CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@wooper_NL Absoluut niet verbieden. Dan is het handelen na de nodige speelrondes al klaar en is de lol er gauw van af.
Gevolg zal ook zijn dat iedereen voor de gebruikelijke grote landen gaat en dat degene die het beste verkoopt er altijd profijt van zal blijven hebben.
-
Namens de Musketiers, wij zijn voor afschaffen 100+ scout in de cc
-
Bestaat er een 100+ scout?
-
De CC eindstanden staan op het forum. Proficiat Golden Glory met de CC winst en proficiat aan alle promovendi.
Vergeet jullie crew niet in te schrijven voor de volgende CC!
-
Gefeliciteerd mannen van GG!
We zijn helaas geen moment in de buurt gekomen, mijn complimenten -
Gefeliciteerd GG
Tot volgend seizoen !
-
Van harte mannen van GG, topseizoen en oppermachtig waren jullie!
Gefeliciteerd ook aan alle promovendi!
En dank aan Mathieu voor oa het weer zeer regelmatig plaatsen van de tussenstanden!
-
Wie helpt ons uit de nood? 🥺 Voor 23.59u een deelnemer gezocht. Anders stoppen wij ermee.
-
Het is opgelost. Iedereen veel succes!
-
Kleine update
-
@wooper_NL CC 83 heeft LFS gewonnen en niet Cosa Nostra.
-
-
Proficiat met het behalen van de CC titel Looking For Silverware!
Ook een dikke proficiat aan alle promovendi.
Vergeet je niet in te schrijven voor de volgende Crew Cup!
-
@wooper_NL zou je een nieuw CC overwinningen overzicht kunnen plaatsen inclusief onze laatste overwinning en CC 83 winst voor LFS i.p.v. Cosa Nostra?
-
-
Proficiat Imperium met de CC overwinning! Proficiat aan alle promovendi.
-
Gefeliciteerd Imperium met jullie CC winst. We hebben het nog spannend kunnen maken in de laatste ronde, maar net niet genoeg. Al met al de terechte winnaar!
-
Gefeliciteerd Imperium en alle andere promovendi
-
Gefeliciteerd IMP! Hoewel het nog ff spannend werd de terechte winnaar!
-
Aangezien dit het discussie topic is wil ik graag nog iets anders onder de aandacht brengen. En ik doe dit na korte gesprekken met eigen crewleden en ook mensen van andere crews die het met mij eens zijn.
Zoals jullie wellicht weten was ik ook ooit lid van de Crewstaff. In die tijd werden ook talent crews in het leven geroepen. De afspraak is toen gemaakt dat de talent crew CC mag spelen, maar dat die 1 nooit in dezelfde competitie mag spelen als de hoofdcrew en 2 dat de hoofdcrew nooit profijt mag hebben van de talentcrew inzake promotie of degradatie. Als de hoofdcrew degradeert dan degradeert de talentcrew ook ongeacht hun resultaat dat seizoen. Tot mijn grote verbazing en zelfs die van de huidige Crewstaff zijn die regels schijnbaar in de tijd van Jurjen aan het roer gewijzigd. Nu moet je het dit seizoen gewoon zo laten als het is, want je speelt altijd onder de regels die dan gelden. Dat betekent dat GG1 ondanks de 4e plek in de CL niet degradeert. Dit omdat GG 1e werd in de EL. Echter, is het unfair om zo in de CL te blijven, dan heb je dus als hoofdcrew profijt van een talentcrew die de meeste crews niet hebben. Graag zou ik willen vragen om de regels aan te passen zodat met ingang van volgende CC de talentcrew altijd mee degradeert als de hoofdcrew degradeert. In geval dat GG1 dus 4e wordt in de CL degradeert GG1 naar de Europa League en degradeert GG2 naar de Eredivisie. De nummer 2 van de EL speelt dan CL. De nummer 4 als dat niet GG2 is blijft in de EL. Nogmaals een hoofdcrew mag NOOIT voordeel hebben van de talentcrew.
Mathieu zou je dit met ingang van volgend seizoen kunnen aanpassen in de regels?