NCK - Overtredingen
-
Hier kunnen alle overtredingen gepost worden. Deze dienen wel tijdig aangegeven te worden. Hiervoor hanteren wij net zoals andere events 72 uur na de overtreding voor.
-
Het kopen van spelers op dag van de start voor 00:00 uur door Danny Damwoude van Legendz.
-
skyjonas niet op tijd aanmaken competitie. Nog steeds geen uitnodiging ontvangen, is inmiddels 22:37
-
-
@zaufman_nl dit had je met een screenshot als bewijs moeten posten. Overigens heeft de manager mij tijdig laten weten dat het niet lukte en er wat dingen fout ging. Voor deze keer wordt dit niet bestraft.
-
@football128_nl dit is of een worker of een quick sell. Hier staat geen straf op. Alleen op het aankopen van spelers voor 00:00 uur staat een straf.
-
Beste,
Ik zie dat in competitie 1 wakkerekiwi mijn team Wellington Phoenix heeft ingenomen.
Hij had Canterbury United moet nemen.
Hoe gaat dit nu verder ?
Mvg Zzino -
-
-
@zzino1977_nl namens wakkerekiwi excuses. Een menselijke fout van onze kant. Wij accepteren de straf en ons voorstel is gewoon doorspelen.
Als jullie daar anders over denken horen we het graag.
-
@heijmans_3_nl natuurlijk aanvaarden wij deze menselijke fout als crew.
Maar het maakt het ons wel lastiger deze competitie wat wel jammer is voor ons team.
Mvg Zzino
Moneyball -
2e divisie competitie 1 is er een oefenwedstrijd gespeeld:
-
2e divisie competitie 4 is er een oefenwedstrijd gespeeld:
-
2e divisie competitie 1 is er een oefenwedstrijd gespeeld:
-
2 overtredingen van Pieter Jan Klaas:
(2 maal oefenwedstrijd)
-
-
@dave-jansen_nl
Dit zijn toch gewoon vier verkopen voor 2,5 x de waarde aan de engine? Ik zie hier niets fouts in. Behalve dat ie ontiechelijk veel geluk heeft gehad.
Of heb ik een regel gemist dat je voor twaalven ook geen spelers te koop mag zetten?
-
@dave-jansen_nl