Afscheid
-
Na lang denken, vele gesprekken en het afwegen van de voor en nadelen heb ik besloten om te stoppen na de zomerpauze.
Dat wil zeggen dat ik ontslag neem als staff en mijn account inactief/verwijderd zal worden.
Er zijn zoveel redenen waarom de zin in het spel zoek geraakt is. De updates in het spel en de discussies zijn voor mij de belangrijkste reden geweest. Ik heb dit spel altijd gespeeld voor mijn plezier en niet om een paar dagen rond te lopen met een slecht gevoel.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de samenwerking, begrip en inzet. Jullie zijn een top community en hopelijk zal dit ook zo blijven. We hebben heel wat gerealiseerd samen en ik denk dat we daarop fier mogen zijn (samen aan 1 touw trekken tegen de duel instellingen, de grote belangstelling voor de Crew Cup en de KL en vele vriendschappen/banden met andere spelers die er gekomen zijn, ...). Maris zal mijn taak overnemen. Dat wil zeggen dat zij vanaf nu de Crew Cup zal organiseren.
Ik wil ook mijn eerste crew bedanken (Gio's Tribute) voor de kans die ze me gegeven hebben om in het crew wereldje te stappen. En een grote thx voor Azzurri en GoodFellas voor het vervolg van m'n osm carrière.
En niet te vergeten, bedankt Silvester en de andere Staff leden voor de fijne samenwerking.
Het ga jullie goed allemaal!
Ik wens iedereen nog veel succes toe in jullie verdere osm carrière en in alles wat je doet of van plan bent om te doen.The end.
-
@wooper_nl Mathieu , bedankt voor je inzet bij de verschillende OSM disciplines.. Succes verder in datgene wat je gaat doen.
-
Mathieu,
bedankt voor al je werk wat je hebt gedaan. Jij haalde me ooit in het crew wereldje en ik ga je missen hier. -
Bedankt voor al je inzet! En ik snap je beweegredenen heel goed. Wat er de afgelopen tijd allemaal veranderd is, maakt het spelletje op veel onderdelen er niet altijd beter op
Veel plezier met de vele vrije tijd die je gaat hebben! -
@wooper_NL Heel erg jammer dat je afscheid gaat nemen van de community Mathieu, we gaan je missen!
Bedankt voor je inzet en alles wat je voor de community betekent hebt. Mede dankzij jou is de community zo actief gebleven.
-
Jammer, maat!
Ergens begrijp ik je heel goed: er is in korte tijd veel veranderd, waardoor het allemaal minder leuk lijkt te zijn dan het was. Toch geloof ik in de veerkrachtigheid van de mens om zich aan te kunnen passen aan de continu veranderende omgeving waar we ons in bevinden (#corona).
Kortom, we hopen allemaal dat je weer een keer terugkomt na de nodige bezinning en eventuele aanpassingen. Zo niet, dan is het een groot verlies van de OSM Community en wil ik je hartelijk bedanken voor al je inzet, organisatie, ideeën, geregel, geschakel en gelul. Bedankt voor de korte lijn die ik met je heb gehad in het afgelopen jaar, geniet van het leven en ik hoop je ooit weer hernieuwd terug te zien!
-
Ik had wel ff een vermelding van mij verwacht maar jammer weer.. Neenee woopie bedankt voor alle tijd en inzet die de community gemaakt heeft tot wat ie is, topgast ben je!
Zie je in de east he!
Ps: blijft her omkoopbedrag bij maris hetzelfde als bij jou of gaat dit de hoogte in?
-
Heel erg jammer wooper bedankt voor alles wat je allemaal gedaan heb in het wereldje van osm succes verder en hou je haaks
-
Wooper, bedankt voor de goede organisatie van de Crew cup.
Het was altijd top geregeld!
Er zat altijd een hoop werk in, maar dat heb je prima gedaan. -
Bedankt voor je inzet en passie voor de community Wooper. Hier hebben we veel aan gehad en bedankt voor de samenwerking binnen de staf!
-
@wooper_nl Vind het heel jammer gap Je was een topper die iedereen graag wou helpen. Je hebt altijd alles prima geregeld hier. Gaat je goed kerel en wens je heel veel geluk verder. Je was echt een goede moderator dat mag gezegd worden en mocht je heimwee krijgen kom je lekker hiero
-
Jammer dat je vertrekt Mathieu! Dank voor je inzet voor de hele community. Jij hebt de boel draaiende gehouden en altijd voor gezorgd voor creatieve ideeën! Het gaat je goed
-
@wooper_nl Bedankt voor je inzet kerel en alle gezelligheid in onze crew!
Het ga je goed! -
-
Wie gaat nu mijn banners maken? Kut.
-
Bedankt Mathieu voor je inzet de afgelopen jaren. Zonde en begrijpelijk tegelijkertijd. Het ga je goed.
-
We kunnen Mathieu enkel dankbaar zijn voor wat hij in de afgelopen tijd allemaal voor de community heeft betekend. Los van zijn bijdrage aan ons Support team heeft hij ook veel voor de actieve (forum) community en vooral m.b.t. de Community Events. Sinds OSM 3.0 waren enkele events wat in een dip geraakt en Mathieu heeft ervoor gezorgd dat de events onder een veel groter publiek bekend zijn geworden in de community.
Bedankt voor je inzet en we zullen je gaan missen hier!
-
Mathieu, bedankt voor je inzet en bijdrage aan de crewwereld. Je hebt het echt super goed gedaan! Je was heel gemotiveerd, stak veel tijd erin en ging altijd voor wat het beste was voor de crewcommunity, ook als dat haaks stond op de ideeën van GB. Zonder meer een van de beste staffleden die OSM gehad heeft de afgelopen 15 jaar! Veel succes verder met alles kerel!
-
Bedankt Mathieu voor je inzet en geduld die je telkens toonde binnen de crewwereld. Ook enorm bedankt voor wat je deed voor de crewcup!! Zeer mooi hoe hard je in zo'n korte tijd gegroeid bent.
We zullen je hier missen.
Groetjes van je ex-crewleden binnen Gio's Tribute
-
Bedankt voor je inzet voor de hele community. Petje af hoe goed de crewcup en andere events elke keer geregeld en geleid werden. Je gaat absoluut gemist worden. Verder wens ik je heel veel succes met wat je hierna gaat doen en/of je van plan bent te doen.