Overtredingen CC92
-
Hier is het alombekende overtredingen topic.
Meld overtredingen die gemaakt zijn in de CC onderbouw deze met een screen waaruit de overtreding duidelijk blijkt en geen enkele twijfels teweeg kan brengen
Overtredingen die bekeken en beoordeeld zijn, zal ik voorzien van een upvote . Dit om ook voor mezelf na te gaan of ik deze al meegenomen heb in de sheets.
Het topic zal open gaan bij de start van de CC
-
-
-
Kom maar door met de overtredingen.
Zorg ervoor dat deze voorzien zijn van de juiste screens.
Mocht je problemen hebben met het uploaden van een screen, kan je via Lightshot dit oa doen. -
Kopen van transferlijst voor 00:00 is straf ? Of is dat veranderd zie er namelijk 1 in de eredivisie…
-
@jordym_NL Is nog steeds tegen de regels, dus je mag het melden
(met screen uiteraard) -
Bij deze:
Overtreding CemTalu van Art of soccer in Eredivisie: Speler gekocht voor 00:00 -
Overtreding Tweede Divisie door speler Nico Penning van Voetbal Maffia - speler kopen voor 00:00.
-
2x overtreding door kopen voor 00:00uur 3de divisie
-
Oefenwedstrijd van manager van Second Revolution tegen een manager van Veterans
-
Overtreding Monika1987 (2nd revolution):
verkeerde team gekozen, in plaats van eigen ds7 te kiezen is er onze (Delta NL 2) ds10 gekozen.
Hoe moet dit opgelost worden, want het is een andere doelstelling? Sven heeft inmiddels zijn team ook ingenomen.Ook een tweede overtreding van zelfde manager:
Oefenwedstrijd tegen andere crew.
-
@iiJqrno_NL Ik zal dit doorrekenen in de sheets + een straf voor de veroorzaker uiteraard.
-
Overtreding in de Champions League door Kanarifuglene (2x onderling verhandeld zonder tussenkomst worker).
-
Transfer voor marktwaarde - Derde divisie - Delta NL - van iiJqrno naar duuuuuk
-
@Huggie-Bear_NL Dit is weer zo'n raar geval, speler in kwestie was 3miljoen waarde en ik heb toen nog aangegeven dat we voor de zekerheid er maar 100k bovenop moesten doen. Nu krijgen we deze ellende weer, terwijl het 3.1 was op een speler waar 3.0 bij stond. Volgende keer zullen we dan maar 200k erboven gaan zitten. Prima als de straf doorgevoerd wordt, want schijnbaar zitten wij fout, maar hier kunnen wij echt helemaal niks aan doen.
-
@iiJqrno_NL klopt, het blijft een ge-emmer elke keer...
We hebben onszelf eerst ook nog een keer gecontroleerd op de computer of het echt waar was, maar daar gaf ie ook aan dat de transferwaarde en waarde van de speler gelijk waren. -
Overtreding Veterans - Tweede Klasse
2x onderlinge transfer zonder tussenkomst worker. -
Ik ga de transfer en bedragen nader bekijken en evt opvragen bij GB.
Ik zou iedereen willen vragen om ipv 1 ton, 2 of 3 ton boven waarde te bieden. Dat scheelt voor iedereen wat tijd en discussie.
-
Overtreding in de Europa League door OnlineFootballFederation (2x onderling verhandeld zonder tussenkomst worker).
-
(Ex)-Manager van ons ( crew veterans ) heeft ontslag genomen in de CC. Graag manager Xtra Lars zsm uitnodigen als vervanger.
Heb Maricja en de mod al een bericht gestuurd via osm, maar daar heb je van die irritante sterretjes. We nemen de strafpunten helaas voor lief. -
Overtreding in Europa League door OnlineFootballFederation (2x onderling verhandeld zonder tussenkomst worker).
-
@maricja_NL ik kreeg van ons Crewcupteam de vraag of er al naar de overtreding was gekeken die ik had gemeld?