Loting MoneyEvent
-
@christiano-mengelaldo_nl in de eerste ronde gaan de beste 4 van elke groep door, in de tweede ronde worden die 24 overblijvers verdeeld in 2 groepen waar de beste 6 van elke groep doorgaan, de laatste 12 spelen de finale.
-
@wooper_NL Kun je mijn naam veranderen naar Mootje010_7?
-
Groep3 is verzonden
-
@wooper_nl Groep 4 is aangemaakt en de uitnodigingen zijn verstuurd. Veel succes en veel plezier allemaal!
-
@afca6706_nl , top! ontvangen. succes
-
Uitnodigingen van groep 2 zijn er ook uit. Succes allemaal!
-
Groep 1 had een beetje oponthoud maar wordt aangemaakt as we speak.
Nog even geduld ajb
-
he builds a house lol
-
@andy-vanmechelen_nl Thanks!
-
@afca6706_nl Zit je competitie vol?
-
@wooper_nl Kan het moneyevent helaas niet afmaken. Omdat we een manager hadde in onze crew. Die overal ontslag neemt . Nou moest ik helaas zn troep overnemen in de cc. Sorry weer voor het ongemak
succes nog allemaal dat de beste maar mag winne
-
@carphunter79_nl daar gaat je geld....
jammer van die manager man -
Waarom is van dit event geen algemeen forum eigenlijk?
-
@master-guido_nl Hoe bedoel je?
-
@wooper_nl Nou net als dat er het KL forum is of het discussietopic voor het FMS, is er niet het money event forum. Om dingen met elkaar te bespreken, info over hoe het hierna verder gaat dat soort zaken
-
Oh kan je gewoon hier doen.
-
W wooper_NL unpinned this topic on
-
RottierSK en MrCDUND worden beiden uit het toernooi gezet. Losings worden niet getolereerd in een individueel toernooi.
Indien beide spelers op een promotieplek staan, dan zullen de nummers 5 en 6 deze plekken innemen.
-
@wooper_nl daar gaan we weer….Ik word een beetje schijtziek van die naaipraktijken hierzo! Net Als hoe jullie ons proberen te naaien met CC. Ik heb geen losing gespeeld. Ik heb wel 5 gele basisspelers rust gegeven
moet ik die dan opstellen???
Als je dat nou eerst eens zou checken en hoor en wederhoor toepast.. maar nee het is alweer besloten door woopertje, als we niet in jouw theekransje zitten en heel de dag flauwe dansende aardappels sturen via WA dan moeten we t er maar weer mee doen toch?
Ik moet van 2 andere personen horen wat jij tegen hen zegt over mij via whatsapp…..knap hoor ik hoop dat je trots op jezelf bent. Een echte onpartijdige moderator ben je. Fijne avond -
@mrcdund_nl Ik krijg de screenshots van 6 verschillende spelers waar duidelijk te zien is dat dit een losing was.
Ik begrijp dat je spelers wil laten rusten, maar een 3e keeper opstellen (rating 86) terwijl je 2 keepers van 100+ hebt (rating108 en 109) is overdreven. Dat 1 keeper vermoeid was, dat hebben we gezien, maar uw andere keeper, daar was niks mis mee.
Er is een groepsapp aangemaakt waar iedere speler in zit/zat. Daar hebben we gecommuniceerd.
-
@mrcdund_nl De aardappel is onschuldig, waarom haal je hem erbij?