Kanarifuglene: [KL] League
-
@maricja_nl Je hebt je knap terug weten te knokken deze competitie Maris. Hopen op de laatste ronde!
-
It aint over until the fat lady sings.
@maricja_NL andere lady hoor, ik zou jou nooit fat noemen
-
@jaimysky_nl Dankje! Het blijft natuurlijk wel spannend onderin. We hebben allemaal wel eens een minder seizoen.
-
@appiel_nl Ik voel de liefde
Maar de gezegde is zeker waar. -
@maricja_nl dat verdien je ook, liefde!
Ontopic: Al week geen spelers meer verkocht. Zelfs vandaag niet. Gelukkig op mijn andere slots wel
-
@fc-legend-kyrill_nl @maricja_NL ik voel een date aankomen
-
@fccollection_nl Gaat em niet worden, ben al bezet
-
@maricja_nl alles kan kapot
-
Iedereen bedankt voor een leuk seizoen in KL. Ondanks dat ik na 6 dagen er pas in kwam toch nog op plek 7 geëindigd. Op naar een volgend seizoen. Alle mensen die kampioen en of beker gewonnen gefeliciteerd mensen die gepromoveerd zijn ook gefeliciteerd
-
@donkerblauw_nl hier sluit ik me volledig bij aan
-
@master-guido_nl zelfs maris
-
@philipp-haastrup_nl btw @maricja_NL krijg ik promotie voor de screens?️
-
@philipp-haastrup_nl Kan ik kapot?
-
Hi allen,
Hierbij de eindstanden van de leagues.
KL3B loopt nog 4 dagen door, dus deze stand komt de komende dagen nog voorbij in dit topic@fc-opa_NL gefeliciteerd met de sheetwinst van KL1. Sterk seizoen gedraaid
Tevens ook felicitaties aan alle promovendi.Straffen voor oefenwedstrijden zijn verwerkt
Let op: Extra promoties zullen worden gegeven op basis van uitschrijvingen en het innemen van vrije (CPU) posities in hogere leagues. -
@maricja_nl je post had een - 1. Geupvote naar 0. Alleen maar logisch je bezet bent, ben blij voor je.
-
-
-
@andy-vanmechelen_nl dank voor je upvote, doet me goed!️
-
@martijnfc_nl Jeetje doe normaal...
-
@fc-legend-kyrill_nl Wat doet dit er nu toe of Maricja bezet is of niet? Als je een vriendin wil, installeer dan even tinder