OSM groter maken
-
Hier zijn wat ideëen waar jullie misschien wat aan hebben.
-
Adverteer crews
Het leukste aan het spel, naar mijn mening, zijn de crewduels en alles wat bij de crews komt kijken, ik denk dat de crews jullie fundament zou moeten zijn om het spel verder uit te breiden aangezien het systeem heel veel potentie heeft.
Ik denk dat wanneer jullie crews adverteren meer spelers zullen blijven spelen en OSM groter wordt
Een idee is om per divisie te kunnen zien wie er in de divisie zit en dat je in die divisie tegenstanders kunt uitdagen (andere crews) voor een crewduel. -
Geld verdienen
Jullie zijn een bedrijf dus jullie willen geld verdienen, ik heb zelf ook een bedrijf dus herken dat.
Het Bosscoins model is goed daar zal ik geen verandering in brengen. Wat ik dus aanraad is om te focussen op het spel blijven verbeteren en op de grote schaal managers tevreden te houden en dat doen jullie nu goed. -
Statistieken
Wat voor mij ontbreekt in de app is de functie om de volledige prijzenkast van je vrienden of andere managers te zien op de browser is dit wel mogelijk.
Voeg bijvoorbeeld een functie toe om op de bekers te klikken en vervolgens alle voorgaande seizoenen te zien van de manager.
Op deze manier kunnen managers met elkaar vergelijken en dat verhoogt het speelplezier.
Daarnaast beveel ik aan om bij de uitslagen van crewduels ook te laten zien wie kampioen is geworden met welke club. -
Divisies
De divisie update is erg goed en helpt en motiveert nieuwe spelers omhoog te brengen hier zal ik niet terug gaan op managerpunten.
-
-
@draak182_nl Hi!
Dank voor je feedback!
Met crews is het inderdaad leuker spelen, omdat je dan ook met anderen speelt om een prestatie te behalen en wellicht (als de interesse er is) mensen leert kennen. Niet alleen met de duels, maar ook met andere events.
Ik ben zelf een groot fan van statistieken en ik denk niet dat wij daarin de enigen zijn.
We kunnen het altijd voordragen en horen hoe er tegenaan wordt gekeken
-
@draak182_nl Goedenavond,
Ik heb hier een vraagje over: aan wat voor statistieken denk je? De kracht van OSM is dat het spel toegankelijk en eenvoudig te begrijpen is (al speelt er op de achtergrond best veel mee), te ingewikkelde statistieken kan een vertekend beeld van het spel geven. Zo vraag ik me af welk percentage van de users bijvoorbeeld xG zou begrijpen, ook al is dat een stat die ik graag zou willen zien.
Als je dit wat meer zou kunnen concretiseren, kunnen we kijken of we dit bij GB aan kunnen kaarten.
-
Helaas zijn er geen antwoorden of verdere suggesties binnen gekomen, dus ik sluit het topic. Bij aanvullingen of voorstellen kan een nieuw topic geopend worden, waarbij naar dit topic wordt verwezen.