Overtredingen CC89
-
@maricja_nl ok ik kon het proberen. Bedankt voor je uitleg we gaan er wat van proberen te maken. Succes iedereen
-
Een misklik ok…maar hij speelde tegen iedereen
-
@mrauto_nl
Goedeavond,
Voor iemand die zo hard hamert op regels, hou je je er zelf niet zo goed aan kerel
Screenshotjes volgen over paar minuten -
CC89 - Tweede Divisie
Transfer tussen Sir Heyvaert en mrauto niet boven de waarde van de speler:
Daarnaast transfer tussen bas van Aerts en mrauto niet boven de waarde van de speler:
-
@mrauto_nl Snap jou reactie niet helemaal. Snap best dat je het niet leuk vind. Maar je komt met een screenshot waar het niet aan te zien is dus.... Als je nou gewoon een bewijs hebt is er toch niks aan de hand?? Lijkt mij? . Dus dat je dan maar blijft volhouden dat het word weggewimpeld is best vervelend eigenlijk. .. En over de transfers is duidelijk te zien dat je ze voor de dezelfde waarde hebt verkocht. En een tonnetje erboven op gooie weet je dat met jou ervaring?? Dat er op papier voor dezelfde waarde verkocht word. Zou maar is wat meer bieden dan. Wil me nie bemoeien maar wat jij zegt is onzin natuurlijk. Veel succes nog
-
@carphunter79_nl ![ alt text](image url)
Check zelf maar transfer tab. OSM rondt af op 0,1M. Onze schuld niet dat de app dit doet.
Als we hiervoor strafpunten krijgen, dan kunnen we er gelijk met stoppen.
Ik zie het niet zitten om iedere avond van alles print screens te zitten maken voor zaken die eigenlijk in orde zijn. Ik heb daar geen tijd voor. (en mijn crewgenoten trouwens ook niet)
Mochten we fouten gemaakt hebben, zal ik altijd de eerste zijn die het gaat toegeven, maar hier is dit alvast niet gebeurd.Andere crew die te laat/verkeerd Competitie aanmaakt is onschuldig tot het tegendeel bewezen is, wij zouden schuldig zijn tot we onszelf kunnen vrijpleiten.
Niet echt eerlijk lijkt mij. -
@senna_vh_nl ok das wel vreemd idd met die transfers daar ben ik het wel eens met je. En dat je daar geen tijd voor hebt is ook begrijpelijk voor al die screens. Maar je moet wel begrijpen dat als je een overtreding meld hier wel met de juiste screen moet komen. En daar is niks op te zien. Dus vind ik het onterecht om tege de organisatie te zegge dat het word weggewimpeld. Maar ja tis en blijft altijd gezellig die crewcups spelen
-
@carphunter79_nl Idd, is sinds enkele updates geleden dat die foute afronding er in zit.
Mijn Crewgenoot Kay was nogal kwaad op die moment, maar ik begreep direct ook jullie reactie.
Het ziet er in de tab 'transfers' niet correct uit, ook al was het correct gebeurd.Hiervoor bovenstaande printscreens om dit probleem even aan te kaarten
ps: was gisteren toch ook wel niet echt tevreden met die supersnelle scout, gezien ik een uur ervoor mijn scout opnieuw had weggestuurd, haha!
-
Hi allen,
iedere overtreding die gemeld is in dit topic, zal worden bekeken en worden beoordeeld. Bij twijfels, kan ik andere middelen raadplegen.
Laten we het hier verder gezellig houden.
Heb nog nooit zo'n populair overtredingen topic gezien btw
-
@maricja_nl haha is dat een goed of een slecht teken
-
@patje-miltie_nl Laten we het positief bekijken en zeggen dat iedereen gedreven en fanatiek is
-
Overtreding Eerste Divisie
Manager Brabanderrrr van Joaquins oefenpot tegen Thijn31 van Talents of Zlatan. -
Excuus hiervoor. De swipe was te gevoelig helaas.
-
@renatodordrecht_nl Dit zijn beide geen overtredingen.
De spelers zijn maar 1 keer verhandelt binnen de crew en het is in beide gevallen boven de waarde geweest. -
@renatodordrecht_nl
Bijvoorbeeld Bastoni.
Transfer computer -> Sjakie 26.4 miljoen
Transfer Sjakie -> Zzino 26.3 miljoen
Waarde Bastoni: 16.4 miljoenGraag eerst de regels doornemen.
-
@jordyrcjr_nl
Was even een test, jullie zijn scherp. Excuus voor het misverstand -
@renatodordrecht_nl Zoals besproken, heb ik de posts verwijderd om verwarring e.d. te voorkomen
-
Manager(Hertha Berlin) van Goal Diggers, heeft de CC(2e klasse) verlaten