Imperium: Café
-
@andy-vanmechelen_nl dat verklaard een hoop
-
-
Ik denk dat Carphunter79 wel interesse heeft.
-
@furrax_nl Gevoelige Rob bedoel je??
-
@andy-vanmechelen_nl Of die gevoelig moet je zelf bepalen.
-
@furrax_nl jij moet nie denken zo te horen. Dan gaat het helemaal fout in die bovenkamer van je heb jij geen intresse ouwe osm veteraan?
-
@furrax_nl En misschien wille ze je wel hebbe in de crew alleen wat meer presteren dan en wat minder praten en denken. Dan komt het met jou wel goed ouwe osm sloper
-
@carphunter79_nl on fire
-
@andy-vanmechelen_nl blus hem dan
-
@carphunter79_nl Haha. 8 mei stop ik met Just Relax. Het is genoeg geweest na 12 jaar.
Andere crews boeien mij niet.
-
@furrax_nl Ok dat zou wel jammer zijn man. Maar je roept dat al een jaartje of 2 volgens mij Furrax en geen osm meer?? Dat lijkt me sterk kerel. Maar ja mocht het zo zijn dan wens ik je veel succes man zonder osm🤪 gaat je goed kerel
-
Ik blijf actief op OSM hoor.
-
@furrax_nl ja onkruid vergaat niet
-
burp...
-
@zork-angels_nl
-
Is terras Imperium ook geopend deze dagen?
Een drankje en een bittergarnituur gaat er wel in -
@maricja_nl said in Imperium: Café:
Is terras Imperium ook geopend deze dagen?
Een drankje en een bittergarnituur gaat er wel inNou blijkbaar was dit cafe ook dicht hahaha 5 Juni gaat er weer meer open
-
@dave-jansen_nl Jeeeeeeeeej
-
Tis wel saai in jullie Cafe zeg?? Hoorde dat het heel erg naar kakkerlakke stinkt de laatste tijd🥺 Tsja dan komt er niemand meer he? Kan wel even een reinigingsdienst langs sturen uit 020. Om de sfeer weer wa op te vrolijke hoe gaat ie vrolijke kerels van de IMP?
-
@carphunter79_nl och...daar hebben we onze grote vriend mister abcoude noord.... hier gaat alles goed, nu nog tijd dat jullie op zo een niveau komen....kom op jullie kunnen t! succes