Community Awards π
-
@carphunter79_nl Dat doe ik cker nie ouwe dibbes .... fijne feestdagen allemaal...geniet ervan...
-
@vundezz_nl waar moet ik hem van kennen dan? En ik speel pas weer na 3 jaar, sinds eind oktober pas
En zo te zien speelt ie iig geen KL. -
@fc-legend-kyrill_nl Hij speelt wel KL, aanstormend talent
-
Bij de Community Awards zullen de onderstaande categorieΓ«n van toepassing zijn:
Individueel:
Beste manager: Appeldoorntje. Enorm goede team bouwer. Vrijwel overal beste en hoogste teamwaarde. Veel van hem geleerd, tactisch ook erg sterk. Doet het in CC erg goed. En ook Renkie_NL ken hem al jaren van Imperium en nu ook 1e in de KL jaarranking geworden. En Imperium als crew is nu ook heel erg sterk, misschien nog sterker dan toen ik er nog zat, zijn veel nieuwe leden bij gekomen.
Beste opkomende manager: Master Guido. Erg goed in CC, goede taktieken en doet geweldig in nu KL 1 of 2.
Beste comeback: PΓoPΓoUDLP . Doet al tijden goed in Crewcup namens onze Crew Rise up. Speelt goed in de KL, en was een van de weinigen van ons die goed mee kon draaien tegen Goodfellas, in onze meeste recente battle tegen hun.
Volgend jaar beter award: Peter OSM Master. Is rol model voor mij, mijn mede maf klappert. Een van liefste personen die ik ken.
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Heb vroeger bij ze gespeeld. En had echt niet verwacht ze nu CL zouden spelen. Mijn stem gaat dan ook naar Golden Glory.
Duel-crew van het jaar: Just Legendz. Mijn crew genoten blijven er van verliezen.
Beste opkomende crew in 2020: Rise Up. Flink omhoog geklommen in de Crewcup. Managers op alle niveaus van de KL. Heel veel duels goed gespeeld.
OSM: -@Silvester-J_NL dit gaarne als mijn stem lijstje zien, oude kan de prullenbak in.
Happy nu @meneer Speksnijder_NL en @Vundezz_NL
-
Dit zijn nog niet de officiΓ«le stemmingen. Dit is slechts enkel een discussietopic, waarbij je jouw lijstje kan presenteren en beargumenteren. Wellicht zijn er redenen of managers waar andere managers nog niet aan gedacht hebben. Een beetje copy-pasten kan iedereen, maar dan vraag ik me af hoeveel waarde je dan wel hecht aan deze (eerlijke) Awards?
Ik zou alleen ieder wel willen vragen om verder te kijken dan je eigen crew. Je zit natuurlijk bij een crew, omdat je vindt dat deze crew het beste bij je past (qua sfeer, niveau of andere redenen) Als je crew ook leuke prestaties haalt, vind je het logischerwijs dat het beloond moet worden. Maar weeg daarbij ook andere crews mee. Neem een kijkje in diverse topics van events of lees de argumenten van andere ff door, als je twijfelt of het niet weet. Of discussieer gewoon. (wel binnen de vriendelijke kaders van het forum blijven uiteraard )
Vandaar ik ook bij de meeste van mijn antwoorden argumenten gezet heb, zoals ik het zie en ervaren heb over 2020.
-
Just Relax -> Just Legendz
-
@furrax_nl Gooi jouw mening es in het topic, Sjan
-
andy vanmechelen_NL Dutch Usersreplied to Fc Legend Kyrill_NL on last edited by andy vanmechelen_NL
@fc-legend-kyrill_nl dat ben ik, en aangezien ik ook nog nooit van jou gehoord heb zullen we wellicht nooit samengespeeld hebben, maar zou ik daarom geen kans mogen maken? Ik neem nu ongeveer een jaar deel aan de community dus gek is dat ook niet dat we elkaar niet kennen maar gaat daar de titel "opkomend manager" niet een beetje om?
-
@fc-legend-kyrill_nl waar heb ik dit nou weer aan te danken
-
@fc-legend-kyrill_nl said in Community Awards :
@vundezz_nl ja en. Wat dan nog? Sommige stemmen op Goodfellas als opkomende Crew. Goodfellas opkomend? Werkelijk? Ze zijn al elite crew sinds 2014
hahahaha ja dat is best belachelijk
-
Mss een idee voor bepaalde categorieΓ«n een selectie van crews aan te maken en daar op te stemmen (en niet op eigen crew stemmen)
-
@carphunter79_nl Andy heeft iedereen omgekocht met een losing gok ik
-
Individueel:
-
Beste manager: @venlo_9_NL (Binnen het jaar van KL4 naar KL1 eindigend met een kampioenschap in KL1, mee ervoor gezorgd dat Golden Glory na een degradatie in de CC terug promoveerde en daar ook de laatste CC wonnen)
-
Beste opkomende manager: @Bunjamin1907_NL (nog maar bezig van april 2020, doet het voor zijn crew helemaal niet slecht in duels en ermee voor gezorgd dat Fenerbahcalex promoveert naar de EL in zijn eerste CC
-
Beste comeback: @venlo_9_NL (eerder comeback vanwaar hij, samen met zijn crew, kwam binnen de KL en de CC)
-
Volgend jaar beter award: @Ralph-Ramaekers_NL (haalt in de KL of de CC niet altijd zijn doelstelling, maar is wel een vrij regelmatige manager, mits wat verbetering komen die resultaten er ook wel aan)
Crews:
- Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory (2x de CC gewonnen dit jaar samen met Looking for Silverware, maar hebben ook een manager die de laatste KL won)
- Duel-crew van het jaar: OnlineFootballFederation (met de minste overwinningen van de top-3 binnen divisies staan ze mooi op 1: 106 gewonnen tegenover 124 van Cosa Nostra en 117 van Naske's)
- Beste opkomende crew in 2020: Royal Loyalties (een crew die nog maar een jaar en een half bestaan, staan vrij goed in de CC en in de divisie-lijst.)
OSM:
- Beste OSM-moment van 2020: Spelers v/d week
-
-
@jourestyle_nl Idd heb nog een dikke maand aan losings te gaan
-
@andy-vanmechelen_nl Veel succes
-
@vundezz_nl said in Community Awards :
@fc-legend-kyrill_nl allebei dus heeel heel heeeeeeeel vreemd...maar goed haalt de waarde van de awards wel weg.........en als je andy niet ken vraag ik me af onder welke steen je heb gelegen die gozer is de upcoming manager 1 van de beste van zijn soort! Zelfs gf wil m
hahahaha we pikken hem straks op als jullie hem wat extra geslepen hebben
-
@jourestyle_nl . Echt he?? als ik die volgend jaar beter award win. Verwacht ik wel een tikkie van alle managers die op me gestemd hebbe. Heeft andy dat jullie wel verteld? die fanclub is klaar als ze da horen
-
@carphunter79_nl de "net niet award" ga je 100% winnen dit jaar.....topper!
-
@dave-jansen_nl met een paar DUVELS moet dat wel lukken
-
@meneer-speksnijder_nl Jij zei stop de persen, na mijn post?