Overtredingen CC87
-
Overtreding verkeerde team pakken, RaYmo0n van Second Revolution heeft Fluminense gepakt terwijl hij Monterrey moest pakken. Dit was het team van Don Stephano, dus heeft hij nu Monterrey gepakt.
Dit laatste is de oorzaak van de overtreding van RaYmo0n dus behoeft geen straf. -
Hoofdklasse, transfer van een speler tussen crewgenoten voor een vergoeding gelijk aan de waarde. Torresz10 koopt van Slasjtico (beiden Legendz Elite).
-
https://cdn.discordapp.com/attachments/638269736760639498/931268689972592710/image0.jpg
CL: Transfer voor de waarde tussen Getafe (802346jd) & Sporting Charleroi (Christiano Mengelaldo) van Looking for Silverware
-
Derde klasse, transfer van een speler tussen crewgenoten voor een vergoeding gelijk aan de waarde. Lionheart34 koopt van RaYmo0n (beiden Second Revolution).
-
@huggie-bear_nl Prima dat je een melding maakt omdat ik een verkeerd team heb gekozen, oké. Maar dit is een transfer van 2 dagen geleden. De speler is inmiddels getraind en nu is de waarde inderdaad gelijk aan de getransfereerde waarde. Zoals je ziet staat de meter van de speler ook helemaal aan het begin. Lijkt mij geen terechte melding dus..
-
Voor 00:00 uur op de 1e voorbereidingsdag wat transfers geweest
-
Op aanvraag van Maricja zelf.
MIjn ploegmaat First Choice OSM van Just Relax heeft reeds 2x een oefenpotje gedaan tegen Ajaxn001 van Kanarifuglene.
Indien nodig kan ik wel print screens sturen.
Ajaxn001 zal dit wel bevestigen (First Choice osm ook trouwens) -
-
@raymo0n_nl oké, dat kan. Ik dien in wat mij wordt medegedeeld door mijn Crewgenoten. Ik doe zelf niet mee, dus moet op hun oordeel varen.
E.e.a. zal door de leiding ongetwijfeld gecontroleerd worden, als het klopt wat je zegt, mijn oprechte excuses. Zoals gezegd kan ik dit helaas zelf niet controleren, anders had ik dit allereerst gedaan natuurlijk. -
Geen zorgen, de transfers die op het zicht voor waarde zijn gegaan, worden gecheckt..
Mochten deze transfers tegen de regels zijn, dan zullen straffen gegeven worden en zal ik de uitkomsten communiceren in dit topic, zodat het voor iedereen duidelijk isTrainen kan idd ervoor zorgen dat de waarde en de verkoopwaarde gelijk liggen of dat de waarde zelfs de verkoopwaarde overstijgt. Dit kan voor verwarring zorgen wanneer een transfer enkele dagen later (binnen 72 uur) wordt aangegeven.
-
Bij deze de uitkomsten van het bekijken van de transfers
Onderstaande spelers zijn tegen waarde onderling getransfereerd en zullen worden bestraft:
Champions League
Cuenca tussen Getafe en Sporting CharleroiHoofdklasse
Touré tussen Genoa en BrestDe transfer van Lucas Claro tussen Fluminense en Girunespor in de 3e Klasse is ten tijde van de verkoop, boven waarde geweest en zal niet bestraft worden.
-
Derde klasse, verkoop van speler aan CPU-team (CS Chebba), door Lionheart34 (Giresunspor, Second Revolution).
-
Crew: Talents of Zlatan
Reden: Ontslag van 1 speler (Genemuidend2)
Het ging weliswaar perongeluk maar wij accepteren de straf. Maris is al op de hoogte -
Overtreding OSM Striker Ultras in eerste divisie. Oefenwedstrijd Genoa tegen een team van de Musketiers
-
Overtreding van Looking for Silverware in de Champions League
Speler (J. Henderson) twee keer verhandeld binnen de crew, zonder tussentijdse verkoop aan de engine
-
CC87 is afgelopen en de eindstanden zijn bekend.
Tot de volgende editie!
-
M maricja_NL locked this topic on