Special Event: Winter CC
-
@andy-vanmechelen_nl Z'n voorliefde voor Lewis Hamilton kunnen we niet tolereren natuurlijk
-
@maricja_nl en die liefde voor ajax nog minder, dat verdient een flinke som strafpunten als je het mij vraagt..
-
@andy-vanmechelen_nl Dan zou ik een aanpassing moeten doorvoeren in de regels
Is -500 voldoende?
-
@maricja_nl daar kan ik me wel in vinden, wat vind jij ervan @Dave-Jansen_NL ?
-
@andy-vanmechelen_nl en @maricja_NL ik ben een wappie denk ik want ik zie een heel complot hier tegen mij. Illuminatie confirmed.
Lewis is de GOAT van de F1, al ben ik wel gewoon voor Max natuurlijk.
en oja wat ik ook nog even kwijt wil is: WZAWZDB90 minuten lang voor onze club uit Amsterdam
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to Davemx_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@dave-jansen_nl Wij Zijn Ajax Wij Verliezen Van AZ
-
@daankaars_nl said in Special Event: Winter CC:
@dave-jansen_nl Wij Zijn Ajax Wij Verliezen Van AZ
bijna goed het kan ook zijn Wij Zijn Ajax Wij Hebben 18 punten in de poule van de CL gehaald en zijn door naar de volgende ronde
-
@wooper_NL kan je de topic sluiten? Er hangt hier iets onaangenaams in de lucht.
-
@andy-vanmechelen_nl Dat is Maris haar topic
-
@andy-vanmechelen_nl zullen we anders over de champions league van brugge gaan praten
?
-
@daankaars_nl zullen we anders over niks praten? Prima plan! Ik doe mee
-
kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL Dutch Usersreplied to andy vanmechelen_NL on last edited by kaaskaaskaaskaaskaaskaas_NL
@andy-vanmechelen_nl ah, mijn bijdrage op het forum word niet in dank afgenomen, ik zal wel weer terugkruipen in het hol van de crew
-
@andy-vanmechelen_nl We kunnen Dave uiteraard een eigen topic over Ajax geven. Kan hij roepen wat ie wilt iig
Hoe houden jullie het met elkaar uit in de crew? -
@maricja_nl nou dat gaat prima
alleen zodra ajax speelt moet ik de groep enkele uurtjes op mute zetten
-
@andy-vanmechelen_nl En dan vooral niet terug lezen zeker
-
Gaan na de ronde van vanavond maar eens bekijken hoe ieder ervoor staat na een paar speeldagen
Wellicht overbodig om te melden, maar de standen zullen in dit topic gedeeld worden
-
hier een link voor de discord OSM NL.
veel deelnemers zitten daar.
https://discord.gg/SfWuW76aPG -
Hi allen,
Zoals beloofd, hierbij de standen per speelronde 4/22
-
En voor de liefhebbers ook de gedetailleerde standen natuurlijk
-
Is er al een poule des doods aangewezen?
Ik dacht dat wij daar wel in zaten, maar we staan gewoon bovenaanEr komen is één, maar er blijven is denk ik wel heel lastig tegen deze giganten.