Community Awards π
-
@martijnfc_nl *Just Kidding.
-
Ik had wel gehoopt dat ik zou genomineerd worden voor comeback van het jaar. Zelfs dat gunnen jullie mij niet. Ben zwaar teleurgesteld kan ik jullie vertellen.
-
@vundezz_nl Ja toch Kevlimmetje?? Als onze boer uit utrecht maar lol heeft . Dan is alles goed hahahaha
-
@carphunter79_nl de meeste weten gewoon dat het er volgend jaar ook niet beter op zal worden denk ik, vandaar mss
-
@andy-vanmechelen_nl hahaha de meeste dachten dat jou vriendenkring veel groter was op osm. Valt me weer van je tegen pikkie. En gelukkig gaat het bij jou zo fantastisch aan de tussenstanden te zien snap niet dat je uberhaupt stemmen kreeg voor de meest opkomende manager. laten we die awards maar afschaffen volgende keer tis 1 grote vriendjes politiek. De mensen die het horen te verdienen zijn niet genoemd. Maar Andy er zijn nog steeds crews die je graag willen hebben denk niet om je osm kwaliteiten. Maar meer omdat je zon lekkere gezellige clown bent have fun pikkie en zorg dat je een echte topper word de groeten van je gabber
-
@carphunter79_nl Ik wacht nog altijd op je terugkeer naar IMP, de bankverwarming heeft het een tijdje terug begeven π₯Ά haha nee vriend slecht seizoen in KL hoe gaat cc maat?
-
@carphunter79_nl Ouwe dibbes, genoeg info gepak bij SV? Mooi ken je terug komen kennen we weer dat kut clupje van je anaalyseren....
-
Niets geeft mij zo'n fijn gevoel dan een ajacied met noppen op zijn ....
-
De comeback van 2021 is ook al bekend.
-
@andy-vanmechelen_nl Ik kon naar Imp terug maar 1 persoon hield het tegen. Ik ben blij dat het is tegengehouden. Ik heb nog nooit zo leuk gehad bij een crew als nu bij Rise Up. En dan met name op Discord, gigantisch tof, leuk, actief en veel vermaak.
-
De tijd dat mensen werden afgekeurd omwille van 1 iemand is toch allang voorbij?
-
@fc-legend-kyrill_nl Je bent blij dat het hem niet is geworden???? En 1 persoon die het tegen hield??? Vind je een aardige kerel maar de meeste weten niet waar je het over hebt kerel maar ik ben blij dat jij blij bent bij je crew. Maar ja late we maar ophouden maar vond je opmerking nogal appart dat je blij was veel succes nog
-
@carphunter79_nl Wat is er apart aan? Dan zeg ik het maar gewoon, voor de draad ermee. Santheman hield mijn komst terug naar Imperium tegen. Paar jaar geleden heb ik me onmogelijk bij hem gemaakt omdat we op Whatsapp vaak ruzie/conflicten hadden. En wat is er raar dat ik er blij mee ben? Imperium is heel hoog niveau, speelt op hoogste niveau en toen ik er vroeger zat niet per se maar valt nu zeker wel onder ''elite/punten crew''. En dat ik blij ben, heb ik al verteld maar dan nog keer:
- Ik heb het onwijs naar mijn zin bij Rise Up
- Er is enorme samenhorigheid en het is super gezellig
- We hebben heel veel leuke topics, grappen, spelletjes, gesprekken etc allemaal op discord
- We organiseren dingen als nu schaak toernooi op discord en ik heb hiervoor bijvoorbeeld Weerwolven georganiseerd
- Bij Imperium zou er veel van mij verwacht worden
- Ik kan me hier beter ontwikkelen naar jaren afwezigheid
- Zie het zeg maar Imperium bijvoorbeeld Ajax is en Rise Up bijvoorbeeld Heracles.
-
@fc-legend-kyrill_nl knap dat sandeman jou komst tegenhield.....die beste man is al dik jaar geleden gestopt en uit imperium.
-
Aangezien de Community Awards voorbij zijn en de prijzen zijn uitgedeeld, is het tijd om dit topic te sluiten.
Van een aantal van jullie heb ik bruikbare feedback mogen ontvangen over o.a. de verschillende categorieΓ«n en de manier waarop de stemmen konden worden uitgebracht. Ik zal deze feedback meenemen in de evaluatie van het event met als doel om het evenement volgend jaar op een nog betere manier te kunnen organiseren.
Ik wil tenslotte iedereen bedanken voor zijn of haar participatie in het evenement en ik hoop jullie volgend jaar allemaal weer terug te kunnen zien!