NCK - Algemene Discussietopic
-
@rísingstar_nl Wel jammer dat we dan tegen een CPU team moeten spelen, maar begrijpelijk. Hopelijk komt er nog een crew die de Legendz zou willen vervangen.
-
@rísingstar_nl Ik ga wel even rondvragen of er geïnteresseerden zijn.
-
@rísingstar_nl legendz bestaat toch gewoon alleen zijn de mannen nu verhuisd naar ergens randje top 30 volgesmij
-
Legendz bestaan nog gewoon alleen hebben we de 2 crews samen gegooit naar 1 crew.
-
Excuses, dacht dat de crew inactief was. Dan kunnen jullie de berichten negeren en speelt Legendz gewoon zelf mee
.
-
-
Ronde 4 is weer echt van start gegaan en de eerste 2 speelrondes zijn gespeeld. Hier de eerste tussenstanden van ronde 4*:
*De strafpunten van de gemelde overtredingen zijn al toegekend in deze tussenstanden
-
*De strafpunten van alle gemelde overtredingen tot nu toe zijn toegekend in deze tussenstanden
-
@rísingstar_nl bedankt voor de regelmatige updates, om de 2 weddies is heerlijk
-
@rísingstar_nl Eindelijk een tussenstand waar we geen laatste staan! Stop the count!
-
@daankaars_nl trek de streep door zou ik zeggen
-
*De strafpunten van alle gemelde overtredingen tot nu toe zijn toegekend in deze tussenstanden
-
-
-
INFORMATIE RONDE 5
Ronde 4 is bijna ten einde, dus dat betekent dat we ook al kunnen gaan kijken naar de volgende en tevens laatste (voor de finale) ronde! Hieronder de data:
Loting: zaterdag 15 oktober 2022
Start ronde 5: dinsdag 18 oktober 2022Voor nu nog succes de laatste speelrondes van ronde 4!
-
-
Ronde 4 is weer ten einde. Dat betekent dat we een balans kunnen opmaken na ronde 4! Hieronder eerst de eindstanden van ronde 4 en daaronder de tussenstand na ronde 4.
-
We gaan nu een week rusten en daarna starten we weer met ronde 5! Let op: dit is de laatste ronde voor de finale ronde. Hieronder de data:
Loting: zaterdag 15 oktober 2022
Start ronde 5: dinsdag 18 oktober 2022Ik verzoek alle crews alvast een line-up duidelijk te hebben voor de loting. Na de loting hebben alle crews anderhalve dag de tijd om de line-up door te geven. Begin dus alvast met het opstellen van jullie line-ups!
-
Hoi @RísingStar_NL even een vraagje over de line up voor het NCK. Kan ik de line up persoonlijk naar je sturen of moet ik weer een Google form invullen?
-
@hein28_nl graag even via het formulier. Link van het formulier post ik zaterdag na de loting.