Online Football Federation: Pub
-
Liverpool 3.35 Tottenham
Schalke 1.94
Anderlecht 1.51
AZ 3.00
Villarreal 1.68
Lazio 1.98Ja @1.68
Over 3.5 @2.38 -
Oops, beetje te laat deze keer. Ik zal de wedstrijden invullen die nog moeten komen.
Anderlecht 1.51
Heerenveen 2.35
Villarreal 1.68
Lazio 3.50 AC MilanBonusvragen:
Doelpunten bij PSV - FC Utrecht Onder 3.5 @1.59
-
Dit is een advertorial
'Voor al uw sloopwerken kunt u terecht bij BV Oostende.'
:clown:
-
@RAWstyler_NL
Daar is inderdaad geen woord aan gelogen, al lieten de slopers het wel afweten tegen het listige Charleroi -
Je sollicitatie is ontvangen
-
@Silvester-J_NL
Dat klopt, maar je kan nou eenmaal niet alles slopen:P Toen je me uitnodigde voor jullie toch vrij sterke competitie had ik deze dominantie niet verwacht, soms heb je gewoon zo'n seizoen waarin er veel lukt. Met deze voorsprong baal ik alleen een beetje dat ik de beker heb opgegeven om me op de competitie te kunnen focussen. Maar ach, ik mag eigenlijk niet klagen.@Philipp-Haastrup_NL
Mijn sollicitatie?:P Daar doe ik op osm niet aan, ik reageer alleen op aanbiedingen #lol -
Alsof jij aanbiedingen krijgt...
-
@Furrax_NL Je moest eens weten wat voor aanbiedingen hij heeft
-
@Furrax_NL
En of ik aanbiedingen krijg.... Laatst nog een aanbieding gehad voor bosscoins met 30% korting.En als ik geen aanbiedingen van goede crews had dan kon ik natuurlijk altijd nog bij JR terecht.
-
OFF. #king Mooie crew! #gentleman
-
Kreeg ik maar eens een aanbieding
-
@Nicolas-Joy_NL Nog niet gewend aan het nieuwe forum Nick?
-
@MartijnFC_NL Onzin!
-
@RAWstyler_NL Haha! XD
-
Het woord "aanbiedingen" verschijnt in ons crewcafé en @Furrax_NL is er weer als de kippen bij hoor, typisch
@daleythespartaan_NL
Heb je weer een ego boost nodig, ja?@Nicolas-Joy_NL
Nick, dat is lang geleden man.
Gaat alles naar behoren? -
@RAWstyler_NL
De mannen van Charleroi hebben mij voor de rest maar vies in de steek gelaten. Daarnaast kon het Anderlecht van the best manager in the world als gedoodverfde favoriet ook niet aan de hoge verwachtingen voldoen. Al zegt dat verder niets over jouw prestatie natuurlijkIk zal eens kijken of het mij lukt om voor het einde van de competitie nog even een overzichtje met bouw/verkoopstats te posten.
-
@Silvester-J_NL
Wat is Charleroi? Hmm, meer the second best manager in the world dan.Dat zou mooi zijn, ben benieuwd. Ook qua bouwen gaat het heel behoorlijk, en dan vooral door het trainen van wat goed trainbare talenten die ik met wat geluk vroeg heb kunnen kopen.
-
@Silvester-J_NL Na falen in de crewcompetitie van Goodfellas en nu in de CC begin ik toch een beetje onzeker te worden inderdaad
-
@Furrax_NL Niet zo boos doen he...
-
@Silvester-J_NL said in Online Football Federation: Pub:
Het woord "aanbiedingen" verschijnt in ons crewcafé en @Furrax_NL is er weer als de kippen bij hoor, typisch
@daleythespartaan_NL
Heb je weer een ego boost nodig, ja?@Nicolas-Joy_NL
Nick, dat is lang geleden man.
Gaat alles naar behoren?Ik kwam toevallig langs droplul.