Overtredingen CC99
-
Overtredingen in CC99 kunnen hier gemeld worden.
-
Risin mcjj 2 oefenwedstrijden gespeeld op eerste voorbereidingensdag tegen niet crew leden
-
Oefenwedstrijd Emiboyy van Just Relaxed.
-
2 oefenwedstrijd Emiboyy
-
En nog 1 van Emiboyy
-
Oefenwedstrijd Emiboyy
-
Overtreding JRX, 4231 gespeeld met 2 aanvallers in de basis. Raphinha en Neres.
-
Oefenwedstrijd Emiboyy
-
Alles genoteerd en verwerkt.
-
@wooper_NL Emiboyy blijft maar doorgaan met oefenwedstrijden te spelen. Wanneer hij erop wordt aangesproken doet hij nog steeds verder. Hij doet dit dan wel 1 min voor simulatie in de hoop dat het niet opgemerkt wordt. Kan hij niet gebannen worden? Dit kan toch niet zo blijven doorgaan? De regel dient toch herzien te worden vind ik. Per extra oefenwedstrijd moet de strafpunten verdubbeld worden en na 5 oefenwedstrijden zou de speler in kwestie gebannen moeten worden voor een jaar.
-
2e divisie:
Speler in foute linie bij een onderling duel:
3 aanvallers opgesteld bij een formatie met maar 2 aanvallers.Sporting de Braga (LaPizza93) - Cagliari (michael van quaethem) uit Veterans 2
-
@Wenger-Arsen3_NL Oefenwedstrijden spelen is nadelig voor hem en voor het team waarin hij speelt. De strafpunten die hij nu al verzamelt heeft kan niet op tegen het aantal punten dat hij kan winnen.
-
Onderlinge transfers aan waarde van spelers in eerste divisie
-
Spelers uit positie in onderling duel bij jrx in eerste divisie
-
@Wenger-Arsen3_NL Goede morgen, ik heb bewust een ss van de onderlinge transfer gemaakt ivm het afronden wat osm doet. De speler was op het moment van bieden 1,3m euro waard, het is heel vreemd dat hij na de deal opeens 1,4 waard was. Ik had het zelf ook al gezien dus achteraf ben ik blij dat ik een ss gemaakt hebt.
-
@AFCA6706_NL Dit gebeurt inderdaad wel vaker. Jullie krijgen er geen strafpunten voor.
-
Thnx Wooper, we hadden het juist van te voren in de chat besproken om minimaal 100k meer te beiden dan de waarde. Ik zal vragen om vanaf nu minimaal 200k meer te bieden zodat dit niet meer gebeurt. Bedankt voor het begrip allemaal
-
Overtreding Europa League - Voetbal Maffia
Onderlinge transfer zonder tussenkomst CPU -
This post is deleted!
-
Overtreding Europa League - Golden Glory 2
Onderlinge transfer zonder tussenkomst CPU