Loting CC92
-
Via onderstaande link kan u de deelnemers inschrijven:
https://forms.gle/sEn974XtKdTEBDEU9Hoe ga je te werk?
- Klik op de link en vul uw email adres in op het formulier.
- Vul uw crewnaam en crewbaas in.
- Vul de deelnemers in per doelstelling en geef aan wie de captain (en evt moderator) zijn
Voorbeeld:
DS1 Wooper (C)
DS5 Silvester J
DS9 Maricja (mod)
DS13 Wietze VosGelieve in de crew af te spreken wie de inschrijving zal doen.
Deadline zondag 20 november 23:59 uur
Start CC maandag 21 november tussen 21.30 en 22.30 uurMochten er vragen en/of wijzigingen zijn, let me know
-
DEFINITIEVE LINE-UPS
-
De laatste puntjes op de line-ups, moderators en spellingsfouten zijn verwerkt.
Vanavond de start van de laatste CC van 2022.
Wie gaat er met de cup de winterstop in!Succes allen!!
-
MEDEDELING EERSTE DIVISIE
Er komt een herstart voor deze league a.s. vrijdag 25 november tussen 21.30 en 22.30.
De league is verkeerd aangemaakt en er zitten al managers in die geen slot vrij hebben voor een herstart op dezelfde avond.
-
Thanks voor het doorgeven.
Ik had zelf nog geen uitnodiging gehad -
@Pi1977_NL Hij was bezig met de invites toen we erachter kwamen. Dus een deel had wel invites gehad en een ander deel nog niet.
Helaas hebben niet alle betreffende managers die ingestapt zijn een slot vrij (en de mod)
-
Iedere manager in de betreffende league zal een pm van mij ontvangen.
Hopelijk met zo weinig mogelijk sterretjes -
Haha, dat hoop ik ook zonder al die sterretjes. Ik heb het bericht al gedeeld in de crew
-
@Pi1977_NL Fijn dankje.
-
Gewoon doen zoals vroeger zijn de competities laten aanmaken door de staff zelfs met accounts zoals toen destijds van naam hadden zoals Crew Cup 5 en etc... Dan hadden we allemaal dit gezeik niet. Neem aan dat we uit de league gegooid worden? Ik neem in ieder geval geen ontslag.
-
@Furrax_NL @maricja_NL Of dienen de crewleden gewoon zelf ontslag te nemen?
-
@Furrax_NL said in Loting CC92:
Gewoon doen zoals vroeger zijn de competities laten aanmaken door de staff zelfs met accounts zoals toen destijds van naam hadden zoals Crew Cup 5 en etc... Dan hadden we allemaal dit gezeik niet. Neem aan dat we uit de league gegooid worden? Ik neem in ieder geval geen ontslag.
Ja, ik snap je punt. Ik heb regelmatig de competitie aangemaakt en baal er enorm van dat het nu niet goed is gegaan. Ik gooi iedereen er wel uit wanneer dat kan en zal een nieuwe competitie aanmaken.
Excuses voor het ongemak
-
@heijmans_3_NL Je kan pas kicken na 3 dagen inactiviteit.
-
@heijmans_3_NL Ik verwijt je niks hoor!
-
@Senna_vh_NL Doe ik niet. Heb nog nooit ontslag genomen op dit account.
-
-
Gaan we gekickt worden of niet? Komaan zeg.
-
-
@Furrax_NL Sjan, wij kunnen geen managers kicken. Die tools hebben wij al een lange tijd niet meer.
Ook de CC accounts die je eerder benoemde zijn er al jaren niet meer. Eigenlijk al sinds OSM 3.0. Daarom wordt het moderatorschap al tijden verbonden aan de crew die pakket 1 loot. Wat dat betreft, loop je een beetje achter
Maar info over de herstart volgt nu
-
MEDEDELING HERSTART EERSTE DIVISIE
Hi allen,
Vanavond zal de herstart plaats vinden.
Na de sim van vanavond, kan iedereen ontslag nemen uit de league.Er is echter een mededeling.
Wegens vervelende omstandigheden, zal S Crew United Veterans zich terugtrekken uit de CC. Daar zij ook het moderatorschap hadden, is direct na het bericht een oplossing gevonden.Men is aan het werk en reacties kunnen daarom lang op zich laten wachten. Tijdige duidelijkheid wordt altijd gewaardeerd, dus zo ook nu. Daarom zal ik vanavond deze league aanmaken.
Tussen 21.30 en 22.30 zal de league opnieuw aangemaakt worden en ik zal de invites verzorgen. -
@maricja_NL Dank je wel voor het begrip en sorry voor het extra werk. Uiteraard ook richting de rest van de deelnemende crews onze excuses.
-
@Patje-Miltie_NL Op sommige dingen heb je helaas even geen invloed. That's life.
Wie weet tot een volgende CC