NCK - Algemene Discussietopic
-
In dit topic kan iedereen praten, discussiëren of andere dingen delen over de NCK competities en seizoenen.
-
@rísingstar_nl Top geregeld allemaal! Wel jammer dat alleen ds1 en ds 3 spelers hebben om te verhandelen, maar dat mag de pret niet drukken Succes en veel plezier iedereen!
-
MEDEDELING
We hebben besloten de start van de NCK een dag op te schuiven. We gaan dus dinsdag 3 mei tussen 21:30 uur en 22:30 uur van start.
Waarom?
We willen crews iets langer de tijd geven om de line-up door te geven en eventueel nog te zoeken naar moderators. Doordat de loting een dag was uitgesteld is het wel een beetje korttijd.Het doorgeven van de line-up kan nu tot vanavond 23:59 uur!
-
Als er een crew last minute wil afhaken, Imperium is beschikbaar om in te vallen
-
Wij zijn nog op zoek naar moderators voor onderstaande competities:
Eredivisie
Competitie 1Tweede Divisie
Competitie 2
Competitie 3
Competitie 4Graag hoor ik van iemand of hij een competitie kan openen. Anders zijn we genoodzaakt te gaan loten in deze competities.
-
@rísingstar_nl Als het nog nodig is, kan ik namens Moneyball competitie 3 van de Tweede Divisie wel aanmaken.
-
blijkbaar transfermadness komend weekend
gelukkig is dit bog niet van start, misschien beter een weekje uitstellen? -
@daankaars_nl hier ben ik het mee eens, het is wel een beetje kortdag. Zijn er nog meer spelers die er zo over denken?
-
MEDEDELING
De weekendevents zijn deze ochtend bekend gemaakt en er staat een Transfer Madness gepland voor het aankomende weekend.
Vanwege dit event, verplaatsen we de start naar volgende week dinsdag 10 mei 2022, tussen 21:30 en 22:30
We zullen de crews ook informeren over de nieuwe startdatum middels pm
-
Vanavond tussen 21:30 en 22:30 uur gaan we van start.
Succes iedereen met de eerste speelronde !
-
@rísingstar_nl Uitnodigingen zijn eruit. Succes allemaal!
-
Uitnodigingen voor Eredivisie Comp 2 zijn er ook uit
-
@rísingstar_nl Helaas nog geen uitnodiging voor de tweede divisie, competitie 4. Zou jammer zijn als hij nu nog aangemaakt wordt en dat mensen een dag achter lopen.
-
Zojuist de uitnodiging ontvangen!
-
@rísingstar_nl Zou er nog een community league aangemaakt kunnen worden maar dan voor 8 teams?
-
@jordy-roest_nl Ik denk dat we al blij mogen zijn met de community leagues die er nu zijn. Helaas voor de NCK kunnen we die competities niet gebruiken. We moeten het dus doen met de 8-teams competities die er nu zijn.
-
De eerste standen van het NCK na speelronde 3.
Een iets andere lay-out dan jullie gewend zijn van de CC, FMS en KL, maar zo blijft er wel duidelijk welke soort standen bij welk event horen
@RísingStar_NL of ik zullen ze regelmatig delen.
Straffen die tot vandaag gemeld zijn, zijn verwerkt en tevens voorzien van een upvote in het overtredingen topic. -
@maricja_nl pieter-jan-klaas met -400 punten nog steeds op 945? Poah had echt minder verwacht of is dat puur het hebben van je doelstelling? is er ergens waar ik het systeem kan zien of hoe de punten gehanteerd worden?
-
De gemiddelde selectiewaardes in de Eredivisie competitie 4 zijn een stuk hoger dan in de andere competities. Zitten daar de goede handelaren of gewoonweg geluk met de worker?
-
@hakaka_nl We zullen de punten calculatie nog vermelden in het permanente NCK topic (bij de regels en opzet)