Kanarifuglene: [KL] League
-
Hierbij de standen na speelronde 3
Straffen voor gemelde transferovertredingen zijn verwerkt.
-
Tijd voor weer een tussenstandje
Waar opgevallen, heb ik de crews aangepast, maar ik kan er altijd eentje gemist hebben Mocht er een onjuiste crew vermeld staan, pls let me know.
-
-
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Waar opgevallen, heb ik de crews aangepast, maar ik kan er altijd eentje gemist hebben Mocht er een onjuiste crew vermeld staan, pls let me know.
Ik ben eerder overrated en je hebt me bij Underrated geplaatst. No big deal maar als je nog eens aanpassingen doet mag je mij terug bij de Underdogs zetten waar ik thuis hoor.
-
-
@lowieke-van-gaaal_nl Geregeld
-
MEDEDELING KL
Wellicht hadden het sommigen al vernomen in de wandelgangen of gezien de reacties al een vermoeden, maar nu ook even officieel op het forum
Na dit KL seizoen, zal er een zomerstop plaatsvinden.
Dit betekent dat per 1 augustus men even lekker kan genieten van een pauze van de KL.Voor de liefhebbers zal er een KL Summer competitie georganiseerd worden
-
Tot wanneer zal de break zijn?
-
-
@dennis-hijkoop_nl Ik verwacht dat dit eind augustus/begin september zal zijn
-
Ik bak er weer niet veel van
-
@the-beast94_nl haha daar is ie weer je zit nog steeds in KL3 dus zo slecht doe je het niet toch ik dacht dat je al ergens in KL5 zat aangezien ik je al een aantal seizoenen zie reageren dat je er weinig van bakt .
-
@andy-vanmechelen_nl Klopt maar 2-3 seizoenen terug zat ik nog in !
-
Omdat de tussenstand wat je ziet boven 6 dagen geleden is de nieuwe moet nog komen
-
-
Met het einde (en tevens de zomerstop) in zicht, nog iets vaker een tussenstandje
Vergeet niet om vooral je best te blijven doen.
Afhankelijk van in- en uitschrijvingen, kunnen extra promoties toegekend worden. Never give up -
-
Dit weekend komt er een einde het huidige KL seizoen en zal de zomerstop beginnen. Men kan dan even genieten van een KL-vrije periode
Verwachting is dat de reguliere KL, begin september weer hervat zal worden.
Een exacte datum volgt later. -
@maricja_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Vergeet niet om vooral je best te blijven doen.
Afhankelijk van in- en uitschrijvingen, kunnen extra promoties toegekend worden. Never give upNote to self: Mathematisch is alles nog mogelijk Lowieke!