Community Awards 2021
-
Beste managers,
We zitten inmiddels alweer bijna in de laatste dagen van 2021. Een jaar waarvan we dachten dat het allemaal wel beter ging gaan, maar toch is de situatie niet veel beter geworden.
Voor OSM hield het echter in dat er in dit jaar een hoop nieuwe managers zijn bijgekomen, evenals managers die allang gestopt waren met OSM en de handschoen weer hebben opgepakt om een vervolg aan hun OSM-carrière te geven. Ook in de community zijn er een hoop actieve managers en crew bijgekomen die duels zijn gaan spelen en mee zijn gaan doen in de Crew Cup, de KL League en de crewduels.
Er zijn dus een hoop managers geweest die elkaar via OSM hebben leren kennen en via dit online-spelletje een band hebben opgebouwd. Aangezien wij maar al te graag zien gebeuren dat managers elkaar in OSM opzoeken, zal er een oud concept uit de kast worden gehaald om managers eens per jaar nog eens extra te verenigen. Dit willen wij doen door middel van het organiseren van de Community Awards.
In het kort houdt het in dat jij je mening geeft over welke managers en crew het meeste indruk hebben gemaakt in het jaar 2021 en dus verdienen om in aanmerking te komen voor een prijs in de OSM community.
Bij de Community Awards zullen de onderstaande categorieën van toepassing zijn:
Individueel:
- Beste manager: welke manager heeft in 2021 individueel de beste prestaties geleverd?
- Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021?
- Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
- Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Crews:
- Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
- Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
- Beste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
OSM:
- Beste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021?
Er kan een week lang gediscussieerd worden welke manager of crew bij welke categorie in aanmerking komt voor een prijs en/of er nog andere subcategorieën moeten worden toegevoegd vanaf het moment dat er gestemd kan worden.
Over een week kan er door middel van een formulier op jouw favorieten worden gestemd, maar wacht vooral niet tot die tijd en bespreek hier alvast wie er in aanmerking dient te komen voor een prijs. Op basis van deze antwoorden zullen de genomineerden aangeduid worden per categorie
-
-
Beste manager: Persoonlijk vind ik Pauldiola de sterkste manager van dit moment in OSM NL. Stabiel, hard-to-beat en vaak hoge noteringen.
Beste opkomende manager: voor mij was dit eerst een onbekende, maar na een aantal CC's is het duidelijk dat voetbalsupportersverenigingen (voor mij) de best opkomende manager is met een aantal hele sterke seizoenen.
Beste comeback: Dit is Christiano Mengelaldo, na een afwezigheid weer goed teruggekomen met een goede prestatie in CC.
Volgend jaar beter award: Deze gaat naar OnlineFootballFederation omdat ze steeds naast het net hebben gevist in CC CL. Hele sterke crew en de winst is jullie zeker een keer gegund in 2022!
Crew Cup-crew van het jaar: Dit is Looking For Silverware. Met 3 van de 5 CC wins beste CC crew in 2021.
Duel-crew van het jaar: Voor mij is dit overduidelijk Imperium geweest. Heel sterk naar boven geklommen en hebben de beste stats van de top-5/top-10 crews in duels.
Beste opkomende crew in 2021: Dit is Rise Up. Begin 2021 speelden ze nog Tweede Divisie en zijn nu opgeklommen naar CC CL. Overduidelijk de best opkomende crew in 2021!
Beste OSM-moment van 2021: Dit moet dan toch de ontknoping in de laatste CC CL (CC86) geweest zijn. Hoe spannend die is geweest met een ongelofelijke twist erin.
-
Beste manager: Pauldiola is de sterkste manager van dit moment.
Beste opkomende manager: Wooper. Veel mensen kennen hem niet maar hij is een tijdje gestopt geweest. Maar na zijn terugkomst doet ie meteen mee met de beste managers van OSM.
Beste comeback: Dit is sowieso Wooper. Hoevaak hij na zijn pensioen al is terug gekomen is ongekend.
Volgend jaar beter award: The fifth element in de laatste CC altijd bovenaan gestaan en als nog laatste eindigen.
Crew Cup-crew van het jaar: Dit is Looking For Silverware.
Duel-crew van het jaar: Imperium
Beste opkomende crew in 2021: The fifth element, nieuw en meteen presteren.
Beste OSM-moment van 2021: Wooper die weer terug is na zijn pensioen.
-
Individueel:
- Beste manager: cicinho
- Beste opkomende manager: maxmaxmax_supermax
- Beste comeback: I don't know
- Volgend jaar beter award: I don't know
Crews:
- Crew Cup-crew van het jaar: TFE and AFE of course
- Duel-crew van het jaar: I don't know
- Beste opkomende crew in 2021: TFE and AFE
OSM:
- Beste OSM-moment van 2021: Knockout Royal
-
Gaan eens een poging wagen dit in te gaan vullen zonder de eigen crew en crewgenoten te noemen.
Beste manager: hier kan natuurlijk geen misverstand over bestaan. Vorig jaar nog een grote onbekende maar hij heeft mijn ongelijk uitgebreid bewezen. De GOAT van OSM. Onverslaanbaar in zijn competities. Uiteraard heb ik het over leonin.
Beste opkomende manager: voor mij was pauldiola aan het begin van het jaar nog een grote onbekende, zijn prestaties dit jaar zijn prima.
Beste comeback: Golden Glory afgelopen CC: CL seizoen. Vind deze lastig te linken aan een manager.
Volgend jaar beter award: Deze is voor Cosa Nostra, moeizame tweede helft van het jaar.
Crew Cup Crew van het jaar: deze gaat naar onze angstgegner Looking for Silverware. Wel een eervolle vermelding voor OFF, voor de comeback op CL niveau om daar ook te blijven. Sterk en stabiel jaar gedraaid.
Duelcrew van het jaar: aangezien ik de eigen crew verder niet zou noemen kies ik voor Imperium, met alle afkoopopties uit zie je het verschil op de ranglijst.
Beste opkomende crew: Lastige. Op basis van duels zou je hiervoor niet echt een duidelijke crew kunnen aanwijzen. Daarom pak ik de CC erbij en daar valt de keuze op Rise Up.
Beste OSM moment van 2021: toen GB besloot alle afkoopopties uit te zetten voor de duels, eindelijk eens een keer.
-
Gaan eens een poging wagen dit in te gaan vullen zonder de eigen crew en crewgenoten te noemen.
I only put people that I know and that I recognise as strong. Peter is one of the best players I've played against here since I arrived. Maybe next year when I know more players, my opinion will change
-
@otman2808_nl je mag voor nu je eigen crew genoten nomineren trouwens ... Straks met stemmen mag dat weer niet
-
Beste manager: leonin. Door zijn FOW en CC wat hij goed presteerd heeft afgelopen seizoen.
Beste opkomende manager: MrCDUND denk dat vele hem wel is opgevallen in de cc
Beste comeback: Wooper aangezien hij nog steeds bij ons is.
Volgend jaar beter award: Cosa Nostra altijd goed geweest maar laatste tijd mindere periode wat ik denk dat dit ook weer goed gaat komen.
Crew Cup Crew van het jaar: Looking for Silverware. Met dit jaar 3x de cc wints
Duelcrew van het jaar: Imperium wat snel is opgeklommen naar de top 3
Beste opkomende crew: Rise Up. Met cc naar de cl aangezien ik mijn eigen crew legendz niet wil benoemen is dit nog een betere prestatie.
Beste OSM moment van 2021: Dat GB de duels weer met de oude settings heeft gedaan
-
beste manager: op basis van eigen ervaring: andyvanmechelen
beste opkomende manager: hiervoor viel mij vooral thijn31 op. snel veel gepromoveerd in kl, en doet het goed in top 10 battles.
volgend jaar beter award: het nederlands team.
crew cup crew van het jaar: duidelijk lfs
duelcrew van het jaar: hoef ik ook niet lang over te denken, imperium
beste opkomende crew: kanarifuglene
moment van het jaar: osm wk
-
leuke naam voor de beste speler misschien: Ballon D'osm
-
Individueel:
Beste manager: Zork Angels
Beste opkomende manager: V Laai
Beste comeback: Frits van Turenhout
Volgend jaar beter award: Cosa Nostra
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: LFS
Beste opkomende crew in 2021: Voetbal Maffia
OSM:
Beste OSM-moment van 2021: Persoonlijk vond ik OSMWorldChampionsKO super! -
Beste manager: welke manager heeft in 2021 individueel de beste prestaties geleverd?
Cichino!!
Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021?
Nbmg60
Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
Frits van Turenhout
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Mestreech07022017Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup? Afe + Tfe
welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels? Afe + Tfe
Beste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt? Afe+ Tfe
OSM:
Beste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021?
De var is een toevoeging -
Individueel:
Beste manager: Uit eigen ervaring vind ik Renkie de beste managerBeste opkomende manager: Jordevjad / Thijn31
Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Looking for Silverware
Beste opkomende crew in 2021: Talents of Zlatan. 6 of 7 promoties op rij in de crewcup en dit jaar onszelf in de Top 10 gespeeld.OSM:
Beste OSM-moment van 2021: De duels weer met oude settings. -
Beste manager: Pauldiola, topprestaties in o.a CC en KL
Beste opkomende manager: ThomasKwant en Otman2808
Beste comeback: Frits van Turenhout
Volgend jaar beter : TFECrews:
Crew Cup-crew van het jaar: LFS
Beste opkomende crew in 2021: AFE Academie, stomen flink door in de duel ranking en 2x promotie CC en rise upOSM:
Beste OSM-moment van 2021: De Battles met oude settings -
Individueel:
Beste manager: welke manager heeft in 2021 individueel de beste prestaties geleverd? Meneer Speksnijder, vorig jaar bijna beste comeback, dit seizoen laten zien dat hij in de top thuis hoort.
Beste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021? @voetbalsupportersverenigingen_NL heeft afgelopen 2 CC seizoenen zichzelf in de picture gespeeld met ds13.
Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze? No idea
Volgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen? Cosa Nostra, zowel CC als battles niet het jaar waar je mee wil eindigen
Crews:Crew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup? LFS
Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?Imperium, het heeft even geduurd, maar eindelijk geduchte concurrentie!
Beste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt? Online Football Federation, graag even een WC eendje. Nagenoeg in één ruk door gepromoveerd richting de CL vanuit de eerste divisie om vervolgens de rest van het jaar net geen winst te pakken.
OSM:Beste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021? Inzet van Maris en Mattie 2.0
-
Beste manager: welke manager heeft in 2021 individueel de beste prestaties geleverd?
Cicinho24, Pauldiola, Andy Vanmechelen en Zork AngelsBeste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021?
Voetbalsupportersverenigingen, Thomas Kwant123 en BiobasBeste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
Frits Van Turenhout en Christiano MengelaldoVolgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
The Fifth Element en OFFCrew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
Looking For Silverware en Talents Of ZlatanDuel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
Imperium en De MusketiersBeste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
Kanarifuglene en Rise UpBeste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021?
Winst in het WK met België en de community die nog altijd actief is. -
Taboercu - zork angels - fc Opa - BiobasBeste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021? - Biobas
Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
Frits Van Turenhout en Christiano MengelaldoVolgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
Cosa nostraCrew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
Looking For Silverware en imperiumDuel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
Imperium en LegendzBeste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
Kanarifuglene en Rise UpBeste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021?
... -
@wooper_nl said in Community Awards 2021:
Andy Vanmechelen, Zork Angels en RenkieBeste opkomende manager: welke nieuwe manager heeft iedereen verbluft in 2021?
Thomas Kwant123Beste comeback: wie is in 2021 sterker dan ooit teruggekeerd na een lange OSM pauze?
WooperVolgend jaar beter award: wie heeft dit jaar erg zijn best gedaan, maar verdient het eigenlijk niet om bij de andere categorieën in de prijzen te vallen?
TFECrew Cup-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het sterkst gepresteerd in de Crew Cup?
LFS omdat ze drie keer de CL hebben gewonnen en TOZ door de ongekende opmars, met alleen maar promoties dit jaar.Duel-crew van het jaar: welke crew heeft dit jaar het beste gepresteerd in de crewduels?
ImperiumBeste opkomende crew in 2021: welke crew heeft dit jaar de grootste stappen gemaakt?
Kanarifuglene en toch ook wel Voetbal Maffia.Beste OSM-moment van 2021: wat was de beste update en/of nieuwe feature van 2021?
Het WK en FOW! -
Bij het doorlezen van het topic van vorig jaar kwam ik dit nog tegen: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/59375/community-awards/131?page=7
Net te laat voor de verkiezingen van vorig jaar, dus wel geschikt voor de verkiezing van dit jaar; de volgend jaar beter award voor @Frie-Willy_NL
-
@wooper_nl said in Community Awards 2021:
Best manager: Andy van Mechelen
Beste opkomende manager: Thijn31 en Rosenborg
Comeback: ??
Volgend jaar beter: Karel Beterweter (moet iemand noemen maar valt mij laatste periode erg tegen)Crews:
Crew Cup-crew van het jaar: Talents of Zlatan. 7 promoties achtereen
Duel-crew: Imperium
Best opkomende crew 2021: Looking for Silverware