Loting CC81
-
Kunnen wij de volgorde nog aanpassen, ik heb een vergissing gemaakt met de doelstellingen. Sorry.
DS1 Trikki Rikkie (kapitein)
DS 5 a.hulle
DS 9 Den the Legend
DS 13 A. KruikOf kunnen wij intern wisselen van team.
-
@trikki-rikkie_nl Aangepast. En conform jouw eerdere verzoek, zal Delta NL de moderator voor de league leveren
-
Nog 1 vraag hebben wij nu groep 1 omdat wij 1ste staan op de line-ups of hebben wij groep 3 omdat wij 3 staan in de loting? Gr. Rik
-
@trikki-rikkie_nl Volgens de loting hebben jullie pakket 1
(Zie ook de link naar de loting van de tweede klasse)
In het overzicht van de line-ups staan ook de gelote pakketjes erbij volgens de lotingen uit de links.
@maricja_nl said in Loting CC81:
Ik wil iedereen voor alle duidelijkheid erop wijzen dat de post met de indeling, NIET de loting is. Dit is slechts een overzicht van de indeling van de leagues.
De loting van de pakketjes is te vinden onder de genoemde links.
-
Over enkele uren gaat het hele feest van start
Mochten de moderators nog vragen hebben over het aanmaken van de league, dan hoor ik het graag.
Rest mij dan alleen nog te zeggen:
Veel succes en veel plezier iedereen! -
@maricja_nl veel plezier en succes. Op een probleemloze start
-
@maricja_nl Tnx en iedereen succes,
Achter de schermen weer bedankt zover! -
In de eredivisie zou iedereen de uitnodiging moeten hebben. Anders hoor ik het graag, succes!
-
Champions aangemaakt , iedereen zit er ook in , succes allemaal
-
Tweede Klasse zal worden aangemaakt door Thijn31
Verwachting is dat de league er binnen enkele ogenblikken is -
de uitnodigingen van de tweede klasse zijn verstuurd!
bij mij ging het fout dus vandaar dat thijn hem heeft aangemaakt en dat ze wat later zijn verstuurd, sorry voor het ongemak en succes met de competitie! -
@daankaars_nl We hebben het snel op kunnen lossen, mede door de flexibiliteit binnen jullie crew. Dus jullie hebben evengoed ook bijgedragen aan een snelle oplossing
Succes -
In de crewcup Hoofdklasse heeft iemand van een anderen crew ons team genomen hoe kunnen we dit oplossen? Wij hadden Luton Town... Excelsior moeskroen is nu vrij dus ik denk dat hun die moesten hebben
-
@little-minion_nl stuur Maricja een PM hopelijk helpt dat.
-
@fc-legend-kyrill_nl Had ie vanmiddag ook al gedaan
-
@maricja_nl duidelijk. Hoe is 't opgelost als vragen mag? Zij dan maar Excelsior Moeskroen?
-
Discussiëren en praten over CC 81, kan in het daarvoor bestemde discussietopic.
Nogmaals succes allen!