beste manager: Maxaldinho (prestaties) en Mathieu en Maricja (inzet voor de osm community)
Beste opkomende manager: Wilfie
Volgend jaar beter award: Iedereen van OSU en masterlijk545 na het slechtste cc seizoen ooit!
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory
Duel-crew van het jaar: OnlineFootballFederation
Beste opkomende crew in 2020: Cosa Nostra
OSM:
Beste OSM-moment van 2020: Een effectieve boycot bij de duels! -
Individueel:
Beste manager: Renkie, winnaar KL ranking
Beste opkomende manager: Joost the best lol, definitieve doorbraak en kwam van heel ver! Had zelfs even twijfels over stoppen OSM. Maar hij kwam beter dan ooit terug van zijn dip.
Beste comeback: A Touch of Magic
Volgend jaar beter award: TBMITWCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: GoodFellas, zeer constant en een prachtig team!
Duel-crew van het jaar: Online Football Federation, de machtigste crew op dit gebied.
Beste opkomende crew in 2020: Golden Glory, eerste CL winst eerder dit jaar, ruim een half jaar later volgde nummer 2!OSM: Boycot van de crewduels
-
Individueel:
Beste manager: welke manager heeft in 2020 individueel de beste prestaties geleverd?
--> Renkie
Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2020?
--> Appeldoorntje
Beste comeback: wie is in 2020 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
--> Jopie1313
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Geen IdeeCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
--> Golden Glory
Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
--> OFF
Beste opkomende crew in 2020: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
-->Rise Up! Nieuwe crew welke de crewbattle ranking en de CC-piramide aan het bestormen zijn, hulde boys (en dame)!OSM:
Beste OSM-moment van 2020: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2020?
We gaan maar geloven dat 2021 wat beters gaat brengen xD
-
Beste manager: wooper
Volgend jaar beter award: Gamebasics
Beste OSM-moment van 2020: Duels boycotten na pay-to-win features. -
@gekske24_nl Beste manager: Leonin
Beste opkomende manager: Andy van Mechelen
Beste comeback: Speksnijder / JOPIE1313
Volgend jaar beter award: carphunter79 Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: GoodFellas
Duel-crew van het jaar: Imperium
Beste opkomende crew in 2020: Just Legendz OSM:
Beste OSM-moment van 2020: de varbolded text -
Beste manager: Wooper
Beste opkomende manager:Andy van Mechelen
Beste comeback: Leonin
Volgend jaar beter award: GBCrews:
Crew Cup-crew van het jaar: Just legendz
Duel-crew van het jaar: Just legendz/ imperium
Beste opkomende crew in 2020: ImperiumOSM:
Beste OSM-moment : Boycot duels wegens geldgewin door GB -
Beste manager: Leonin
Beste opkomende manager: Andy Van mechelen
Beste comeback: Rottiersk
Volgend jaar beter award: / Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Just legendz
Duel-crew van het jaar: Just legendz
Beste OSM-moment van 2020: bc -
@meneer-speksnijder_nl daarom zou ik nooit op jou stemmen
-
Jammer om te zien dat vele "copy paste" doen en geen extra uitleg geven bij hun keuze. Het verpest voor mijn gevoel de community awards een beetje. Het zou leuk zijn als iedereen ook zijn keuze uitlegt aangezien niet iedereen de CC, CL, KL of andere belangrijke competities volgt.
-
Bij de Community Awards zullen de onderstaande categorieën van toepassing zijn:
Individueel:
Beste manager: Appeldoorntje. Enorm goede team bouwer. Vrijwel overal beste en hoogste teamwaarde. Veel van hem geleerd, tactisch ook erg sterk. Doet het in CC erg goed.
Beste opkomende manager: Master Guido. Erg goed in CC, goede taktieken en doet geweldig in nu KL 1 of 2.
Beste comeback: Kyrill Fc Legend. Heb 3 jaar lang of langer niet meer gespeeld. Eind oktober pas weer begonnen. Zit nu al op niveau 7 Rijzende Ster. 6e geworden met Ds17 in KL4. Nu in 2e Crew Competitie van Rise Up heel erg goed bezig.
Volgend jaar beter award: Peter OSM Master. Is rol model voor mij, mijn mede maf klappert. Een van liefste personen die ik ken.
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Heb vroeger bij ze gespeeld. En had echt niet verwacht ze nu CL zouden spelen. Mijn stem gaat dan ook naar Golden Glory.
Duel-crew van het jaar: Just Legendz. Mijn crew genoten blijven er van verliezen.
Beste opkomende crew in 2020: Rise Up. Flink omhoog geklommen in de Crewcup. Managers op alle niveaus van de KL. Heel veel duels goed gespeeld.
OSM:
Geen -
@appiel_nl Stop the count
-
Beste manager: Leonin
Beste opkomende manager: Andy van Mechelen
Beste comeback: Speksnijder / JOPIE1313
Volgend jaar beter award: carphunter79 Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: GoodFellas
Duel-crew van het jaar: Imperium
Beste OSM-moment van 2020: transfer madness -
@fc-legend-kyrill_nl serieus je stemt op jezelf? wij van wc eend adviseren wc eend
-
@jourestyle_nl wat ik heel apart vind . Dat de meeste prutsers hier op me stemmen. Heb van de meeste nog nooit gehoord wist nie dat je zoveel prutsers kende andy? je bent wel populair he?? Fanclub andy van de kv mechelen geintje pik ben blij hoor met me award goed geregeld
-
@vundezz_nl ja en. Wat dan nog? Sommige stemmen op Goodfellas als opkomende Crew. Goodfellas opkomend? Werkelijk? Ze zijn al elite crew sinds 2014
-
@fc-legend-kyrill_nl en dan nog Andy van Mechelen, nog nooit van gehoord....