Zoekt crew / nieuwe leden
-
Ik ben op zoek naar een gezellige crew om samen OSM mee te spelen en om crew battles/toernooien aan te gaan. Ben OSM weer aan het oppakken en zou graag in een leuke, gezellige crew wat compentatiever gaan spelen.
Hit me up op OSM : Rickk6
Dit forum is nieuw voor mij dus daar zal ik wat minder op kijken. Een chat/bericht op de OSM app wordt gewaardeerd.
-
Bij Delta NL zijn we op zoek naar nieuwe managers om onze crews te versterken!
Wil jij osm serieus oppakken, en veel leren van managers met veel ervaring, dan ben je bij ons aan het goede adres.
We zijn een gezellige crew die zich nu in de top 35 bevind, en in de top 100 met de tweede crew.
Vereisten om je bij ons aan te sluiten:
-je communiceert via onze server op discord.-je bent actief en durft vragen te stellen naar eigen ontwikkeling.
-ervaring is niet (per se) nodig, als je actief bent en wil leren ben je welkom.
-je reserveert (minimaal) 1 slot voor de crew.
Als iemand interesse heeft, stuur daankaars op osm of dinnakaars#1333 op discord een bericht.
-
@Rudiclaeys_NL
Hier kan je posten als je wilt -
ben op zoek naar nieuwe crew uit top 20-25 , speel cc kl duels en heb whatsapp. mvg rudiclaeys
heb 1250 mp
-
Hi Crews,
Na enkele jaren afwezigheid ben ik weer fanatiek begonnen met OSM en zou mij graag bij een actieve crew aansluiten. Communicatie via kanalen als Discord of WhatsApp zijn voor mij geen enkel probleem. Een slotje vrijhouden voor deelname aan bijvoorbeeld Crewduels is ook mogelijk.
Alvast een beetje over mijzelf, leeftijd van 31 jaar en woonachtig in het westen van Noord-Brabant. In mijn vrije tijd breng ik veel tijd door op de racefiets. Voetballen zit er voor mij niet meer in door een vervelende enkelblessure.
Stuur gerust een PM'tje bij interesse of vragen!
-
Rise Up is op zoek naar nieuwe leden!
Wij zijn een ambitieuze (inmiddels 2 jaar oude), gezellige crew met het doel zich in de top te vestigenWaar staan wij voor?
→ Gezelligheid boven alles
→ Democratische crew
→ Crewbattles en mogelijkheid tot het spelen van de Crew Cup
→ Doorlopende crewcompetitieWat verwachten wij van jou?
→ Voldoende ervaring op OSM (en evt. crews);
→ Meedoen op de Discord crewchat;
→ Loyaliteit en betrouwbaarheid;
→ Zo nu en dan deelnemen aan een crewbattle/de crewcompetitie.Is deze crew iets voor jou?
Bekijk dan onze crewpagina en neem contact op met mij (Frituurpannekes). -
Wil jij osm serieus oppakken, en veel leren van managers met veel ervaring, dan ben je bij ons aan het goede adres.
We zijn een gezellige crew die zich nu in de top 35 bevind, en in de top 100 met de tweede crew.
-je communiceert via onze server op discord.-je bent actief en durft vragen te stellen naar eigen ontwikkeling.
-ervaring is niet (per se) nodig, als je actief bent en wil leren ben je welkom.
Als iemand interesse heeft, stuur daankaars op osm of dinnakaars#1333 op discord een bericht.
Je kunt ook met mij contact opnemen, op OSM genaamd Rickk6 of op Discord genaamd Rickk#3623 -
Azzurri zoekt ook nieuwe en actieve leden
Wij zijn een crew die inmiddels al weer 11 jaar bestaat en actief deelneemt aan alle activiteiten die op OSM gebeuren. Wij zoeken dan ook mensen die actief zijn en deel willen nemen aan onderstaande (verplichte) activiteiten.
*- Plaatsnemen in onze whatsapp groep van de crew.
- Deelnemen aan onze crewcompetitie.
- Deelnemen aan o.a. duels, crew cup, FMS en andere evenementen.*
Je krijgt er een gezellige en leerzame crew voor terug waarin al plezier en presteren samen gaan. Mocht je dit wat lijken neem dan contact met 1 van onze captains!! Dat zijn;
Stevie1987, Douwe Kooistra, PC, Pseudoniem12, jimi_beasley_the_best of mijzelf.
-
Legendz Elite is op zoek naar jou!
Zoek je gezelligheid, wil je nog veel leren in OSM en speel je graag in een team?
Stop maar met je zoektocht, want dan past Legendz Elite perfect bij jou!Wij zijn een gezellige crew en maken onderdeel uit van Legendz en als je het goed doet, kan je promoveren naar de hoofdcrew. We spelen graag duels en CrewCup. En waar het kan, doen wij graag met andere competities mee, zoals KL.
- Teamplayer
- Gezelligheid
- Actief
- Communicatie via whatsapp
Herken jij jezelf in bovenstaande punten? Dan komen wij graag in contact met je.
Uiteraard is een beetje ervaring leuk meegenomen.Dus zie jij jezelf als een Legend? Neem dan contact op met @Gekske24_NL
Tot snel!! -
We zijn een gezellige crew die zich nu in de top 30 bevind, en in de top 80 met de tweede crew.
-
De TFE Academy is op zoek naar nieuwe leden
Wat hebben wij jou te bieden ?
- Leuke groepschat via whatsapp N discord
- Deelname aan de Crew Cup
- Crewduels;
- Leuke sfeer
Wat verwachten wij van jou?
- Deelname aan crewduels
- Eventuele deelname aan Crew Cup
- Actief zijn
- Communicatief vaardig in Engels/Nederlands
Gelieve contact op te nemen met @Bjothur_NL @otman2808_NL @a-s-p-e-c-t-nl_nl
-
Aangezien er op korte termijn 3 leden gestopt zijn gaan we bij IMPERIUM op zoek naar wat vers bloed..
Wat heeft Imperium jou te bieden?
- Een fanatieke groep die altijd wil winnen
- Iedereen is behulpzaam
- Actief in Duels, CC en andere events
- Gezellige sfeer met zowel goede als slechte humor.
- Elke mening is belangrijk
- Een gepersonaliseerde crewavatar
- Actieve deelname in duels of beschikbaar indien nodig
- Ervaring op een degelijk niveau
- Goede communicatie en een echte teamspeler
- Maturiteit op belangrijke momenten
Voldoe jij aan deze vereisten en zou jij graag deel uitmaken van ons team? Contacteer dan Renkie of Andy Vanmechelen
-
De TFE Academy is op zoek naar nieuwe leden
Wat hebben wij jou te bieden ?
- Leuke groepschat via whatsapp N discord
- Deelname aan de Crew Cup
- Crewduels;
- Leuke sfeer
- Deelname aan crewduels
- Eventuele deelname aan Crew Cup
- Actief zijn
- Communicatief vaardig in Engels/Nederlands
Gelieve contact op te nemen met @Bjothur_NL @otman2808_NL @a-s-p-e-c-t-nl_nl
-
@andy-vanmechelen_nl Ik ben vrij!
-
@Furrax_NL Hey Vrij!
-
The Royal Victoryans zijn op zoek naar nieuwe Victoryans!
Ben jij op zoek naar een ambitieuze, familiale en ervaren crew? Dan ben je bij The Royal Victoryans aan het juiste adres! Onze visie? Sinds onze oprichting in 2014 willen we met plezier, passie, fair play en hard werk de absolute top bereiken. Work hard, but play harder, toch?
Wat hebben wij jou te bieden?
• Actieve en overzichtelijke Discord-server met een gezellige groep managers;
• Competitieve crewcompetitie;
• Vier Crew Cup-plaatsen;
• Crewduels;
• Crewavatar –en visitekaartje;
• Pagina op onze crewwebsite;
• Ruimte voor –en hulp bij ontwikkeling.Wat verwachten wij van jou?
• Activiteit op Discord-server;
• Deelname aan crewcompetitie;
• Deelname aan crewduels;
• Eventuele deelname aan Crew Cup;
• Instellen van crewavatar;
• Loyaliteit, maturiteit en betrouwbaarheid;
• Communicatief vaardig;
• Wil om bij te leren.Word jij weldra een Royal Victoryan?
Heb je interesse om lid te worden onze crew? Neem dan zeker contact op met mij (beheerder), Shane FC BrugesBoy, of vice-beheerder ryanschellekens. Neem zeker ook een kijkje op onze crewpagina en crewwebsite.
Hopelijk tot snel en vergeet niet… don’t act like a Royal, be a Royal!
-
Ik ben op zoek naar een leuke actieve crew.
Na een aantal jaartjes weg geweest te zijn van OSM ben ik eindelijk terug. Nu zoek ik een gezellige & leuke crew.
Mijn aanbod:
- Actief iemand.
- Wil altijd bijleren
- Ben bereid na mijn seizoen om een slot over te houden voor de crew, of zelfs 2 (voor duels & crew league)
Stuur maar een berichtje moest je een leuke crew voor mij zijn
-
Ik zoek een fanatieke crew.
Na een tijd weg geweest van OSM nu weer helemaal terug!
Ik log dagelijks meerdere malen in.
Ik zal aan alle crew verplichtingen vanzelfsprekend bijdragen.Stuur me een berichtje
-
Hallo beste osm spelers wij van de Warriors zijn opzoek naar versterking in de crew. We hebbe een aardige stap gemaakt in een korte tijd. We doen ook mee aan de evenementen op osm en spelen duels. Mocht je graag een nieuwe uitdaging wille op osm? En heb je aardig wat ervaring ben je van harte welkom bij ons in de Crew. Er is hier altijd wel wat te lachen en we zijn aardig fanatiek. Ik hoor het graag van jullie toppers
Met vriendelijke groet, Rob ( Carphunter79)
-
Hello everyone. I know this is NL subforum and should write in dutch language but I don't speak it unfortunately. My name is Jeton and I'm from world version. Having some free time I decided to try dutch version. Im thinking to give a try and playing in any crew in dutch version so if someone would like to have me in, you can contact me in this account or in my world version account with username 'JetonT.'
I will wait few days before deciding where to join and evaluate all offers (ofcourse If I get) before deciding permanently. Thanks