Community Awards 2021
-
@mcwilliam_nl Groot gelijk. KL hoort thuis aan de top.
-
andy vanmechelen_NL Dutch Usersreplied to meneer Speksnijder_NL on last edited by andy vanmechelen_NL
@meneer-speksnijder_nl azijnzeiken lijkt me ook niet prettig
-
@dave-jansen_nl WZAWZDB = wij zijn AZ wij zondag de betere
-
boys maar de azijn was met de feestdagen in de aanbieding dus heb er gelijk een zooi van ingeslagen.
Zolang je het drinkt en daarna ook weer uitzeikt is het goed te doenAndy en Rodney wanneer is de meeting ik heb anders een leuk ideetje. een rondleiding door een echt stadion en dan is het eerste rondje van mij, deal?
-
@frits-van-turenhout_nl Klinkt als een mooi plan
-
@dave-jansen_nl om af te branden?
-
@dave-jansen_nl said in Community Awards 2021:
@john-graaff_nl bruh veeg me op, OFF in de breedte sterker haha.
Zelfs bij OFF zullen ze hierom stiekem een beetje moeten lachenMaar no hard feelings hoor ieder zijn mening maar wel bedankt dat je ons even hebt laten lachen op deze dinsdag morgen
Laat ik het zo zeggen Dave.. ten tijde dat je wilde dat ik GF zou joinen was dit je quote:
'GF heeft wel denk ik de wat bredere selectie qua managers wat de ene als lekker ervaart en sommige vinden dat juist lastig ivm CC'
Nu je de leider van GF niet meer bent is het in jouw beleving blijkbaar vanzelfsprekend dat IMP beter is. Je zult wel iets aan je geloofwaardigheid moeten doen beste vriend!
Laten we het vooral leuk houden en als jullie komend jaar bovenaan zouden staan is het jullie gegund. Maar wij hebben met OFF vaker 1000 punten of meer achter gestaan dus ik zou persoonlijk niet te zwaar tillen aan een voorsprong.
Heel veel handkusjes van mij 🥰 -
En om nou direct te zeggen dat wij de boel serieuzer nemen dan dat jullie doen vind ik ook apart als buitenstaander. De naaktfoto's die daar rond gaan kan ik je gerust doorsturen als je dat graag wilt!? 🤩🥸
-
@jaimysky_nl Ik hoef de naaktfoto's allesinds niet te zien, wel leuk dat jullie geen geheimen hebben voor elkaar.
-
We delen samen ook een Onlyfans-pagina, kan ik elke crew aanbevelen. Leuk verdienen voor de crewmeeting.
-
@joost-sœter_nl Haha, daarom is Sil zo stil de laagste tijd.
-
@appiel_nl said in Community Awards 2021:
@frits-van-turenhout_nl Klinkt als een mooi plan
Dat is het zeker en dat plan ontvouwt zich meer en meer.
We zoeken nog wel een geweldige manager die ons komt versterken.
Wie o wie? Nogmaals, in het kader van 'Crew zoekt topper', stuur me een berichtje, dan praten we verder. -
@frits-van-turenhout_nl heb een pm gestuurd
-
Heerlijk die comments hiero.
Waar zijn de tijden gebleven met de Riha's, Alei's en Remsters op het forum #nostalgie
Club tegen club, crew tegen crew en dan ook nog Dave die over Ajax babbelt.
Goud!!
-
@wooper_nl Een Topper, we zoeken een Topper Mat.
-
@frits-van-turenhout_nl Als ik tegen 11 CPU speel ben ik meestal top.
-
@jaimysky_nl said in Community Awards 2021:
@dave-jansen_nl said in Community Awards 2021:
@john-graaff_nl bruh veeg me op, OFF in de breedte sterker haha.
Zelfs bij OFF zullen ze hierom stiekem een beetje moeten lachenMaar no hard feelings hoor ieder zijn mening maar wel bedankt dat je ons even hebt laten lachen op deze dinsdag morgen
Laat ik het zo zeggen Dave.. ten tijde dat je wilde dat ik GF zou joinen was dit je quote:
'GF heeft wel denk ik de wat bredere selectie qua managers wat de ene als lekker ervaart en sommige vinden dat juist lastig ivm CC'
Nu je de leider van GF niet meer bent is het in jouw beleving blijkbaar vanzelfsprekend dat IMP beter is. Je zult wel iets aan je geloofwaardigheid moeten doen beste vriend!
Laten we het vooral leuk houden en als jullie komend jaar bovenaan zouden staan is het jullie gegund. Maar wij hebben met OFF vaker 1000 punten of meer achter gestaan dus ik zou persoonlijk niet te zwaar tillen aan een voorsprong.
Heel veel handkusjes van mij 🥰Ja GF was natuurlijk ook qua breedte de beste dat was voor iedereen duidelijk.
Maar ik heb er verder geen eens zin meer in om in discussie te gaan, maar dat IMP breder is dan OFF lijkt mij ook vrij duidelijk hoor. Maar goed boeie verder man.
Dat laatste snap ik niet maar ik denk dat je de duels bedoelt?maar ik kan wel al je handkusjes waarderen dus daar wel heel erg bedankt voor haha
-
@jaimysky_nl said in Community Awards 2021:
En om nou direct te zeggen dat wij de boel serieuzer nemen dan dat jullie doen vind ik ook apart als buitenstaander. De naaktfoto's die daar rond gaan kan ik je gerust doorsturen als je dat graag wilt!? 🤩🥸
Was dit nog een aanvulling of voor iemand anders want begrijp er anders helemaal niks van haha
-
Waneer is die prijsuitreiking?? En kan dit topic gesloten worden??
-
@carphunter79_nl 28 december en dan zal dit topic gesloten worden.