Overtredingen CC89
-
Is er wat gedaan met mijn vorige melding?
TOZ heeft WEER een overtreding gemaakt.
Marquinhos speelronde 7 getafe (genemuiden2) - persiraja (bas_douma)
Marquinhos speelronde 11 (bas_douma) - brest (medewerker van het jaar)GEEN TUSSENKOMST CPU!!!
-
@jordy88_1_nl said in Overtredingen CC89:
Is er wat gedaan met mijn vorige melding?
TOZ heeft WEER een overtreding gemaakt.
Marquinhos speelronde 7 getafe (genemuiden2) - persiraja (bas_douma)
Marquinhos speelronde 11 (bas_douma) - brest (medewerker van het jaar)GEEN TUSSENKOMST CPU!!!
En bewijs vorige overtreding!!
-
Beter inlezen makker, dit hele bericht slaat nergens op.
- Het is al oud
- Genemuiden2 is geen speler van ons
- Sinds wanneer spelen 2 man van ons voor TOZ?
Neem een borrel en verdiep je in het leven, fijne avond
-
@jordy88_1_nl .... Bas Douma (Joaquins) koopt een speler van ons Talents of Zlatan. Verhandeld die vervolgens binnen de eigen crew (Joaquins) en je rapporteert ons TOZ als overtreding. Heb je een klap van de molen gehad joh.... mafkees
-
Misschien voortaan even je huiswerk doen en kijken wie bij wie hoort. Geen overtreding van ons. Fijne dag
-
@harrieboaz_nl said in Overtredingen CC89:
@jordy88_1_nl .... Bas Douma (Joaquins) koopt een speler van ons Talents of Zlatan. Verhandeld die vervolgens binnen de eigen crew (Joaquins) en je rapporteert ons TOZ als overtreding. Heb je een klap van de molen gehad joh.... mafkees
EXCUUS niet goed gekeken.
Genemuidend2 is wel degelijk (getafe) … maar dat doet er nu niet toe.MAAR MIJN VORIGE MELDING TOZ WAS WEL EEN OVERTREDING VAN DE SPELER OTAYF! Ook al is het aantal rondes geleden… overtreding blijft staan lijkt me van de speler otayf?
Fouten zijn menselijk sorry
-
@harrieboaz_nl Het klopt dat het geen overtreding is, maar laten we het wel vriendelijk houden
Je mag zeker zeggen dat de overtreding niet terecht gemeld is, maar het is niet nodig om iemand meteen uit te maken voor mafkees.Hij heeft ook excuses gemaakt na je bericht
Laten we elkaar wel in elkaars waarde laten.En weer door met de CrewCup
Mochten er vragen zijn over hoe een overtreding te melden of hoe je een screen kan posten, let me know.Om alvast sommige vragen al voor te zijn. Screens uploaden kan via oa Lightshot ( https://prnt.sc/. ) De link van de screen kan je delen in dit overtredingen topic.
-
Overtreding OFF
-
Wat is het nut nog om overtredingen na 72 uur te melden, deze worden toch niet meer bestraft.
-
De betreffende transfer die in overtreding is, was in speelronde 13. Vanaf het moment dat de overtreding gemaakt is, gaat de 72 uur in. Op het moment van deze melding, was het termijn van 72 uur verstreken.
Dat de speler daarna in speelronde 17 verkocht is aan de worker, verandert niets aan het moment dat de overtreding begaan is.
-
Overtreding OFF (2x onderling verhandeld zonder tussenkomst worker):
-
@master-of-puppets_nl_nl Zou je een screenshot uit de game willen delen ajb?
Ik wil best geloven dat je overtredingen kan vinden via een sheet, maar regels in een Excel-bestand zijn namelijk bewerkbaar. -
Tuurlijk:
-
Deze misschien nog beter:
-
Oefenwedstrijd speelronde 19: NMBG60 tegen andere crew gespeeld, dan onderlinge oefenwedstrijden.
-
S Crew United -
-
Overtreding Rise Up in EL
OfficialSem (Al-Hilal) speelt een oefenpotje tegen Maricja (Defensa Y Justicia) (niet-crewgenoot)
-