Overtredingen CC91
-
Het gaat om een afrondingsverschil in deze.
Meer om dergelijke en vervelende (onnodige) situaties te voorkomen, is het wijs om niet 1 maar wellicht 2 of 3 ton meer te bieden, zodat het verschil ook zichtbaar is voor anderen.
Dit advies heb ik GG1 ook gegeven nav deze situatie. En uiteraard richt ik dit advies ook naar de rest van de spelende crews. Platformen (iOS, Android, browser e.d.), apparaten (telefoons, tablets etc) kunnen los van elkaar net een andere afronding hebben.
In uiterlijke en lastigere gevallen, kan ik altijd de vraag bij GB neerleggen om 100% duidelijkheid te verschaffen.
Maar waar het kan, schenk iets meer om de afrondings-discussie te voorkomen. -
Overtreding New Revolution derde divisie
Transfer voor 00.00 uur. -
Overtreding tweede divisie Zlatans Academy
DJansen22 speelt 325 tegen een crewgenoot met een CVM in de aanval -
100% mee eens, stomme fout. Ik accepteer de straf, wel jammer dat de straf volledig uit lijn met het voordeel ligt.
-
Speelronde 4
Rokka boys
Onderling duel
Spelers op de verkeerde linies en posities..Ik kan screenshots plaatsen, maar geen idee hoe. Kan iemand helpen? Dan heb ik het iig gemeld haha
-
@sanchezzzz_nl Rokka boys dat zijn mijn mannen! Ik heb ff meegekeken, ik heb wel een andere screenshot gevonden
[url=https://ibb.co/ZdC6jsw][img]https://i.ibb.co/SNpXjT1/C75-F05-AD-0-C65-4-F4-E-AFD1-C13405907527.jpg[/img][/url]
-
@maricja_nl Wij hebben een speler vervangen. N Hendriks vervangt Rednoose. Straf nemen we voor lief. Ontzettend balen, maar we kunnen er helaas niets aan doen.
-
@sanchezzzz_nl Je hebt het iig tijdig gemeld. Je moet even lightshot downloaden, dan lukt het wel om te uploaden. Link kopiëren en dan plaatsen.
-
@afca6706_nl ohjaa? Iets van 6 oktober wat op 10 oktober gemeld wordt is op tijd volgens mij is deze crewcup 1 grote grap ja
-
Dan heb ik niks gezegd
-
Overtreding in de Eerste Divisie (oefenen tegen een niet crewgenoot) van Jack The Mack (Just Relax)
-
Hoofdklasse, oefenwedstrijd tegen andere Crew
Delta NL, Duuuuuuk vs. Moneyball, Sjakie82
-
Jack The Mack (Just Relax) heeft in de Eerste Divisie nogmaals een oefenwedstrijd tegen me gespeeld.
-
Overtreding in de 2e divisie door De Musketiers.
Manager Gaitwanker van AA Gent speelt 451 tegen zijn crewgenoot Pingel18. Daar heeft AA Gent 3 aanvallers opgesteld. Salah, Kerr en Hazard. -
@robdenijs23_nl , het is een overtreding zie PB
Ook een overtreding van SUV, een verdediger als reservekeeper in een onderling duel en deze is ingevallen
-
@pi1977_nl Maar daar kun je toch niet per se wat aan doen? Stel je bent die keeper aan het trainen en je hebt geen wissels aangesteld. Of gaan we daar ook al op letten?
-
@jeffrey_1989_nl
Dat is volgens mij helemaal geen regel. Lijkt me wat te ver gaan. -
Volgens mij kunnen spelers die aan het trainen zijn gewoon op de bank.
En als je geen wissel op de bank zet, dan loop je dus een risico -
Overtreding in de tweede divisie door De Musketiers.
Manager Gaitwanker van AA Gent speelt 451 tegen zijn crewgenoot Pi1977. Hierbij heeft hij een middenveld gevormd met o.a. twee aanvallers (Hazard en Lukaku) en één verdediger (Bayir). Daarnaast is er nog een aanvaller ingevallen op het middenveld (Kerr voor Lukaku).
-
MEDEDELING
Overtredingen die gemaakt worden mbt AA Gent van de Musketiers, worden nader bekeken.