Kanarifuglene: [KL] League
-
@carphunter79_nl Discussiëren mag zeker, Graag zelfs. Daarom geef ik ook antwoord op jouw post.
Veel dingen mogen wij niet openbaar maken, en dit is er één van.
Ik had alleen graag gezien dat er een beetje vertrouwen was naar de organisatie is hieromtrent.... Als je ons niet meer kan vertrouwen, kunnen we ook meteen kappen met alle events
Denk je dat wij een event hosten met regels, om ze vervolgens te laten gaan? We steken hier veel tijd in. Laat dat duidelijk zijn. En we doen alles op vrijwillige basis.
Anders kunnen we net zo goed alle opties voor de competities open zetten en gaan voor een royal rumble
-
@maricja_nl Beste Maris. Ik snap wat je zegt maar toch snap ik niet waarom dat rapport niet op het forum gezet.mag worden. Maar ja ik hou dr over op. En ik weet dat jullie vrijwillig het allemaal regelen. Nogmaals recpect daarvoor. Zou wel is leuk zijn als iemand van GB zelf reageert op sommige punten en goed uitlegt waarom sommige dingen niet mogelijk zijn.
-
Onderlinge transfers gewoon toestaan. Minimaal 1.5x zou een mooi uitgangspunt zijn.
@maricja_NL, misschien een idee om aan te geven waar jullie tijdens de KL allemaal op controleren. Er werd ergens gezegd dat een wedstrijd mogelijk was gefixed, dit controleren jullie ook toch? Net als oefenwedstrijden.
-
@kingnilo_nl Ik denk dat je alleen kunt zien of iemand de spelers op de goede positie hebben gezet. Tactiek etc zou je niet kunnen checken denk ik.
Transfers moeten gewoon legaal blijven. Maar dan wel inderdaad 1,5 boven de waarde.
-
Het aantal inschrijvingen loopt alsmaar op. Dat is prachtig natuurlijk voor de organisatie en het verhoogt de spelvreugde!
Komt er 'gewoon' een KL5 als daar voldoende aanmeldingen voor zijn? -
@frits-van-turenhout_nl Jeetje, das een tijd geleden!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Ja kruisbandblessure, duurde nogal lang haha. Ik kom weer even kijken hoe het is. Alles is anders man! Mooi te zien dat er toch nog wat bekenden spelen, waaronder jij
Mooie CC's gespeeld in het verleden en ontelbare KL leagues. Maris is een engel om het zo goed te runnen! Ik twijfel om weer wat te gaan doen maar alleen als het nut heeft. Je wil toch een beetje om niveau kunnen komen weer. Totaal nieuw spel tov vroegah dus wellicht een seizoen KL proberen. Geen idee hoe het spel inmiddels werkt dus daar eerst maar eens achter komen. -
@douwe-kooistra_nl Dat kan zeker wel, mits je de gegevens van Game Basics krijgt. Die worden opgevraagd aan het einde van het seizoen.
-
@desteeluitwehl_nl dat valt wel mee hoor. Er komen tegenwoordig enorm veel spelers geboost terug. Stel iemand verkoopt een Aouar die 87 heeft meestal binnen 36 uur of eerder, verschijnt ie weer op de lijst met bijvoorbeeld 93 van andere club, vaak zelfs nog hoger. Vroeger paar jaar geleden zou ik zeggen scouten is essentieel in competitie als KL. Maar nu heb ik tegenwoordig vanaf speeldag 3 of eerder al genoeg aan d lijst, en hoef vrijwel niet meer te scouten.
-
Ten eerste wat kunne sommige mensen moeilijk doen, laat de organisatie gewoon. Ze doen hun best meer dan dat, en het is echt niet ''klusje'' dat iedereen zomaar kan doen. Dus sowieso respect daarvoor. Natuurlijk kan je dingen discussieren uiteraard maar sommige trekken nu wel zeer onterecht bepaalde dingen van Wooper en Maris in twijfel, en dat is gewoon onterecht en nergens voor nodig. Er waren 2 dagen geleden al 60 nieuwe aanmeldingen en de inschrijving loopt nog tot 5 februari. Het is voor hun ook geen makkelijke klus en ook niet voor Gamebasics. Je kan altijd nog uitschrijven. En wat betreft sommige anderen hier in topic. Iedereen is vrij om te spelen hoe zij en zelf willen daar hoef je echt niet voor te verantwoorden. Ik heb alleen dit seizoen 1x bod gehad op speler van crewgenoot van mij, en dat bod heb ik afgewezen. Het is ook helemaal niet nodig om onderlinge transfers te doen. Er is meer dan zat wat je in allerbegin kan scouten en erna gewoon op de transferlijst kan kopen. Zijn er geen middenvelders beschikbaar? Dan koop je keepers en handel je daarin tot je middenvelder kan kopen. @maricja_NL je doet het gewoon uitstekend laat je niet gek maken. Discussieren is prima maar jullie en rapporteren in twijfels trekken, slaat nergens op.
-
@kingnilo_nl Maar zou je dan wel alle gegevens kunnen krijgen? Met tactieken etc erbij. En dan nog vergt het voor zoveel competities met zoveel wedstrijden ontzettend veel tijd om dat allemaal zelf te doen.
-
@vundezz_nl ik vind je reactie een beetje overdreven, het is opzich wel logisch dat het wordt gecontroleerd. Je hebt nog genoeg andere opties naast een 433 (als je problemen hebt met je selectie), de kans dat je namelijk wint is redelijk klein. Als ik zoiets zou doen, zal dat ook gecontroleerd worden. Vooral als je goed prestreert zoals dat jij meestal doet aan de stand van vorig jaar te zien
-
@fccollection_nl sinds wanneer is 433 verboden? Is tenminste echt voetbal
-
@frits-van-turenhout_nl haha, niet te hard van stapel lopen. Ik doe toevallig weer even een seizoen CC mee omdat mijn crew me heel erg hard nodig had
Daarna waarschijnlijk weer in winterslaap...
-
@fc-legend-kyrill_nl Niemand zegt dat het verboden is. Maar in al het 451/4231 geweld, zie je het niet vaak. Maar ieder z'n keuze natuurlijk. Ik doe zelf ook mee aan het 451/4231 geweld.
-
@frits-van-turenhout_nl Kans zit er dik in
Leuk om je ook weer op het forum te zien. -
@fc-legend-kyrill_nl maatje, lees het even terug. Ik zeg niet dat het verboden is, ik zeg alleen dat 433 'uit' geen verstandige optie is. De kans dat je dan wint is nihil (klein, voor het geval je niet weet wat het betekent). Of denk jij daar anders over? Blijkbaar praat je graag namelijk
-
@fc-legend-kyrill_nl niet in de KL
-
@fccollection_nl overdreven? als t de eerste keer is wel.......duidelijk dat je niet weet waar je over praat en is ook niet erg kan je niet weten. Maar geloof mij maar dat ik niet overdreven reageer en verder wil ik er niks meer over kwijt behalve dat ik recht in de spiegel kan kijken
-
@vundezz_nl snap best wel dat managers er iets van denken als je een zwakke formatie neerzet. Geloof ook wel dat je dit zelf ook wel kan indenken. Als je een losing inzet, doe het zoals ik. Gewoon de hele competitie door