NCK Ronde 4 - Loting
-
@niekpro2005_60_nl ja, line-up van TFE heb ik binnen.
-
Wanneer worden de mods bekend gemaakt ?
-
Hierbij de line-ups van beide divisies. Voor bijna alle competities is er een mod geloot en deze staat geel gearceerd aangegeven. Helaas heb ik van een aantal crews geen line-up ontvangen. Ik hoop deze nog z.s.m. te ontvangen zodat we met volle bezetting van start kunnen gaan.
-
WIJZIGING VAN MODERATOR
Voor de volgende competities zijn er wijzigingen in moderator:
- Eredivisie, competitie 3: leonin maakt de competitie aan i.p.v. Joost the best lol
- Tweede Divisie, competitie 4: Joop groen maakt de competitie aan i.p.v Mr Relentless 18
-
Hier een geupdate versie van de line-ups. Helaas heb ik van een crew (nog) geen line-up gehad, dus de competities in de Tweede Divisie starten (waarschijnlijk) met een CPU. Mocht ik nog antwoord krijgen, dan zal ik de mods op de hoogte brengen.
De competities dienen tussen 21:30 uur en 22:30 uur aangemaakt te worden. Mocht dit niet lukken, geef dit dan vóór 20:30 uur aan zodat we iedereen op de hoogte kunnen brengen. Van Dion Robben Ajacied (mod van Eredivisie comp 4) kreeg ik door dat het misschien iets later dan 22:30 uur kan worden (max 10-15 minuten). Hierop is akkoord gegeven.
De mods staat geel gearceerd aangegeven in het schema!
-
Uitnodigingen voor 2de divisie competitie 4 zijn verstuurd!
Succes allemaal! -
Tweede divisie, competitie 1 is verkeerd aangemaakt.
-
Eredivisie competitie 2 is ook aangemaakt! Veel succes iedereen!
-
Eredivisie Competitie 4 is een uurtje geleden ook aangemaakt. Zoals gezegd moest ik tot laat trainen en was het voor het eerst dat ik een competitie aanmaakte, maar volgens mij is alles gelukt?! 5/8 managers zitten er inmiddels in. Succes allen!
-
Ifeneriumi van Delta NL heeft nog geen uitnodiging gehad, klopt dat?
-
@daankaars_nl ik heb het doorgegeven aan de mod!
-
@rísingstar_nl ook niet raar als je de line-up pas 30min van te voren bekend maakt
-
@niekpro2005_60_nl De drie andere mods lukte het anders wel gewoon.
-
@daankaars_nl dan moet je maar eerder je line-up doorgeven
-
@rickk6_nl Wordt hier nog iets mee gedaan of gewoon verder spelen en accepteren? @RísingStar_NL
-
@niekpro2005_60_nl Daar krijgen wij een puntenstraf voor, staat nergens op dat het uitsluit of latere toelating van de competitie betekend.
Dat dit gebeurd is 1, dat je ons de schuld oplegt is gewoon onredelijk. -
@daankaars_nl Misschien kijkt die niet op forum of is die naam niet of niet tijdig doorgegeven aan de mod van die competitie. Kunnen veel oorzaken hebben natuurlijk. Moeten tegenwoordig ook blij zijn dat mensen competities willen aanmaken
-
@douwe-kooistra_nl Zijn we zeker blij mee!
Dat er iemand gemist is kan ook gewoon gebeuren..... who cares.
Maar is onze schuld niet opeens -
Het is ook niemand z’n schuld. De mod had de update niet meer gezien, kan gebeuren. Het is gelukkig redelijk snel opgelost.
Update eerder posten kon helaas niet i.v.m. m’n werk. De een had het wel gezien, de ander niet. Zoals gezegd: kan gebeuren
Ik wens iedereen veel succes dit seizoen!
-
@douwe-kooistra_nl voor die competitie heb ik direct een herstart gemaakt. Dus er is een comp met de juiste instellingen.
Staat wel een puntenstraf voor het verkeerd aanmaken. De overtreding is ook gemeld dus de straf zal toegekend worden.