Overtredingen CC90
-
Hier is het alombekende overtredingen topic.
Meld overtredingen die gemaakt zijn in de CC onderbouw deze met een screen waaruit de overtreding duidelijk blijkt.
Overtredingen die bekeken en beoordeeld zijn, zal ik voorzien van een upvote. Dit om ook voor mezelf na te gaan of ik deze al meegenomen heb in de sheets.
-
overtreding Beast Of OSM
https://prnt.sc/118738v3qGi8
https://prnt.sc/q-zWCoKFjwExniet op tijd aanmaken van de competitie door de mod Trikkie Rikki
-250 toch ?Graag zou ik wel info ontvangen of die nog aangemaakt wordt vandaag.
MVG -
Overtreding 2e divisie: kopen van spelers van de TL voor 00:00
https://i.imgur.com/E1UpyOI.png -
@timbolien1_nl iedereen was al lid van de wedstrijd
-
@a-s-p-e-c-t-nl_nl said in Overtredingen CC90:
@timbolien1_nl iedereen was al lid van de wedstrijd
Dat maakt niet uit. Zo staat het namelijk niet in de regels. Er staat alleen "Om iedereen gelijke kansen te geven mogen er geen spelers van de transferlijst gekocht worden voor 00:00".
-
@timbolien1_nl said in Overtredingen CC90:
Dat maakt niet uit. Zo staat het namelijk niet in de regels. Er staat alleen "Om iedereen gelijke kansen te geven mogen er geen spelers van de transferlijst gekocht worden voor 00:00".
ok ik begrijp en accepteer de boete alleen ik dacht dat het alleen van toepassing is als niet iedereen lid wordt van de competitie of de eerste transferronde niet heeft plaatsgevonden maar ooh nou ik denk dat ik het mis had penalty geaccepteerd
-
@a-s-p-e-c-t-nl_nl ja opzich zou het logisch zijn hoor dat wanneer iedereen er in is je zou mogen kopen. Maar goed, misschien kunnen ze daar over nadenken
-
@niekpro2005_60_nl
Hoi Ik was ongeveer 10 minuten te laat omdat ik eerst een avond vierdaagse met mijn dochter moest lopen, lijkt mij niet om daarom gestraft te moeten worden. Mocht dit wel zo zijn dan is het de laatste keer dat ik nog een competitie opstart. Kost mij ook al elke keer veel BC. 320 deze keer al een straf op zich.
-
Overtreding Azzuri : Mister 90 heeft 4 verdedigers opgesteld ipv 4 aanvallers
-
Overtreding vond plaats in de hoofdklasse
-
Overtreding tweede divisie
-
Overtreding tweede divisie
-
Nog twee overtredingen in tweede divisie van KaaskopDeBeunha tegen managers van de Musketiers
-
Het blijft 00:00 uur.
Wanneer je zegt dat men mag kopen wanneer iedereen erin zit, ga je spreken van een variabele tijd. En in sommige gevallen komt het voor dat een deelnemer pas de volgende dag (of nog later) als laatste erin komt.
Dat zou betekenen dat tot die tijd geen aankoop van de tl mag plaatsvinden + je bent afhankelijk van het moment dat de laatste erin springt. Dat laatste moet je ook maar net zien als je online bent.Met 00:00 uur is het duidelijk voor iedereen en heeft iedereen een vooraf bekend en vast moment om te starten met aankopen van de transferlijst.
@a-s-p-e-c-t-nl_NL is wrs in de war met andere events Want deze regel voor de CC is er al sinds het begin.
-
Onze manager raymondgvictory is voor nog onduidelijke redenen gisteravond gestopt met OSM, daardoor is er in ons team (Moneyball, 1ste klasse) een plek open welke wij graag willen opvullen. Onze crewmember inajaxdy zal zijn plek innemen. De bijbehorende 500 strafpunten nemen wij daarbij in acht.
-
Netjes dat jullie zelf melden.
-
@huggie-bear_nl Jammer van de stoppende manager🥲
-
Overtreding in Europa League door Cosa Nostra (2x onderling verhandeld zonder tussenkomst worker).
-
Overtreding in Europa League door Looking for Silverware (2x onderling verhandeld zonder tussenkomst worker).
-
Overtredingen in de 2de klasse van manager arjanjezeer Delta NL 2 3x oefenen tegen managers van de crew second revolution[IMG-20220604-WA0003.jpg](Request Entity Too Large) ![Screenshot_20220604-131606_OSM.jpg](Request Entity Too Large) ![IMG-20220604-WA0005.jpg](Request Entity Too Large)