Community Awards π
-
@andy-vanmechelen_nl uiteraard mag je wel kans maken, dat mag iedereen.En dat jij niet van mij hebt gehoord, is vreemder , dan dat ik niet van jou heb gehoord.
Ik speel dit spel sinds 2004. Alleen nu sinds eind oktober terug na pauze van 2-3 jaar.
Ik heb oa gespeeld bij Imperium, Golden Glory en nu Rise Up. Battle's tegen Goodfellas gespeeld toen en nu, tegen LFS, aan LFS Cup meegedaan. CC op iig EL gespeeld heel misschien CL met Imperium.Ik app nog steeds zo nu en dan met Renkie/Raymond, en vroeger met Goodfellas leden als Robbie en Dennis. Maar ik nodig je van harte uit mocht je tijd /account vrij hebben een keer mee te doen met KL, is erg leuke en goede competitie. Iedereen staat vrij om te stemmen op wie ze willen, uiteraard. Net als mij vrij staat om mijn mening te droppen, dat ik nog niet van je gehoord had. Ik wens je hele fijne feestdagen , kerst en fijne osm tijden.
-
@alfonzso_nl192 said in Community Awards
:
Individueel:
-
Beste manager: @venlo_9_NL (Binnen het jaar van KL4 naar KL1 eindigend met een kampioenschap in KL1, mee ervoor gezorgd dat Golden Glory na een degradatie in de CC terug promoveerde en daar ook de laatste CC wonnen)
-
Beste opkomende manager: @Bunjamin1907_NL (nog maar bezig van april 2020, doet het voor zijn crew helemaal niet slecht in duels en ermee voor gezorgd dat Fenerbahcalex promoveert naar de EL in zijn eerste CC
-
Beste comeback: @venlo_9_NL (eerder comeback vanwaar hij, samen met zijn crew, kwam binnen de KL en de CC)
-
Volgend jaar beter award: @Ralph-Ramaekers_NL (haalt in de KL of de CC niet altijd zijn doelstelling, maar is wel een vrij regelmatige manager, mits wat verbetering komen die resultaten er ook wel aan)
Crews:
- Crew Cup-crew van het jaar: Golden Glory (2x de CC gewonnen dit jaar samen met Looking for Silverware, maar hebben ook een manager die de laatste KL won)
- Duel-crew van het jaar: OnlineFootballFederation (met de minste overwinningen van de top-3 binnen divisies staan ze mooi op 1: 106 gewonnen tegenover 124 van Cosa Nostra en 117 van Naske's)
- Beste opkomende crew in 2020: Royal Loyalties (een crew die nog maar een jaar en een half bestaan, staan vrij goed in de CC en in de divisie-lijst.)
OSM:
- Beste OSM-moment van 2020: Spelers v/d week
*Goodfellas ook 2x CC gewonnen, zie ik nu... beetje lastig zoeken op het forum
Heb men best gedaan -
-
@fc-legend-kyrill_nl en ik tagde Albert. Leer lezen snotneus
-
@meneer-speksnijder_nl je hebt gelijk, spijt me. Fijne feestdagen
-
@fc-legend-kyrill_nl
Haha wat een eigendunk heb jij
Je verloor dinsdag nog met 5-1 van mij, weinig zelfkennis is me wel duidelijk -
@wiering_nl leer lezen. Ik heb al nieuw stemlijstje geplaatst en bij gezegd ander niet meer geldg is
En wat is er raar aan verliezen uit bij de nummer 1 , die 442 zoek de vleugels speelt en crewloos is? Kan gebeuren toch... En het ging niet om beste manager maar beste comeback, dus je hebt duidelijk niet door waar over ging. -
Meningen geven en discussiΓ«ren is helemaal prima, maar laten we het wel vriendelijk houden ajb
Bij voorbaat dank hiervoor
-
This post is deleted!
-
@silvester-j_nl
Goedenavond iedereen! Fijne kerst boys!
Ik zit nog niet heel lang in dit wereldje, maar ik wilde toch even mijn mening geven. Sommige dingen zijn super subjectief, maargoed ik zal het proberen goed te beargumenteren.
Beste manager: als je gaat kijken naar de prestaties moet ik voor Renkie gaan, simpelweg omdat hij 1e is geworden in de jaarranking van de KL. Maar persoonlijk is mijn beste manager Pim (jaimsky), omdat hij mij de kans heeft gegeven om mezelf te bewijzen bij OFF. En mij veel heeft bijgebracht (andere OFF leden ook bedankt dat jullie mij zo goed hebben ontvangen)
Best opkomende manager: er zijn mij veel managers opgevallen in de KL, maar Fc Opa heeft mij vorig KL seizoen echt verbaasd. Bijna de hele eerste seizoenshelft ongeslagen (ook gezien door Imperium). Ga er vanuit dat hij echt een gevaarlijke manager gaat worden! Gizmo ook prima gedaan overigens
Beste comeback: Rodney (MeneerSpeksnijder) nadat die een aantal jaartjes vooral stof heeft gevangen, toch heel sterk teruggekomen. Lekker pik!
Volgend jaar beter: geen flauw idee, als ik naar anderen luister Carphunter. Toch wel ff die Winners Cup van mij afgepakt paar maandjes geleden
Beste CC crew: ook weinig van meegekregen. Maar GoodFellas is zeer constant heb ik vernomen. Dus dan gaat mn stem naar hen
Best crew: OFF simpelweg omdat we eerste staan en eigk de meeste keren wonnen van de top 3 tijdens de duels
Best opkomende crew: oprecht geen idee
Beste moment 2k20: de overstap naar een crew. En als laatste wil ik Wooper en Maricja super erg bedanken voor deze fantastische events. Ik doe het niet na, als het zou kunnen verdienen jullie wel een merci of bloemetje (dat is het minste wat we kunnen doen) haha. Oprecht bedankt boys! -
@fccollection_nl Hey Kerel
Goed om te horen man dat je het allemaal naar je zin hebt
wel jammer dat ze je al zo snel gescout hadden in die KL. Had je toen graag bij ons willlen hebben dacht kijk het effe aan . Maar ja je ging als een trein
in 1 keer van de kl4 naar de kl1 is een topprestatie man
Wens je nog veel plezier en succes bij OFF. Alleen je moet nie naar die gekken luisteren hoor hiero
-
@silvester-j_nl even los van alle discussies heb ik wel mss een aantal subcategoriΓ«n die jullie aanspreken;
- Fair play: De meest sportieve/gerespecteerde en gewaardeerde manager
- Gelukzak/Pechvogel: Wie had het meeste meeval/geluk/pech dit seizoen
- Forumguru: De grootste forumgek
- Opmerkelijkste transfers binnen de topcrews
- Zoals bij de crews onderverdeling maken tussen:
CC - Player of the year
KL - Player of the year
Duel - Player of the year
En dan nog eens een Allround "MVP" - Player of the year
Zijn maar een paar suggesties om het allemaal een beetje aan te kleden en ook wat managers in de bloemetjes te zetten die niet bij de top horen maar wel waardering verdienen, met meer categoriΓ«n krijg je mss ook minder discussie over wie wat verdient
-
@andy-vanmechelen_nl Top suggesties! Mag van mij ook Fair play award voor crews bij . Fijne dagen allemaal!
-
@meneer-speksnijder_nl said in Community Awards
:
@fc-legend-kyrill_nl en ik tagde Albert. Leer lezen snotneus
Zo kennen we je weer Rodney!
-
@maricja_nl said in Community Awards
:
@furrax_nl Gooi jouw mening es in het topic, Sjan
De tijden van deze awards zijn voorbij. Vroeger had je meer dan 100 pagina's aan discussie wat betreft dit. Leuk dat het nogsteeds georganiseerd is maar stemmen zal ik niet doen. Ben te weinig op de hoogte.
-
@furrax_nl gelukkig
-
De beste manager, desteeluitwehl, heeft een uitstekend jaar gedraaid in de KL, verder een heel constante goede manager.
Als best opkomende managers zou ik FC Collection kiezen (goede prestaties in KL), Andy Vanmechelen, Zork Angels, Pi1977 en fc Opa, idem. Er zijn er nog meer te noemen die we waarschijnlijk dit jaar in de top zullen zien.
Beste comeback, Meneer speksnijder en Jopie1313. Halen beide goede resultaten in de KL en tevens in de Crewcup. Auto rijden verleer je niet, zo ook osm spelen niet, ervaren rotten in het vak.
Volgend jaar beter award zou ik aan Thebestmanagerintheworld geven. Puur door het feit dat ik hem mis in de top van osm.
De crew cup crew van het jaar, Goodfellas en Cosa Nostra. Prima resultaten behaald in 2020.
Duel crew van het jaar, OnlineFootballFederation op de eerste plek komen is goed, maar er blijven is nog beter.
Beste opkomende crew in 2020, Cosa Nostra, heeft zich prima gehandhaafd in de CL van de Crewcup. Just Legendz doen het ook goed.Beste osm moment? Voor mij is dit ook de community. De NL community is een hechte groep. Wooper en Maris hulde voor jullie geduld om managers professioneel te woord te staan ook al gaat het om iets kleins. Ik zou sommige klagers willen verzoeken om rekening te houden waar je over klaagt en anders een week de organisatie even mede over te nemen. Kijken of je wat meer bewust wordt wat je allemaal tegen komt als organisatie.
-
@silvester-j_nl Vanaf wanneer kunnen we stemmen? Denk dat we wel genoeg discussie gehad hebben
-
@furrax_nl Je inbelverbinding doet het eindelijk zo te zien
-
@meneer-speksnijder_nl OSM staat op een laag pitje bij mij.
-
@furrax_nl net zoβn laag pitje als het vervolg van de verkiezing