Inschrijftopic CC83
-
Schrijf je crew hier in voor de 83ste editie van de Crew Cup.
Sluiting inschrijving: vrijdag 2 april 2021 om 23:59
Loting: zaterdag 3 april
Deadline line up : maandag 5 april 23:59
Start CC83: dinsdag 6 april tussen 21:30 - 22.30OPGELET!
Het spelen van oefenwedstrijden tegen niet crewgenoten is niet toegestaan
Het niet tijdig doorgeven van de line-up levert een straf op van -200
Het innemen van het verkeerde team zal ook leiden tot een straf van -200Regels & Opzet: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/41543/crewcup-regels-opzet-nieuw
Zit je nog niet in een crew maar lijkt het je wel leuk om mee te doen? Plaats dan hier een oproepje dat je een crew zoekt: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/526/zoekt-crew-nieuwe-leden
De inschrijving is geopend! May the odds be ever in your favor!
-
GoodFellas
-
@wooper_nl Namens S Crew United wil ik voor de crew cup graag het volgende team inschrijven;
Josemourinho_
Sem Kaus
Arnovdh
Heijmans_3Dit is onze eerste deelname. Ik zelf heb al een keer eerder deel genomen namens een andere inmiddels opgeheven crew.
Is het eventueel mogelijk meerdere teams in te schrijven, mocht er in m’n crew animo voor zijn?
-
@josemourinho__nl Leuk man! Nee, je mag maar 1 groep inschrijven per crew. Mocht je een opleidingscrew hebben, dan mag je deze wel inschrijven.
-
@wooper_nl We hebben inderdaad een opleidingscrew, maargoed de naam zegt t al.
We houden t ff bij een teamBedankt dat we deel mogen nemen, we staan te popelen. Kan ik ergens een lijstje oid met regels en voorwaarden downloaden/doorsturen naar m’n crew maten?
-
Looking for Silverware
-
@wooper_nl !
Ik heb het inschrijfformulier via docs ingevuld voor mijn crew! Mooi geregeld zo@Dave-Jansen_NL We komen je halen gap
Zullen nog wel ff onderweg zijn, maar hè kleinigheidjes houd je toch -
Imperium
-
@Carphunter79_NL doet de crew ook mee?
-
@josemourinho__nl said in Inschrijftopic CC83:
@wooper_nl !
Ik heb het inschrijfformulier via docs ingevuld voor mijn crew! Mooi geregeld zo@Dave-Jansen_NL We komen je halen gap
Zullen nog wel ff onderweg zijn, maar hè kleinigheidjes houd je tochHahahaha Bjorn leuk om te zien dat je weer speelt, mocht je ooit tot de EL/CL geraken zal ik met smart op je wachten om je keihard op je broek te geven
-
Rise Up
Rise Up II -
@dave-jansen_nl hahahahah lekker man, zo now en dan een good earwassing
-
Online Football Federation
-
Golden Glory
Golden Glory II -
Goal Diggers
Young Goal Diggers -
S.V. Oikos Nomos