Overtredingen CC100
-
Meld hier de overtredingen
-
Conference League is verkeerd aangemaakt. Deze is inclusief Beker. Tevens hebben de crewleden van AOS als eerste een invite ontvangen.
-
@Rickthking_NL
Dan zal er een herstart komen.
Woopertje is nu even niet online maar hij zal straks verder erop terugkomen denk ik zo -
Graag Screens hiervan ter bewijs
-
@Rickthking_NL
Beker is inderdaad een fout, maar crewleden aos zijn als laatste uitgenodigd, ik kan er echter niet aan doen dat ze sneller toetreden dan de andere crews. -
Er zal een herstart komen van de conference league. Gelieve na de voorbereiding ontslag te nemen.
-
Er zal een herstart zijn, maar bij deze alsnog een screenshot van de eerder genoemde situatie;
-
Aankoop van transferlijst voor 00:00 door Voetbal Mafia Rising
-
Dan heb ik ook nog wel een straf. De eerste divisie is gisteren pas om 21.59 aangemaakt en aangezien die tussen 21.00 en 21.30 aangemaakt zou worden is dit bijna een half uur te laat. Ik wou hem niet melden maar als wij (en terecht) de straf krijgen wil ik deze ook graag melden. Bedankt voor uw begrip
-
Het was niet duidelijk wie de moderator was. Ik heb contact opgenomen met Delta NL 2 omdat ik dacht dat groep 1 automatisch hiervoor verantwoordelijk was. Zij wisten nergens van, maar hebben ondanks de onduidelijkheid maar de competitie aangemaakt.
-
Het was vrij duidelijk wie de moderator was. Daar is immers voor geloot en volgens mij is dit niet de eerste cc die we spelen. Heel fijn dat die alsnog is aangemaakt natuurlijk.
-
@AFCA6706_NL Oké, moet ik hier dus uit concluderen dat groep 1 altijd de moderator levert of hoe werkt dat? Dit is idd namelijk niet onze eerste CC, maar wel onze 2e dus niet elk detail is ons nog duidelijk.
-
Groep 1 opent in principe altijd de competitie. Moeten ze de competitie twee keer achter elkaar openen kunnen ze ervoor kiezen om nummer 2 te vragen of ze kunnen openen etc. Zo is het mij uitgelegd een tijd geleden.
-
CC Europa League: Speler in de verkeerde linie in een onderlinge wedstrijd. TielemansJR vs Butthead007 beide GG2.
-
Tweede Divisie: Onderlinge transfer waarbij de speler verkocht is voor zijn exacte marktwaarde. Timeenennaam en Presidenté,El
-
ongeoorloofde oefenwedstrijd door VMR in eerste divise
-
Overtreding Champions League- Golden Glory
Onderlinge transfer zonder tussenkomst CPU -