Loting CC84
-
Hoe open je een competitie?
Voeg elke speler die deelneemt aan je competitie toe in je vriendenlijst.
Stap 1:
Maak nieuwe league aan.
Stap 2.
Kies Community League
Stap 3
Wijzig de naam naar Crew Cup + divisie EN PAS EERST DE INSTELLINGEN AAN DOOR OP HET TANDWIELITJE TE KLIKKEN
Stap 4.
Kies je aangewezen team
Stap 5.
Nodig alle spelers uit
-
@maricja_nl
Top, thnx! -
Ik ben zelf moderator, maar wil voor de administratie toch even doorgeven dat BOSSSNL B0SSSNL moet zijn. Jong Naskes hoofdklasse
-
ik ga nu beginne met het aanmaken van de CC tweedeKlasse
-
Bij jo92_ajax rullzzz lijkt de uitnodiging niet binnen te komen. Hoofdklasse. Rest is wel uitgenodigd
-
@bblpatient_nl kan je hem een pm sturen zodat hij zich kan aanmelden in jou competitie
-
@wooper_nl Is al opgelost!
-
Tweede klasse is aangemaakt inclusief een bekertoernooi, neem aan dat dit een foutje is.
Hoe om te gegaan met de bekerwedstrijden?
Alvast dank voor de snelle reactie en het harde werk om dit alles mogelijk te maken
-
Eerste klasse zal opnieuw aangemaakt worden! Timers staan nog aan.
-
@wooper_nl said in Loting CC84:
Stap
@wooper_NL ik verwacht dat ik de slides kon aanpassen na het inviten van iedereen. (dit kwam er namelijk gelijk voor)
Ik klik op doorgaan en competitie word gelijk aangemaakt zonder dat ik deze opties heb kunnen kiezen.
Kan dit alleen via pc? Ik speel namelijk via mobiel.
Ik hoop dat dit opgelost kan worden, anders maak ik de competitie opnieuw aan.Hopelijk kan dit nog opgelost worden.
-
@josemourinho__nl Bedoel je niet eerste klasse?
-
@honda81_nl Nee, ik zal vragen om jullie allemaal uit de competitie te zetten zodat je morgen opnieuw kan starten.
-
@wooper_nl zo te zien is eea hier al besproken inzake de (per abuis) verkeerde settings bij het aanmaken vd Eerste Klasse. We wachten even af hoe hiermee wordt omgegaan, zal vast goedkomen morgen
-
@honda81_NL De competitie kan morgen op hetzelfde uur opnieuw aangemaakt worden.
-
@wooper_nl moeten we allen ontslag nemen of gaat dit op een andere manier?
-
@honda81_nl We zullen jullie uit de competitie zetten.