Loting Kanarifuglene League- seizoen 1 2023
-
@doodskoppen_NL Ok Ik heb zijn naam gekopieerd uit de Kl 1 groep managers en jij is toegevoegd,ws een strontje in mijn oog, Kl 2 is volledig
-
@doodskoppen_NL Oké, duidelijk. Je kan me dan weer uitschrijven. Bedankt voor je snelle reactie.
-
@doodskoppen_NL Wordt er nog wat gedaan met die coin packs die je kan kopen? Kunnen die uitgezet worden als de competitie wordt aangemaakt bijvoorbeeld?
-
@AFCA6706_NL Dit zit nog altijd in een testfase. Deze ging 4 weken duren. Normaal zou de test moeten aflopen op 15 januari.
-
KL1 is aangemaakt en uitnodigingen zijn verstuurd!
Succes allemaal! -
MEDEDELING KL2:
We hebben verschillende opties bekeken maar helaas zal KL2 een herstart krijgen. De moderator hiervoor zal @McWilliam_NL zijn.
Datum en verdere info volgen nog.
-
Overtreding KL4A van manager "Anoniem123123" betreft het in nemen van het verkeerde team. Volgens de loting had Anoniem Olympique Khouribga moeten kiezen, maar hij heeft SC Chabab Mohammedia gekozen. Hierdoor kon TielemansJr zijn team niet meer kiezen en heeft hij maar het oorspronkelijke gelote team van Anoniem genomen.
-
@doodskoppen_NL aan alle managers oprechte excuses voor het oponthoud
-
Mededeling KL2
Goed nieuws! Met de hulp van @wooper_NL zijn de lopende competities verwijderd en heeft iedereen weer een slot vrij. We gaan vanavond direct door om de aansluiting met de andere leagues niet te verliezen.
Ik zal de taak vanavond op me nemen en hoop dat het voorspoedig zal verlopen. Iedereen heeft zojuist een pm gehad met deze uitleg en met het team dat hij of zij geloot heeft.
Ik wens jullie allemaal veel succes en namens Johan en de organisatie van dit mooie event onze oprechte excuses!
-
@McWilliam_NL Top met Dank aan @wooper_NL
Allen succes -